Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
witam chciałbym się dowiedzieć od was 3 rzeczy;

1.Czy do modowania gta vc potrzebny jest koniecznie 3d max czy można korzystać z innego programu a potem exportowac do formatu 3d maxa?
2.Istnieje możliwość podmiany modeli organicznych ludzi i głównego bohatera zasada jest taka sama jak z plikami budynków i samochodów??
3.zaawansowane manewry typu filmiki wykozystujac gta to potrzebna jest znajomość c++??

starałem się przejżeć całe forum i znam tutoriale do gta ale jeżeli coś pominąłem a pytam z góry przepraszam.



___________________
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1.Czy do modowania gta vc potrzebny jest koniecznie 3d max czy można korzystać z innego programu a potem exportowac do formatu 3d maxa?

Tak. Można tworzyć w innych programach ale pod warunkiem że mają możliwość zapisania stworzonego modelu do formatu 3dsmx. Takim program jest np. najnowszy Google SketchUp.

Cytat:
3.zaawansowane manewry typu filmiki wykozystujac gta to potrzebna jest znajomość c++??

Jeżeli chodzi ci o te takie scenki przed misjami to takie coś się robi w zwykłym main używając programu o nazwie Sanny Builder. Scenki z filmikami tworzy się jak zwykłe misje tylko z tą różnicą że trzeba sprawić żeby główny bohater był sterowny przez komputer(czyli użyć odpowiednich opkodów).
Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
Czyli 1 problem mam z głowy blender exportuje do formatu 3d maxa :) a co do filmikow to michodzi o to ze chcialbym zrobic np rozmowe 2 panow na ulicy VC coś w formie Historyjki

___________________
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Czyli 1 problem mam z głowy blender exportuje do formatu 3d maxa :)


Jeżeli tworzysz w tym programie budniki itd. to nie koniecznie musisz eksportować stworzone modele do 3dmxa. Obiekty stworzone w innych program obrabia się dlatego w 3dmsx ponieważ one nie mają możliwości stworzenia, ani zapisania formatu takiego jakiego przyjmuje gra. Do blendera jest w tyczka która umożliwia zrobienie takiego pliku czyli dff i col. Jednak mi się takowej nigdy nie udało znaleźć. Wszystkie linki, na które trafiłem były nieczynne.

Postów: 11 Dołączył: 2009-04-11
#
ale sadze ze korona mi z głowy nie spadnie jak exportuje sobie do tego formatu:)

___________________
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG