Napisano dnia: 2009-04-19 18:28:28
Chodzi mi o to jak pochylić dany wóz tak żeby nie stał sztucznie. Chodzi mi o to że mój wóz ma stać 2 kołami na chodniku, a następnymi 2 na drodze. Tyle że on stoi 2 kołami na chodniku, a następnymi w powietrzu co wygląda dziwnie i nierealnie i źle się wszystko komponuje podczas cutscenki do misji. A najdziwniejsze jest to że jeżeli dotknę wozik ciałem, to on ustawia się tak jak powinien (2 koła na chodniku, 2 na drodze).
Używam takiego kodu: (na spawnowanie wozu)
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model #ADMIRAL
038B: load_requested_models
:check
wait 10
Model.Available(#ADMIRAL)
jf @check
00A5: 2@ = create_car #ADMIRAL at 2472.752 -1737.5663 11.5276
0175: set_car 2@ Z_angle_to 271.3138
0519: set_car 2@ locked 1
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 0
0A93: end_custom_thread
I teraz co zrobić żeby ten wóz od razu ustawiał się jak powinien a nie dopiero wtedy kiedy ktoś go dotknie?
Używam takiego kodu: (na spawnowanie wozu)
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model #ADMIRAL
038B: load_requested_models
:check
wait 10
Model.Available(#ADMIRAL)
jf @check
00A5: 2@ = create_car #ADMIRAL at 2472.752 -1737.5663 11.5276
0175: set_car 2@ Z_angle_to 271.3138
0519: set_car 2@ locked 1
wait 1000
0519: set_car 2@ locked 0
0A93: end_custom_thread
I teraz co zrobić żeby ten wóz od razu ustawiał się jak powinien a nie dopiero wtedy kiedy ktoś go dotknie?