Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Chodzi mi o to jak pochylić dany wóz tak żeby nie stał sztucznie. Chodzi mi o to że mój wóz ma stać 2 kołami na chodniku, a następnymi 2 na drodze. Tyle że on stoi 2 kołami na chodniku, a następnymi w powietrzu co wygląda dziwnie i nierealnie i źle się wszystko komponuje podczas cutscenki do misji. A najdziwniejsze jest to że jeżeli dotknę wozik ciałem, to on ustawia się tak jak powinien (2 koła na chodniku, 2 na drodze).

Używam takiego kodu: (na spawnowanie wozu)

Kod:

{$CLEO .cs}
0000: NOP

0247: request_model #ADMIRAL
038B: load_requested_models

:check
wait 10
Model.Available(#ADMIRAL)
jf @check 

00A5: 2@ = create_car #ADMIRAL at 2472.752 -1737.5663 11.5276
0175: set_car 2@ Z_angle_to 271.3138
0519: set_car 2@ locked 1 
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 0 
  
0A93: end_custom_thread


I teraz co zrobić żeby ten wóz od razu ustawiał się jak powinien a nie dopiero wtedy kiedy ktoś go dotknie?
Postów: 3 Dołączył: 2009-04-19
#
jestem tu nowy ale mnie się wydaje gdy go upuścisz z góry to powinien stanąć dwoma kołami na chodniku a drugimi kołami na drodze
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-20
#
Kazda wersja GTA (wykluczajac IV) ma ten problem,
lecz twoj widze troszke inaczej.

Postaw wait 1000ms przed tym gdy zablokujesz pozycje spawnowanego pojazdu...
(jesli sie nie mylisz to funkcja 0519: blokuje pozycje samochodu nie dzwi)

Kod:
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 1 
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 0 


Jesli to nie pomoze sprobuj tego (GDY JUZ AUTO NIE BEDZIE MIALO ZABLOKOWANEJ POZYCJI)

Kod:
Car.PutAt(2@, 2472.752, -1737.5663, 11.5276)


lub to(jesli drugi i pierwsze nie zadziala)

Kod:
0560: create_random_actor_in_car 2@ handle_as 3@
Actor.DestroyInstantly(3@)


Tworzysz bota w samochodzie co naprawi jego rownowage nastepnie go z niego usuwasz.

___________________
Scripting ?
Nothing for me !
Cuz Im Script Solider :p
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG