Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 14 Dołączył: 2011-01-11
#
Hejka mam taki problem. Stworzyłem sobie cut scenkę w której aktor wysiada z mojego wozu idzie do drugiego aktora wtedy włącza się animacja rozmowy trwa ona 5 sekund po czym aktor wraca do mojego samochodu. Niestety w rzeczywistości jest inaczej. Przyjeżdżam na miejsce włącza się cut scenka aktor wysiada z samochodu idzie do drugiego aktora i w połowie drogi zatrzymuje się i dalej się nic nie dzieje. Gra się nie wiesza bo widac ruch przechodniów i innych pojazdów.
oto mój kod:

Kod:

05CD: AS_actor $BRIAN exit_car $AUTO 

:BRIAN2_477
wait 0 
   not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 22@)
else_jump @BRIAN2_477 
05D3: AS_actor $BRIAN goto_point 2554.806 -1124.292 63.91728 mode 4 -1 ms // versionA 

:BRIAN2_520
wait 10 
if 
0103:   actor $BRIAN in_sphere 2553.213 -1125.828 63.66228 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car 
else_jump @BRIAN2_520 
0639: AS_actor $DILER rotate_to_actor $BRIAN 
0639: AS_actor $BRIAN rotate_to_actor $DILER 
0605: actor $BRIAN perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA 
0605: actor $DILER perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time -1 // versionA 
wait 5000 
0687: clear_actor $DILER task 
0687: clear_actor $BRIAN task 
05CA: AS_actor $BRIAN enter_car $AUTO passenger_seat 0 10000 ms


co tu jest źle?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie jestem pewien, czy opcode 0103 to ten, którego chcesz użyć. On sprawdza, czy aktor jest niedaleko punktu w samochodzie. Powinieneś użyć tego z fragmentem stopped_on_foot.

Kod:
00F0:   actor $BRIAN 0 near_point 2553.213 -1125.828 radius 3.0 3.0 stopped_on_foot


Poza tym, współrzędne X i Y w opcodzie 05D3 różnią się o jedną jednostkę od tych z pętli sprawdzającej. Lepiej dać identyczne współrzędne w obu poleceniach.

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG