Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Napisano dnia: 2011-03-01 20:07:02
Siema.Robię już od dosyć sporego czasu mapę do SA.Zrobiłem już kilka ulic i chciałbym zrobić ruch uliczny i o to pytanie-Czy można napisać skrypt na ruch uliczny w cleo bo próbuje zrobić przez program A.P.E i zawsze źle mi wychodzi.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2011-03-02 18:20:59
Można, ale to nie najlepsze rozwiązanie, skoro można użyć innych, wbudowanych metod w GTA. Jeśli chciałbyś to zrobić w SCM, to musiałbyś tworzyć każdy samochód oddzielnie i przydzielać go do wybranych ścieżek z plików
*.dat w
data/Paths lub do ścieżek SCM, ale one mają chyba limit co do ilości punktów:
Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0
05EB: assign_car 0@ to_path 706
lub
Kod:
00A5: 0@ = create_car #PONY at 0.0 0.0 0.0
05D6: clear_scmpath
05D7: add_point_to_scmpath 372.0 -120.1 1000.5
05D7: add_point_to_scmpath 390.0 -192.1 1000.5
05D7: add_point_to_scmpath 400.0 -200.1 1000.5
05D7: add_point_to_scmpath 420.0 -130.1 1000.5
07E7: AS_assign_scmpath_to_actor -1 in_car 0@ speed 25.0 flags 1 0 1
___________________
Administrator
Postów:
20
Dołączył:
2009-04-16
Napisano dnia: 2011-03-02 19:04:34