Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Siema.Robię już od dosyć sporego czasu mapę do SA.Zrobiłem już kilka ulic i chciałbym zrobić ruch uliczny i o to pytanie-Czy można napisać skrypt na ruch uliczny w cleo bo próbuje zrobić przez program A.P.E i zawsze źle mi wychodzi.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Można, ale to nie najlepsze rozwiązanie, skoro można użyć innych, wbudowanych metod w GTA. Jeśli chciałbyś to zrobić w SCM, to musiałbyś tworzyć każdy samochód oddzielnie i przydzielać go do wybranych ścieżek z plików *.dat w data/Paths lub do ścieżek SCM, ale one mają chyba limit co do ilości punktów:

Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0 
05EB: assign_car 0@ to_path 706


lub

Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0 

05D6: clear_scmpath 
05D7: add_point_to_scmpath 372.0 -120.1 1000.5 
05D7: add_point_to_scmpath 390.0 -192.1 1000.5 
05D7: add_point_to_scmpath 400.0 -200.1 1000.5 
05D7: add_point_to_scmpath 420.0 -130.1 1000.5 

07E7: AS_assign_scmpath_to_actor -1 in_car 0@ speed 25.0 flags 1 0 1 

___________________
Administrator
Postów: 20 Dołączył: 2009-04-16
#
Aha.Dzięki za pomoc.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG