Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
a więc mam samochód z gta vc i chce go tak przerobić by można było go podstawić w edytorze map ale żeby był jak budynek że nie można nim jeżdzić tylko stoi sobie.
wiem że potrzeba trzeci plik .col który odpowiada za kolizje z obiektami. jak go zrobić? mam tylko ZModeler 2.

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli chcesz mieć samochód jako zwykły obiekt to zrób tak:
1. Usuń wszystkie dummy, czyli wszystkie części odpowiedzialne za świecenie świateł, kręceni się kół itd.
2. Z reguły kiedy importuje się jakiś pojazd to ma on jedno koło. Dlatego dorób pozostałe koła.
3. Następnie usuń warstwę tą która jest odpowiedzialna za to ze samochód jest widoczny z daleka(tą taką kanciastą)
4. I jeszcze warstwę odpowiedzialne za to że pojazd jest z niszczony.
5. Potem połącz wszystkie części w jedno.
6. Na koniec nałóż teksturę na pojazd jeszcze raz i zobacz czy jest dobrze ułożona. Jeżeli są jakieś prześwity, albo jest gdzieś jakiś np. biały kolor, a taki ci nie pasuje to praw.
7. Co do tworzenia kolizji to robi się to tak samo jak w przypadku zwykłego np. budynku. I nie trzeba nic więcej kombinować.
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
no o to mi chodzi że nie wiem jak zrobić to .col

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Postów: 536 Dołączył: 2011-04-12
#
jak w 3d max otworzyć dff za pomocą Kams Script for 3ds Max?
nie będę zakładał nowego tematu

___________________
http://img.userbars.pl/76/15185
http://images.chomikuj.pl/button/Toyota-Supra
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG