Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-03 13:52:20
Czy jest może jakiś opcod sprawdzający gracz wpisał tekst?
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-08-03 14:13:37
Ale chodzi Ci czy ty na klawiaturze wpisałeś tekst?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-03 14:30:06
Dokładnie to czy został poprawnie wpisany tekst. Np. ustaliłem sobie że po wpisaniu słowa infernus pojawia się ten samochód, a jeżeli wpiszę np. inferusssss to że jest źle.
Postów:
61
Dołączył:
2010-01-23
Napisano dnia: 2011-08-03 14:54:41
Kod:
:petla
wait 0
if
0ADC: test_cheat "INFERNUS"
then
// kod do wykonania po wpisaniu na klawiaturze "INFERNUS"
end
masz w zakładce cleo new cheats :P
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-03 15:59:25
Ech. Nie o to mi chodzi. Ja chcę opcoda, który mi sprawdzi czy gracz przy wpisywaniu komendy nie popełnił błędu. Rozumie ta?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-03 16:03:28
To nie ma czegoś takiego, lul.
___________________
Moderator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-08-03 20:25:15
Taki algorytm podpowiedzi wyrazów, to nie jest taka prosta sprawa i moim zdaniem robienie czegoś takiego do GTA jest totalną głupotą. Ewentualnie możesz ręcznie wpisać wyrazy podobnie brzmiące:
Kod:
:infernus
wait 0
if or
0ADC: test_cheat
"INFERNUS"
0ADC: test_cheat
"INFERUS"
0ADC: test_cheat
"INFERNS"
0ADC: test_cheat
"INFRNUS"
jf @infernus
___________________
Administrator
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-08-03 20:41:08
Poza tym, każdy wyraz który nie jest wyrazem "INFERNUS" jest błędem. Więc w każdej klatce gry miałbyś taki błąd. Bez sensu.
___________________
Moderator