Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Witam, piszę do Was z wielką prośbą o rozwiązanie mojego problemu z całkowicie nowym autem. Postępowałem zgodnie z TYM PORADNIKIEM. I wszystko nawet ładnie śmiga, u stawiłem go sobie że mają nim jeżdzić tylko i wyłącznie mój gang. Lecz gdy tylko samochód ma się pokazać na monitorze gra zawiesza się i pomaga tylko restart komputera. Być może przekreńciłem coś bo mój ang. nie jest zbyt dobry ale korzystałem z google tłumacza więc już sam nie wiem czego to moze być wina. Dodam jeszcze że podczas zawiechy nie występuje żaden błąd.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jesteś pewien, że model samochodu jest poprawny? Zazwyczaj takie zachowania oznacza błędny model.

Możesz też spróbować użyć tego poradnika. Jest do VC, ale w SA sytuacja powinna być podobna.
http://www.gta-mods.pl/forum/temat/219/dodawanie-nowych-wozow-vc

___________________
Administrator
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Kombinowałeś coś z handlingiem tego pojazdu?

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 534 Dołączył: 2009-03-08
#
Ustaw go zamiast np. greenwood , lub jakiś inny który ma twój gang.
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
MakG : model pojazdu wg mnie jest poprawny, ale mogę spróbować z innym.
Silent : Samochód domyślnie podmieniał za Sultana więc w każdym pliku w którym trzeba było coś dodać wszystko kopiowałem z tego pojazdu łacznie z handlingiem.
ZotaK : Usunąłem wszystkie samochody jakie dotyczyły mojego gangu i zamiast nich wstawiłem ten mój samochód. Zrobiłem tak ponieważ nie mogłem go znaleźć nigdzie na ulicy.

Dodam jeszcze że próbowałem zrespawnować ten pojazd przez Cleo spawnera, jednak przy dojściu do numer 611 i wciśnięciu strzałki w górę gra sie na kilka sekund zwiechła po czym przeszło do numeru 411.

Spróbuję jeszcze tego tutorialu co zapodał MakG.

//Edit :

Przeczytałem ten tutorial co podał MakG i zawiele się nie różni od tego co ja podałem. Jedyne co mnie trochę dziwi to do San Andreas nie podawałem żadnych plików .col które to mogą być przyczyna całego problemu.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Nie dodawaj nowego handlinga, tylko w linii w vehicles.ide odpowiedzialnej za ten pojazd ustaw, by auto korzystało z handlingu Sultana.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Dziękuję bardzo ! Samochód pięknie i ładnie działa, przejechałem się kawałem i zero ścinek :) . Chcę się jeszcze spytać o handling, czy naprawdę nie mogę dodawać nowej linijki w pliku handling.cfg ? Bo chciałbym do każdego nowego samochodu napisać oddzielny handling aby było realistyczniej.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Do handling.cfg nie ma jak dodać. Możesz jednak użyć pluginu Handling Adder Ultimate, który daje taką możliwość - jednak nie przez tradycyjny handling, a hack poszczególnego modelu. No i format tego jest trochę inny.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Zawsze jak podmieniałem handling jednego samochodu otwierałem ten plik za pomoca notatnika i robiłem z danym samochodem co chciałem. Myślałem że i tutaj da się tak zrobić.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG