Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-29 20:51:44
Do czego służą opcody które zawierają w nazwie "particle"?
Na przykład:
Kod:
066E: 20@ = create_particle "COKE_TRAIL" attached_to_object 22@ with_offset 0.0 -0.2 -0.1 rotation 0.0 0.0 -1.0 type 1
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-29 21:19:57
To są efekty takie jak ogień, dym itp.
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-29 22:58:15
A jest gdzieś może jakiś spis efektów że np: liczba 1 to ogień, 2 to dym itp itd?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2011-07-29 23:41:15
W pomocy Sanny'ego jest, a tu z obrazkami:
http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234
W v2 będą opisane dużo dokładniej, i między innymi po polsku (po części).
___________________
Moderator
Postów:
245
Dołączył:
2011-03-21
Napisano dnia: 2011-07-29 23:48:00