Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam jaki jest opcode aby ustawić checkpoint dla samolotu czyli to złote kółko?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
06D5: 0@ = create_racing_checkpoint_at -2005.0187 -219.7609 35.7109 point_to -2004.9899 -193.4461 35.7109 type 4 radius 2.0

Te pierwsze współrzędne ustawiają gdzie ma stać checkpoint, a te drugie to w którą stronę ma być ustawiany checkpoint, natomiast typ 4 to jest rodzaj checkpointu, w tym wypadku ustawiony jest że wygląda jak ten od samolotów. Radiu ustawia wielkość checkpointu.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Acha te drugie współrzędnie określają gdzie ma być zwrócony ten chcekpoint? Potem już nnormalnie sprawdzanie czy gracz jest w punkcie? no nic dzięki.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Acha te drugie współrzędnie określają gdzie ma być zwrócony ten chcekpoint?

Dokładnie. A żeby ustawić kierunek tego chcekpointa gdzie ma mniej więcej lecieć czy tam jechać gracz to po po porostu udaj się postać tam gdzie ma stać następny chcekpoint i przechwyć współrzędne i masz ustalony kierunek :).

Cytat:
Potem już nnormalnie sprawdzanie czy gracz jest w punkcie?

Chodzi ci jak zrobić żeby po dotarciu do tego kółka zebrał tego chcekpointa? Jeżeli tak to po prostu tworzysz pętle sprawdzający czy gracz jest w tamtym miejscu a potem za pomocą odpowiedniego opcodu usuwasz to koło i jednocześnie tworzysz następne itd. Po niżej daje ci mały przykłada jak to mniej więcej powinno się robić.

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

Model.Load(#beagle)
038B: load_requested_models

//00C0: set_current_time_hours_to 23 minutes_to 20  //
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0     //wylancza pojazdy
04BB: select_interior 0
//0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
//00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -1994.6394 -28.5717 35.0063
//Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 360.0
02EB: restore_camera_with_jumpcut 

00A5: $WOZ1 = create_car #beagle at -1587.9706 -95.1884 10.5206
0175: set_car $WOZ1 z_angle_to 310.0
0229: set_car $WOZ1 color_to 5 1

072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $WOZ1 driverseat

06D5: 0@ = create_racing_checkpoint_at -1437.71 52.5806 33.9561 point_to -1136.0757 207.8013 88.1091 type 4 radius 10.0 

:a1
wait 0
if
00EE:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -1437.71 52.5806 radius 11.0 11.0 in_car 
jf @a1
06D6: disable_racing_checkpoint 0@ 


06D5: 0@ = create_racing_checkpoint_at -1030.6973 209.5291 96.7033 point_to -564.8431 -53.9259 199.1362 type 4 radius 10.0 

:a2
wait 0
if
00EE:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point -1030.6973 209.5291 radius 11.0 11.0 in_car 
jf @a2
06D6: disable_racing_checkpoint 0@

0A93: end_custom_thread 
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG