Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jaki skrypt trzeba napisać lub jakich obkodów użyć żeby misje poboczne i możliwość zapisuj stanu gry pod czas misji był wyłączony?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przy rozpoczęciu misji:
Kod:
$ONMISSION = 1


Pod koniec misji:
Kod:
$ONMISSION = 0

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Dziwne to już stosowałem i to nie działa. Misje poboczne jak były włączone tak są. Chyba że źle coś robię ale co to już nie wiem.
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

0247: load_model #MAVERICK
0247: load_model #glendale

0247: load_model #dwmylc2

04ED: load_animation "CLOTHES"


:a1
wait 0
if and
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @a1
$ONMISSION = 1
048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 23 minutes_to 0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0     
0826: enable_hud 0 
06A5: AS_actor $PLAYER_ACTOR jump_forward stay_on_ground 200 ms and_stands_back 

00A5: 0@ = create_car #MAVERICK at -2233.1538 -2308.5024 30.5997  //heli
0175: set_car 0@ z_angle_to 72.8973
020B: explode_car 0@ 

00A5: 1@ = create_car #glendale at -2223.7534 -2330.9399 30.625    //na ozdobe
0175: set_car 1@ z_angle_to 320.6995 
020A: set_car 1@ door_status_to 4 
0574: set_car 1@ keep_position 1 

009A: 2@ = create_actor_pedtype 24 model #dwmylc2 at -2186.2656 -2322.7363 30.625  //postac startowa
Actor.Angle(2@) = 233.882
0187: $marker1 = create_marker_above_actor 2@
0605: actor 2@ perform_animation_sequence "CLO_Pose_Torso" IFP_file "CLOTHES" 4.0 loop 0 0 0 0 time 90000 // versionA 

:a2
wait 0
if
0118: actor 2@ dead
jf @a3
:exit1
fade 0 1500
wait 1500
Marker.Disable($marker1)
00A6: destroy_car 0@
00A6: destroy_car 1@
009B: destroy_actor 2@
0826: enable_hud 1
048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 9 minutes_to 0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 2.0 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 2.0
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -2138.2405 -2449.4438 29.625
wait 1500
fade 1 1500
jump @exit2
:a3
wait 0
if
0118: actor $PLAYER_ACTOR dead
jf @a4
wait 5000
jump @exit1
//================================
:a4
wait 0
if
0105:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor 2@ radius 10.0 10.0 10.0 sphere 0 on_foot
jf @a2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -2195.7012 -2322.2273 29.625
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 257.7188
02A3: enable_widescreen 1
Camera.SetPosition(-2200.9468 -2326.2808 30.625, 0.0, 0.0, 0.0)
Camera.PointAt(-2200.9468 -2326.2808 30.625, 2)
Camera.OnPed($PLAYER_ACTOR, 15, 2)
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point -2191.6965 -2322.5261 30.625 mode 4 3000 ms  
wait 2200
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 3200 ms
wait 3500
0639: AS_actor 2@ rotate_to_actor $PLAYER_ACTOR
wait 3000
05DA: AS_actor 2@ run_away_in_panic_from -2207.3247 -2327.0615 30.625 away_radius 800.0 timelimit 95000 
05BF: AS_actor $PLAYER_ACTOR look_at_actor 2@ 30000 ms 
wait 7000
Marker.Disable($marker1)
009B: destroy_actor 2@
wait 2000
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = -257.7188
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 0 0 0 0 3200 ms
wait 3200
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point -2209.9924 -2326.7593 30.625 mode 4 5000 ms 
wait 3000
fade 0 1500
wait 1500
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: enable_widescreen 0
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
wait 1500
fade 1 1500

:exit2
0A93: end_custom_thread 


Ktoś wie co robię źle że to nie działa?
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG