Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Do GTA3 napisałem skrypt CLEO i wszytko było dobrze, natomiast gdy przełożyłem go do VC tekst w żaden sposób nie chce się wyświetlić :( Tutaj jest ten skrypt:

Kod:
// This file was decompiled using scm.ini published by GtaForums.com on 25.11.05

{$VERSION 2.2.0000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: 

:NONAME_1
wait 0
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_1 
$CARID = 130
jump @NONAME_2

:NONAME_2
wait 0
if and 
80E0:   not player $PLAYER_CHAR driving 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @NONAME_2 
wait 0 
if and
05EE:  key_pressed 9 //VK_... 
05EE:  key_pressed 45 //VK_... 
else_jump @NONAME_2 
wait 10 
jump @start 

:start
wait 0
player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
02A3: toggle_widescreen 1 
if or
$CARID >= 236
not $CARID >= 130
jf @text
$CARID = 130
jump @text

:wait
wait 100

:text
01E4: text_1number_lowpriority 'CARID' $CARID 150 ms 1
jump @keys

:keys
wait 0
if
05EE:  key_pressed 37 //VK_... 
jf @keys2
if
   $CARID >= 131 // integer values 
jf @keysa
000C: $CARID -= 1 // integer values 
jump @wait

:keysa
$CARID = 236 
jump @wait

:keys2
if
05EE:  key_pressed 39 //VK_... 
jf @keys3
if
   not $CARID >= 236 // integer values 
jf @keys2a
0008: $CARID += 1 // integer values 
jump @wait

:keys2a
$CARID = 130 
jump @wait

:keys3
if
05EE:  key_pressed 13 //VK_... 
jf @keys4
jump @end

:keys4
if
05EE:  key_pressed 16 //VK_... 
jf @text
jump @IDcheck

:IDcheck
if or
//   $CARID == 140 // integer values 
   $CARID == 124 // integer values 
   $CARID == 125 // integer values 
//   $CARID == 141
//   $CARID == 131
//   $CARID == 147
jf @spawn
00BB: text_lowpriority 'FAILS' 2000 ms 2 
wait 10
jump @text

:spawn
wait 0
model.Load($CARID)
038B: load_requested_models 
wait 5
if
model.Available($CARID)
jf @spawn
wait 5
0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@
2@ += 3.0
0@ = car.Create($CARID, 1@, 2@, 3@) 
car.Angle(0@) = 90.0
020A: set_car 0@ door_status_to 1 
car.RemoveReferences(0@)
jump @end

:end
wait 5
player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: toggle_widescreen 0 
wait 10
jump @NONAME_2
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Problemem może być zmienna globalna $CARID. W skryptach CLEO, zmienne globalne mogą być nadpisane przez procedury w main.scm. Spróbuj zmienić $CARID na zmienną lokalną, np. 5@. Reszta kodu wydaje się być w porządku.

___________________
Administrator
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Niczego to nie zmieniło :\ Tu raczej nie o to chodzi bo pojazdy się pojawiają, a problem jest tylko z tekstem. Najlepiej by było żeby ktoś inny sprawdził czy działa ten skrypt bo to może moje GTA jest pokręcone xD
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A jesteś pewien, że wgrałeś do GTA III wpis GXT o nazwie "CARID"? Bo naprawdę nie widzę już tu innego błędu.

___________________
Administrator
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
W folderze "CLEO_TEXT" umieściłem plik *.fxt, w GTA3 tak było dobrze ale skoro tak mówisz to spróbuję jeszcze w .gxt zrobić.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie ma potrzeby, jeśli masz plugin do FXT, to powinno działać.

___________________
Administrator
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Eehhh najwidoczniej GTA albo biblioteka CLEO jest wadliwa. Tak to wygląda w pliku *.fxt:
Kod:
CARID Car ID: ~1~

Tutaj wszystko dobrze jest?
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Opcode 01E4 nie istnieje w VC :P

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
heh a SB mi pokazywał xD zaraz posprawdzam na innych.
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
na innych opcodach tez nie działa :( Jeszcze jakieś pomysły macie? xD

Edit: sory za post pod postem :\
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG