Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema.
Chce stworzyć mod na Paintball ale potrzeba mi się dowiedzieć jak zrobić aby pedy o animacji kucnięcia z jakąś bronią strzelali do kogoś całyczas się ruszając, a po śmierci ukazuje się takisam ped w pewnym miejscu ?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Może zacznijmy od tego, że nawet gracz nie może kucać, strzelać i poruszać się jednocześnie.

Coś podobnego możesz uzyskać korzystają z AS Pack, czyli sekwencji akcji, które możesz przypisać do jednego lub wielu aktorów. Dobrze też będzie ustawić "decision maker" na 0, żeby aktor atakował każdego, kto do niego celuje lub strzela.

Kod:

060A: create_decision_maker_type 0 store_to 0@

// Tworzenie aktora
009A: 1@ = create_actor_pedtype 12 model 126 at 1476.4125 -1368.2571 163.1187
 01B2: give_actor 1@ weapon 31 ammo 600
 01B9: set_actor 1@ armed_weapon_to 31
 07BC: set_actor 1@ decision_maker_to 0@

// Sekwencja
0615: define_AS_pack_begin 2@
 04EB: AS_actor -1 crouch 1 
 05F5: AS_actor -1 goto_point 1484.6888 -1358.3158 13.7187 mode 6 5000 ms
 05E2: AS_actor -1 kill_actor $PLAYER_ACTOR 
0616: define_AS_pack_end 2@

// Przypisanie aktora do sekwencji
0618: assign_actor 1@ to_AS_pack 2@


W sekwencji można zamiast zmiennej aktora wykonującego akcję, podać "-1", co oznacza dowolnego aktora.

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dobra dzięki, jest na to jakiś tut ? Bo to troche trudne.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG