Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W sowim skrypcie na mapie mam ustawione trzy samochody. Do każdego z nich przypisany jest marker. Pierwsze pętle mają za zadanie sprawdzić że gdy samochód zostanie zniszczony to pojawia się napis że misja jest nie udana i samochód a raczej jego resztki zostają usunięte w raz z markerem. Co do usunięcia samochodu i markera działa na każdym samochodzie i w zasadzie napis że misja się nie powiodła przy każdym z pojazdów też się pojawia ale niestety nie chce znikać. Można powiedzieć że cały czasz jest wyświetlany. Po niżej mój mały skrypt
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP 

:sprawdzacz
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @sprawdzacz 

Model.Load(#premier)
Model.Load(#tahoma)
Model.Load(#emperor)
038B: load_requested_models



048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 9 minutes_to 20 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2517.3499, -1501.5211, 23.8281)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 180.0

0@ = Car.Create(#premier, 2532.3699, -1526.2755, 23.9197)
Car.Angle(0@) = 0.0
1@ = Car.Create(#tahoma, 2518.989, -1526.2755, 23.7025)
Car.Angle(1@) = 0.0
2@ = Car.Create(#emperor, 2505.4495, -1526.2755, 23.7517)
Car.Angle(2@) = 0.0
0186: $marker0 = create_marker_above_car 0@
0186: $marker1 = create_marker_above_car 1@
0186: $marker2 = create_marker_above_car 2@

:s1
wait 0 
if 
   Car.Wrecked(0@)
jf @s2
:rozwalony1
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker0)
00A6: destroy_car 0@

:s2
wait 0 
if 
   Car.Wrecked(1@)
jf @s3
:rozwalony2
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker1)
00A6: destroy_car 1@

:s3
wait 0 
if 
   Car.Wrecked(2@)
jf @s1
:rozwalony3
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
Marker.Disable($marker2)
00A6: destroy_car 2@
jump @s1
0A93: end_custom_thread 
Może ktoś powiedzieć co jest nie tak?
Postów: 28 Dołączył: 2009-01-21
#
Napis nie znika bo go zapętliłeś, tzn. wracasz cały czas do sprawdzania czy auto jest zniszczone.

Chodzi o tego jumpa:

Kod:
jump @s1


Po zniszczeniu danego auta przeskocz do innej procedury (która usunie model i marker).

___________________
http://img834.imageshack.us/img834/861/yrmwsig
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Tak się domyślałem że przez zapętlenie ale i tak nie bardzo wiem jak to naprawić. Wydaje mi się że robiłem tak jak to mówisz że by skoczyć do innej procedury ale jak tak robiłem to znowu po zniszczeniu którego kol wiek pojazdu pozostałe już się nie chciały niszczyć. Więc jak by ktoś podał mały przykład na tych moich wypocinach jak to naprawić to był bym wdzięczny.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG