Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Mam kilka pytań:
1. Jak zapisać cleo,aby pasażer danego auta wykonywał drive-by na innym aucie?
2.Jak zrobić,żeby postać mierzyła bronią do kogoś innego(celowała w niego,nie strzelała)
3.Co zrobić,aby dany bot wykonał animację podawania się(ręce do góry)?
4.Chcę,aby podczas,kiedy odejmuje nam hp,pojawiały się krople krwi na ekranie.OK,ładuję odpowiedni plik do folderu txd,a skrypt CLEO:

Kod:
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0002: jump @NONAME_9 

:NONAME_9
0001: wait 10 ms 
00D6: if 
0118:   actor $PLAYER_ACTOR (i co mam tu wpisać?)
004D: jump_if_false @NONAME_B2 
0390: load_txd_dictionary 'BloodBOS' 
038F: load_texture "BloodBOS" as 1 // Load dictionary with 0390 first 
03F0: enable_text_draw 1 
0342: enable_text_draw_centered 1 
0343: set_text_draw_linewidth 6400.0 

:NONAME_3F
0118:   actor $PLAYER_ACTOR (i co mam tu wpisać?) 
004D: jump_if_false @NONAME_AB 
0001: wait 0 ms 
074B: draw_texture 1 position 320.0 300.333 scale 950.0 605.333 angle 0.0 color_RGBA 255 255 255 255 
0342: enable_text_draw_centered 1 
0343: set_text_draw_linewidth 6400.0 
033F: set_text_draw_letter_size 1.3 3.36 
033E: set_draw_text_position 3200.0 2900.333 GXT 'TOAST' 
0002: jump @NONAME_3F 

:NONAME_AB
0002: jump @NONAME_B8 

:NONAME_B2
03F0: enable_text_draw 0 
0391: release_txd_dictionary 

:NONAME_B8
0002: jump @NONAME_9 
0051: return


5. Czy ktoś mógłby mi zrobić tak,żeby w basenie w Willi w Mulholland(nie tej Madd Doga tylko tej drugiej,co kupujemy) był save?

Z góry dzięki.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1. Jak zapisać cleo,aby pasażer danego auta wykonywał drive-by na innym aucie?

Co do tego masz po niżej masz gotowy przykład.
Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 

:sprawdzacz
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @sprawdzacz 
01F0: set_max_wanted_level_to 0 

Model.Load(#infernus)
Model.Load(#sultan)

Model.Load(101)
Model.Load(109)
Model.Load(113)
Model.Load(106)
Model.Load(12)

Model.Load(28)
038B: load_requested_models 

048F: actor $PLAYER_ACTOR remove_weapons
00C0: set_current_time_hours_to 23 minutes_to 20 
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 0.0 
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2355.0508, -1725.1608, 13.5391)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = -90.0

009A: 2@ = create_actor_pedtype 20 model 12 at 2361.52 -1725.3036 13.5469 //
09C7: change_player_skin $PLAYER_CHAR to 106

0850: AS_actor 2@ follow_actor $PLAYER_ACTOR
02A7: 6@ = create_icon_marker_and_sphere 23 at 2367.1191 -1725.337 13.5469 radius 3.0
:petla1
wait 0
if
00ED:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2367.1191 -1725.337 radius 1.0 1.0 on_foot 
jf @petla1
fade 0 1500
wait 1500
Marker.Disable(6@)
009B: destroy_actor 2@

0395: clear_area 1 at 2381.0774 -1742.3622 13.5469 radius 100.0 
0@ = Car.Create(#sultan, 2378.9614, -1729.7559, 13.3828)
Car.Angle(0@) = 90.0
1@ = Car.Create(#infernus, 2400.8169, -1729.6747, 13.3828)
Car.Angle(1@) = 90.0
02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 

009A: 2@ = create_actor_pedtype 20 model 113 at 2378.6621 -1728.3048 13.3828 //pasazer sultana   //113
009A: 3@ = create_actor_pedtype 20 model 101 at 2400.7185 -1731.4514 13.3828  //kierowca infernusa 
009A: 4@ = create_actor_pedtype 20 model 109 at 2400.647 -1728.0653 13.3828  //pasazer infernusa

01B2: give_actor 2@ weapon 28 ammo 9999   
01B2: give_actor 4@ weapon 28 ammo 9999   

0430: put_actor 2@ into_car 0@ passenger_seat 0 //pasazer sultana
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 0@ driverseat //kierowca sultana, cj
072A: put_actor 3@ into_car 1@ driverseat //kierowca infernusa 
0430: put_actor 4@ into_car 1@ passenger_seat 0 //pasazer infernusa

:petla2
wait 0
if
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 0@)
jf @petla2
0713: actor 2@ driveby_actor -1 car 1@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100
0713: actor 4@ driveby_actor -1 car 0@ point 0.0 0.0 0.0 radius -1 8 1 firing_rate 100

Car.DriveTo(0@, 2060.3848 -1916.0336 13.5469)
Car.SetMaxSpeed(0@, 30.0)
00AE: set_car 0@ traffic_behaviour_to 3
07F8: car 1@ follow_car 0@ radius 7.5 
Car.SetMaxSpeed(1@, 50.0)
02A3: enable_widescreen 1

wait 1500
fade 1 1500

:petla3
wait 0
if
00EE:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2067.8586 -1913.8677  radius 4.0 4.0 in_car 
jf @petla3

fade 0 1500
wait 1500
0395: clear_area 1 at 2381.0774 -1742.3622 13.5469 radius 100.0 
02A3: enable_widescreen 0
02EB: restore_camera_with_jumpcut 
wait 1500
fade 1 1500
//itd. 
0850: AS_actor 2@ follow_actor $PLAYER_ACTOR
0A93: end_custom_thread 

Nie mam czasu tego tłumaczyć co i jak więc jak nic nie rozumiesz z tego to będziesz musiał poczeka na wyjaśnienie. Co do reszty to większość z tych rzeczy były omawiana w poradnikach.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
2.
Kod:
0635: AS_actor -1 aim_at_actor $PLAYER_ACTOR 2000 ms


3.
Kod:
05C4: AS_actor $PLAYER_ACTOR hands_up 15000 ms


4. Musisz odczytać HP gracza, zapisać wartość do zmiennej i później porównywać jej z obecną wartością i nadpisywać pierwszą zmienną z aktualnym HP.

Kod:

:health
0226: 5@ = actor $PLAYER_ACTOR health 
:check
 if
  8184:   not actor $PLAYER_ACTOR health >= 5@
 jf @check

// wyświetlanie tekstury
jump @health

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Jeżeli chodzi o krople krwi na ekranie o ile się nie myle jest już taki mod cleo. Jak znajde dam Ci link.
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Piotrburza:
Wiem,ale ten mod jest w CLEO 4 ,a ja mam bibliotekę Cleo 3 i nie chcę stracić moich modów...
Makg:
Chodzi mi o to,że tak:
Kiedy mamy ileśtam hp: Ładuje się tekstura i znika za 10 sek.
Kiedy mamy ileśtam(mniej od linijki wyżej) hp : Ładuje się inna tekstura i też znika za 10 sek.
Kiedy mamy ileśtam(mniej od linijki wyżej) hp : Ładuje się inna tekstura i też znika za 10 sek.

A co do tych to dzięki...
Subaru83PL:
A dałbyś też,jak zrobić,żeby strzelał do najbliższego(przypadkowego) samochodu?

A i ponawiam:
Cytat:
5. Czy ktoś mógłby mi zrobić tak,żeby w basenie w Willi w Mulholland(nie tej Madd Doga tylko tej drugiej,co kupujemy) był save?

Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Mody CLEO3 powinny być kompatybilne z CLEO4, więc możesz śmiało zaktualizować.

___________________
Administrator
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Co do save, jest poradnik na ten temat. Nigdy tego nie robiłem więc mógłbym spróbować dla Ciebie zrobić tylko napisz mi na PW gdzie to ma być dokładnie a najlepiej daj mi ss.
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Makg:
Aha,spox.Więc jutro zmieniam CLEO 3 na CLEO 4!
piotrburza:
Tutaj: http://img263.imageshack.us/img263/5115/miejsceu.jpg
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Sasuke77Kiro na jutro będzie gotowy SaveGame.

//EDIT :

Proszę a oto gotowy savegame :
http://www.przeklej.pl/plik/savegame-zip-00258q7610fc2j6
A tutaj ss :
http://i53.tinypic.com/121eft3.jpg

PS : Czemu ty masz w tym basenie wodę a ja nie ?
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Dzięki piotrburza.
A woda w basenie była w becie.Jestem posiadaczem bety...
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
A powiedz mi ile waży beta ? I czy mógłbyś wstawić ją na jakiś hosting ? Bardzo bym chciał w takową wersję pograć.
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
"Trochę" waży.Mogę ją wstawić.Myślę,że tak.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG