Napisano dnia: 2011-04-04 23:09:33
Witam ponownie :) Otóż mam taki problem. Napisałem skrypt na animację, plik został skompilowany. Wchodząc w grę, w mojego save'a, gra się ładuje, po załadowaniu, ekran się ściemnia i nic się nie dzieje. Oto mój skrypt:
Proszę o pomoc.
EDIT:
Problem rozwiązałem, zamieniłem w tym opcode:
PLAYER_CHAR na PLAYER_ACTOR, i zmieniłem
na
Temat do zamknięcia
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
:NONAME_2
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_2
04ED: load_animation "PED"
038B: load_requested_models
:NONAME_31
wait 0
if
04EE: animation "PED" loaded
jf @NONAME_31
:NONAME_53
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 48 //klawisz 0
jf @NONAME_53
0605: actor $PLAYER_CHAR perform_animation_sequence "FLEE_LKAROUND_01" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 time -1 // versionA
jump @NONAME_53
0A93: end_custom_thread
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
:NONAME_2
wait 0
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_2
04ED: load_animation "PED"
038B: load_requested_models
:NONAME_31
wait 0
if
04EE: animation "PED" loaded
jf @NONAME_31
:NONAME_53
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 48 //klawisz 0
jf @NONAME_53
0605: actor $PLAYER_CHAR perform_animation_sequence "FLEE_LKAROUND_01" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 time -1 // versionA
jump @NONAME_53
0A93: end_custom_thread
Proszę o pomoc.
EDIT:
Problem rozwiązałem, zamieniłem w tym opcode:
Kod:
0605: actor $PLAYER_CHAR perform_animation_sequence "FLEE_LKAROUND_01" IFP_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 time -1 // versionA
Kod:
00E1: player 0 pressed_key 48
na
Kod:
0AB0: key_pressed 48
Temat do zamknięcia