Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 8 Dołączył: 2011-02-14
#
Witam ponownie,
czesto po edyacji swoich obiektow w 3ds maxie nagle znikaja mi w GTA jakby grubosci edytowanego obiektu, tworza sie dziury i dziwne zalamania, nie mam pojecia skad sie to bierze zwlaszca, ze model w 3ds maxie wygląda normalnie...
Domyślam się, że to raczej w 3ds maxie podczas edycji musi się coś zmieniać, że nagle te obiekty tak się zniekształcają... czy ktos wie co jest tego przyczyna?
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
W co niektórych obiektach w GTA San Andreas są potrzebne pliki .col Które odpowiadają za kolizje obiektu. Nie potrafię ci wytłumaczyć, ale jak modelujesz to zapewne wiesz o co chodzi. Być może właśnie trzeba zrobić takie pliki do Twojego modelu.
Postów: 8 Dołączył: 2011-02-14
#
Tak zgadza sie tworze te pliki col - wszystko wg poradnikow dostepnych na tej i gtasite stronie.
Ogólnie to juz moj drugi model jaki tworze i ta sama historia, tzn. na poczatku wszystko bylo ok do momentu jak zaczalem modelowac bardziej zlozone rzeczy (przypuszczam, ze cos musialem wtedy wlaczac w 3ds maxie co powoduje jakies takie niespójności z GTA SA). Wygląda to tak jakby wsyzstkie box'y zamienily sie na plane'y... (oczywiscie tylko w grze gta no i juz w Med - widac te wyplaszczenia i dziury - w 3ds max wszystko wyglada ok) i tak tam gdzie mialem jakies linie skosne to mam dziury. Czy moze ktos teraz wie co moze byc nie tak, ze tak sie dzieje?...
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Przyczyną może być że te obiekty są zbyt właśnie skomplikowane. Silnik gry gta sa ma ograniczoną ilość odtwarzania poligonów czy jak to się zwie. Po za tym obiekty nie mogą być zbyt duże bo przez to może być też ten błąd. Jeżeli dalej nie będziesz mógł sobie poradzić z obiekt to jak chcesz to prześlij go na jaki serwer i wstaw linka tu na forum to sprawdzę co może być nie tak.
Postów: 8 Dołączył: 2011-02-14
#
W sumie nie wiem czy to bardzo ksomplikowany obiekt troche podstawe poznieksztalcalem itp. Juza zapodaje pliki (3ds maxa i stworzone pliki do GTA SA) http://s1518.info/alfa/wyspa4.rar

Ps. nie sugerujcie sie nazwa - pierwotnie miala byc wyspa i sobie tak zostawilem ta nazwe...
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jedno co jest źle zrobione to na pewno nie masz wyzerowanego obiektu. Po za tym to nie wiem co innego może być nie tak bo po dodaniu do gta sa tej twoje wyspy to też u mnie jest źle generowana przez silnik gta sa. Oczywiście zrobiłem nową kolizje i plik dff ale dalej jest chyba ten sam błąd co u ciebie.

Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG