Witam mam problem, mianowicie ściagnełem fajny licznik, ale nie znam się na cleo, ponieważ chciałbym usunąć licznik paliwa, albo zrobić tak, żeby nie działał, żeby paliwo sie nie kończyło. Licznik pobrałem stąd: http://modbase.pl/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=94&task=view.download&catid=82&cid=642

Tutaj macie kod źródłowy pliku.

Kod:
0000: NOP 

:NONAME_2
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
if and
   Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_2 
if and
84A7:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat 
84C8:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle 
89AE:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_train 
   not Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BMX)
   not Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BIKE)
   not Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #MTBIKE)
else_jump @NONAME_2574 
077E: get_active_interior_to $ACTIVE_INTERIOR 
if 
  $ACTIVE_INTERIOR == 0 
else_jump @NONAME_2 
03C0: 8@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
046C: 26@ = car 8@ driver 
if 
003B:   26@ == $PLAYER_ACTOR // (int) 
else_jump @NONAME_2 
0391: release_txd_dictionary 
0390: load_txd_dictionary \"GASOLINE\" 
038F: load_texture \"SCALEF\" as 1 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"SCALEE\" as 2 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"ARROW\" as 3 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"LOCK\" as 4 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"SPEEDOM\" as 5 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"STRELK\" as 6 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"ARROWN\" as 7 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"NITRO\" as 8 // Load dictionary with 0390 first 
wait 250 
0AB3: var 2 = 0 
0A92: create_custom_thread \"ASSET_RADAR.ARD\"  
gosub @NONAME_1955 
if 
88B7:   not test 12@ bit 1 
else_jump @NONAME_347 
0099: 10@ = random_int_in_ranges_0_to_32767 
08BD: set 12@ bit 1 
0A8C: write_memory 11@ size 1 value 12@ virtual_protect 0 
jump @NONAME_374 

:NONAME_347
0A97: 22@ = car 8@ struct 
22@ += 5 
0A8D: 10@ = read_memory 22@ size 4 virtual_protect 0 

:NONAME_374
wait 0 
0A8D: 28@ = read_memory 11989093 size 1 virtual_protect 0 
if 
   not 28@ == 1 
else_jump @NONAME_1720 
077E: get_active_interior_to $ACTIVE_INTERIOR 
if 
  $ACTIVE_INTERIOR == 0 
else_jump @NONAME_1819 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_1819 
if 
   Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 8@)
else_jump @NONAME_1720 
gosub @NONAME_1984 
if 
  10@ > 0 
else_jump @NONAME_1848 
02E3: 9@ = car 8@ speed 
if 
  9@ == 0.0 
else_jump @NONAME_531 
jump @NONAME_1720 

:NONAME_531
0AB4: 30@ = var 0 
if 
  30@ == 0 
else_jump @NONAME_773 
if and
  45.0 > 9@ 
  9@ > 1.0 
else_jump @NONAME_594 
10@ -= 1 

:NONAME_594
if 
81F3:   not car 8@ in_air 
else_jump @NONAME_766 
if and
  9@ > 45.0 
  85.0 > 9@ 
else_jump @NONAME_648 
10@ -= 2 

:NONAME_648
if and
  9@ > 85.0 
  110.0 > 9@ 
else_jump @NONAME_686 
10@ -= 3 

:NONAME_686
if and
  9@ > 110.0 
  140.0 > 9@ 
else_jump @NONAME_731 
10@ -= 4 
jump @NONAME_773 

:NONAME_731
if 
  9@ > 140.0 
else_jump @NONAME_773 
10@ -= 5 
jump @NONAME_773 

:NONAME_766
10@ -= 1 

:NONAME_773
if and
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 1944.852 -1769.554 13.0125 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2209.816 2481.934 10.8203 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 604.8804 1705.273 6.541 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -2414.49 982.081 45.2969 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -2244.623 -2561.828 31.9219 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -1327.512 2678.107 50.0625 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -95.1488 -1174.303 1.9281 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -1679.982 408.9051 7.2365 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
else_jump @NONAME_1394 
if and
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 652.03 -571.34 16.34 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -1605.897 -2714.252 48.5335 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -1471.48 1864.31 32.64 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 1596.5 2199.1 10.83 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2145.9 2748.16 10.83 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2642.11 1106.53 10.83 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2117.42 920.42 10.83 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
8100:   not actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 1381.68 456.26 19.91 radius 1.5 1.5 3.0 sphere 0 in_car 
else_jump @NONAME_1394 
jump @NONAME_1720 

:NONAME_1394
077E: get_active_interior_to $ACTIVE_INTERIOR 
if 
  $ACTIVE_INTERIOR == 0 
else_jump @NONAME_1819 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_1819 
if 
  29000 > 10@ 
else_jump @NONAME_1720 
if 
   Player.Money($PLAYER_CHAR) > 0
else_jump @NONAME_1932 
31@ = Player.Money($PLAYER_CHAR)
wait 150 
03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone 1 
07CC: set_player $PLAYER_CHAR button_15 0 
24@ = 0 
Car.LockInCurrentPosition(8@) = True
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False

:NONAME_1520
wait 0 
31@ = Player.Money($PLAYER_CHAR)
0062: 31@ -= 24@ // (int) 
if 
   not 1 > 31@ 
else_jump @NONAME_1909 
if 
  29700 >= 10@ 
else_jump @NONAME_1663 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_1819 
if 
   Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 8@)
else_jump @NONAME_1819 
gosub @NONAME_1984 
10@ += 300 
097A: play_audio_at 0.0 0.0 0.0 event 1133 
24@ += 1 
jump @NONAME_1520 

:NONAME_1663
24@ *= -1 
Player.Money($PLAYER_CHAR) += 24@
036A: put_actor $PLAYER_ACTOR in_car 8@ 
Car.LockInCurrentPosition(8@) = False
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
07CC: set_player $PLAYER_CHAR button_15 1 
03BF: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_everyone 0 
0AB3: var 0 = 0 

:NONAME_1720
if or
   Actor.Dead($PLAYER_ACTOR)
   Car.Wrecked(8@)
else_jump @NONAME_1755 
08C3: clear 12@ bit 1 
jump @NONAME_1823 

:NONAME_1755
0A97: 22@ = car 8@ struct 
22@ += 5 
0A8C: write_memory 22@ size 4 value 10@ virtual_protect 0 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_1819 
if 
   not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 8@)
else_jump @NONAME_374 

:NONAME_1819
wait 0 

:NONAME_1823
0AB3: var 2 = 1 
08C3: clear 12@ bit 1 
wait 1250 
jump @NONAME_2 

:NONAME_1848
10@ = 0 
if 
047A:   actor $PLAYER_ACTOR driving_bike 
else_jump @NONAME_1889 
02D4: car 8@ turn_off_engine 
0AB3: var 0 = 1 
jump @NONAME_773 

:NONAME_1889
0918: unknown_car 8@ driver_flag 0 
0AB3: var 0 = 1 
jump @NONAME_773 

:NONAME_1909
00BC: show_text_highpriority GXT \'GA_3\' time 3000 flag 1  // No more freebies~n~$100 to respray!
jump @NONAME_1663 

:NONAME_1932
00BC: show_text_highpriority GXT \'NOMONEY\' time 3000 flag 1  // ~s~You need more cash!
jump @NONAME_1720 

:NONAME_1955
0A97: 11@ = car 8@ struct 
11@ += 4 
0A8D: 12@ = read_memory 11@ size 1 virtual_protect 0 
return 

:NONAME_1984
0AB4: 3@ = var 3 
0AB4: 4@ = var 4 
if 
  4@ > 0 
else_jump @NONAME_2149 
0093: 5@ = integer 4@ to_float 
5@ += 108.6 
03F0: enable_text_draw 0 
033F: set_text_draw_letter_size 0.3 1.0 
045A: draw_text_1number 209.05 356.333 GXT \'NUMBER\' number 3@  // ~1~
038D: draw_texture 8 position 213.5 339.0 size 128.0 111.0 RGBA 255 255 255 255 
074B: draw_texture 7 position 213.5 339.0 scale 128.0 128.0 angle 5@ color_RGBA 255 255 255 255 

:NONAME_2149
02E3: 23@ = car 8@ speed 
23@ *= 3.6 
0092: 27@ = float 23@ to_integer 
23@ += 54.0 
03E3: set_texture_to_be_drawn_antialiased 1 
033F: set_text_draw_letter_size 0.0 0.0 
045A: draw_text_1number 535.5 425.4 GXT \'NUMBER\' number 27@  // ~1~
038D: draw_texture 5 position 506.5 385.0 size 242.5 218.0 RGBA 255 255 255 255 
074B: draw_texture 6 position 548.0 379.0 scale 241.0 205.0 angle 23@ color_RGBA 255 255 255 255 
if 
  10@ > 5000 
else_jump @NONAME_2366 
03F0: enable_text_draw 1 
038D: draw_texture 1 position 414.0 414.0 size 65.5 53.5 RGBA 255 255 255 255 
jump @NONAME_2425 

:NONAME_2366
if 
  5000 > 10@ 
else_jump @NONAME_2425 
03F0: enable_text_draw 1 
038D: draw_texture 2 position 414.0 414.0 size 65.5 53.5 RGBA 255 255 255 255 

:NONAME_2425
0093: 25@ = integer 10@ to_float 
25@ /= 500.0 
25@ *= 2.3 
25@ += 108.6 
03F0: enable_text_draw 1 
074B: draw_texture 3 position 438.5 412.0 scale 109.0 109.0 angle 25@ color_RGBA 255 255 255 255 
09B3: get_car 8@ door_status 21@ 
if 
   not 21@ == 1 
else_jump @NONAME_2572 
03F0: enable_text_draw 1 
038D: draw_texture 4 position 459.0 432.3 size 14.0 14.0 RGBA 255 255 255 255 

:NONAME_2572
return 

:NONAME_2574
wait 0 
077E: get_active_interior_to $ACTIVE_INTERIOR 
if 
  $ACTIVE_INTERIOR == 0 
else_jump @NONAME_2 
if 
   Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @NONAME_2 
if and
84C8:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle 
   not Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BMX)
   not Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #BIKE)
   not Actor.DrivingVehicleType($PLAYER_ACTOR, #MTBIKE)
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_2 
03C0: 8@ = actor $PLAYER_ACTOR car 
046C: 26@ = car 8@ driver 
if 
003B:   26@ == $PLAYER_ACTOR // (int) 
else_jump @NONAME_2 
0391: release_txd_dictionary 
0390: load_txd_dictionary \"GASOLINE\" 
038F: load_texture \"SPEEDOM\" as 1 // Load dictionary with 0390 first 
038F: load_texture \"STRELK\" as 2 // Load dictionary with 0390 first 

:NONAME_2738
wait 0 
0A8D: 28@ = read_memory 11989093 size 1 virtual_protect 0 
if 
   not 28@ == 1 
else_jump @NONAME_3003 
077E: get_active_interior_to $ACTIVE_INTERIOR 
if 
  $ACTIVE_INTERIOR == 0 
else_jump @NONAME_3068 
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_3068 
if 
   Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 8@)
else_jump @NONAME_3068 
03F0: enable_text_draw 0 
02E3: 23@ = car 8@ speed 
23@ *= 3.56 
0092: 27@ = float 23@ to_integer 
23@ += 68.0 
0340: set_text_draw_RGBA 180 180 180 255 
033F: set_text_draw_letter_size 0.0 0.0 
045A: draw_text_1number 940.5 830.4 GXT \'NUMBER\' number 27@  // ~1~
03E3: set_texture_to_be_drawn_antialiased 1 
038D: draw_texture 1 position 506.5 385.0 size 242.5 206.0 RGBA 255 255 255 255 
074B: draw_texture 2 position 550.5 385.0 scale 242.5 206.0 angle 23@ color_RGBA 255 255 255 255 

:NONAME_3003
if or
   Actor.Dead($PLAYER_ACTOR)
   Car.Wrecked(8@)
else_jump @NONAME_3031 
jump @NONAME_3068 

:NONAME_3031
if 
  $ONMISSION == 0 
else_jump @NONAME_3068 
if 
   not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 8@)
else_jump @NONAME_2738 

:NONAME_3068
wait 1250 
jump @NONAME_2 


Proszę o pomoc jeżeli by ktoś umiał to edytować tak jak proszę to proszę tutaj napisać XD

Ps. Chcę tylko sam licznik [ prędkościomierz]