Napisano dnia: 2010-12-23 15:19:08
Mam kilka pytań:
1. Jak zapisać cleo,aby pasażer danego auta wykonywał drive-by na innym aucie?
2.Jak zrobić,żeby postać mierzyła bronią do kogoś innego(celowała w niego,nie strzelała)
3.Co zrobić,aby dany bot wykonał animację podawania się(ręce do góry)?
4.Chcę,aby podczas,kiedy odejmuje nam hp,pojawiały się krople krwi na ekranie.OK,ładuję odpowiedni plik do folderu txd,a skrypt CLEO:
5. Czy ktoś mógłby mi zrobić tak,żeby w basenie w Willi w Mulholland(nie tej Madd Doga tylko tej drugiej,co kupujemy) był save?
Z góry dzięki.
1. Jak zapisać cleo,aby pasażer danego auta wykonywał drive-by na innym aucie?
2.Jak zrobić,żeby postać mierzyła bronią do kogoś innego(celowała w niego,nie strzelała)
3.Co zrobić,aby dany bot wykonał animację podawania się(ręce do góry)?
4.Chcę,aby podczas,kiedy odejmuje nam hp,pojawiały się krople krwi na ekranie.OK,ładuję odpowiedni plik do folderu txd,a skrypt CLEO:
Kod:
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
0002: jump @NONAME_9
:NONAME_9
0001: wait 10 ms
00D6: if
0118: actor $PLAYER_ACTOR (i co mam tu wpisać?)
004D: jump_if_false @NONAME_B2
0390: load_txd_dictionary 'BloodBOS'
038F: load_texture "BloodBOS" as 1 // Load dictionary with 0390 first
03F0: enable_text_draw 1
0342: enable_text_draw_centered 1
0343: set_text_draw_linewidth 6400.0
:NONAME_3F
0118: actor $PLAYER_ACTOR (i co mam tu wpisać?)
004D: jump_if_false @NONAME_AB
0001: wait 0 ms
074B: draw_texture 1 position 320.0 300.333 scale 950.0 605.333 angle 0.0 color_RGBA 255 255 255 255
0342: enable_text_draw_centered 1
0343: set_text_draw_linewidth 6400.0
033F: set_text_draw_letter_size 1.3 3.36
033E: set_draw_text_position 3200.0 2900.333 GXT 'TOAST'
0002: jump @NONAME_3F
:NONAME_AB
0002: jump @NONAME_B8
:NONAME_B2
03F0: enable_text_draw 0
0391: release_txd_dictionary
:NONAME_B8
0002: jump @NONAME_9
0051: return
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
0002: jump @NONAME_9
:NONAME_9
0001: wait 10 ms
00D6: if
0118: actor $PLAYER_ACTOR (i co mam tu wpisać?)
004D: jump_if_false @NONAME_B2
0390: load_txd_dictionary 'BloodBOS'
038F: load_texture "BloodBOS" as 1 // Load dictionary with 0390 first
03F0: enable_text_draw 1
0342: enable_text_draw_centered 1
0343: set_text_draw_linewidth 6400.0
:NONAME_3F
0118: actor $PLAYER_ACTOR (i co mam tu wpisać?)
004D: jump_if_false @NONAME_AB
0001: wait 0 ms
074B: draw_texture 1 position 320.0 300.333 scale 950.0 605.333 angle 0.0 color_RGBA 255 255 255 255
0342: enable_text_draw_centered 1
0343: set_text_draw_linewidth 6400.0
033F: set_text_draw_letter_size 1.3 3.36
033E: set_draw_text_position 3200.0 2900.333 GXT 'TOAST'
0002: jump @NONAME_3F
:NONAME_AB
0002: jump @NONAME_B8
:NONAME_B2
03F0: enable_text_draw 0
0391: release_txd_dictionary
:NONAME_B8
0002: jump @NONAME_9
0051: return
5. Czy ktoś mógłby mi zrobić tak,żeby w basenie w Willi w Mulholland(nie tej Madd Doga tylko tej drugiej,co kupujemy) był save?
Z góry dzięki.