Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Nie znany kod 2F2F w offset 0. Mam taki błąd gdy już skompiluję swój mod z paczkami. Gdy chcę na nowo otworzyć ten plik w SB3 wyskakuje mi ten błąd co powyżej. I nic nie mogę zrobić. Gdy włączam grę po załadowaniu gry wyskakuje błąd gta_sa.exe Ma może ktoś radę w jaki sposób to naprawić? Jeżeli jest to potrzebne to mogę wkleić swój kod.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W swoim kodzie użyłeś nieistniejącego opcodu "2F2F". Jeżeli korzystasz z CLEO, to upewnij się, że masz nową wersję, np. z naszej strony.

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Po prostu skopiowałem to co mi podałeś, i wyskakuje mi błąd. Ok, spróbuję.

//Edit:

Zaktualizowałem tę bibliotekę i niestety błąd nadal wyskakuje.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
To jest jakieś rozwiązanie? Pliki pozyczyłem od kolegi gdyż u mnie podczas instalacji wyskakuje błąd z plikami. Powinno wszystko działac lecz błąd jak był tak jest. Macie może jakieś inne pomysły? Albo wrzuccie działają ce pliki tak abym nie miał tego błędu.

PS: Specjalnie nie edytuję swojego poprzedniego postu po to abyście mogli zauwazyć że mam nadal problem.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wklej tutaj ten kod, który skompilowałeś, bo po prostu nie ma opcodu 2F2F. Jeżeli to nie Twój skrypt, to prawdopodobnie został on "zabezpieczony" i Sanny Builder wariuje podczas napotkania błędnej instrukcji.

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Kod jest napisany prze ze mnie.

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0@ = 2
1@ = 0
2@ = 1
3@ = 2
0213: 2@ = create_pickup #1279 type 3 at 2464.088 -1678.193 13.52069
0213: 3@ = create_pickup #1279 type 3 at 2538.141 -1702.941 13.38281
:picked1
wait 0
if
  0214:   pickup 2@ picked_up
then
  1@ += 1
  02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PACZKA1' numbers 1@ 0@ time 5000 flag 1  // Zebrano ~1~ z ~2~ paczek
end
:picked2
wait 0
if
  0214:   pickup 3@ picked_up
then
  1@ += 2
  02FD: show_text_2numbers_lowpriority GXT 'PACZKA2' numbers 2@ 1@ 0@ time 5000 flag 1  // Zebrano ~2~ z ~2~ paczek
end


Skrypt jest wzięty z tąd wszystko kopiowałem to co Ty mi podałeś ( tylko zmieniałem kilka rzeczy )
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Do tego skryptu jeszcze na końcu musisz dodać:
Kod:
jump @picked1

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Chyba pomogło, " chyba " dlatego że jaki numer bym nie użył ( w tym przypadku #1279 ) przy kompilacji wyskakuje kolejny błąd " Compiled file has no header, so the model name #1279 can not be used. Use number ID instead." Próbowałem już przeróżnych mozliwości i różnych ID ale z każdym wychodzi ten sam błąd. Przepraszam że stwarzam aż tyle problemów ale na prawde mi na tym zależy.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Teraz dopiero zauważyłem, co żeś tam nawydziwiał.

Sanny Builder ma w sobie zdefiniowane modele i ID każdego modelu jest przyporządkowane do określonej nazwy, np.
#GREENWOO - 492

W momencie wpisania w skrypcie #GREENWOO, Sanny Builder przy kompilacji zamieni to na 492. Dlatego, jeżeli chcesz podać od razu ID modelu, musisz to zrobić bez użycia # (hasha) na początku.

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
No i teraz wszystko działa. Dziękuję Ci bardzo!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG