Napisano dnia: 2010-12-26 16:24:03
Jaki jest opcod na to żeby wymusić by główna postać została zabita i pojawiał się napis bastet(czy jakoś tak).
W swojej misji mam coś takiego. Kiedy pojazd zostaje zniszczony to pojawia się napis "zniszczyłeś swój pojazd" Natomiast innym razem jeżeli pojazd został zniszczony i jeszcze zginęła postać która znajdował się w jego pobliżu powinien pojawić się napisz ze "postać została zabita". Co prawda napisałem taką pętle ale nie do końca działa jak trzeba. To znaczy, w przypadku zniszczenia pojazdu napis pojawia się ten co trzeba. Ale przy zabiciu postaci pojawia się też dobry napis ale on od razu znika i pojawia się ten co przy rozwaleniu pojazdu. Więc jak powinna wyglądać pętla która by prawidłowo wyświetlała te napisy? Po niżej mały fragment tego skryptu.
W swojej misji mam coś takiego. Kiedy pojazd zostaje zniszczony to pojawia się napis "zniszczyłeś swój pojazd" Natomiast innym razem jeżeli pojazd został zniszczony i jeszcze zginęła postać która znajdował się w jego pobliżu powinien pojawić się napisz ze "postać została zabita". Co prawda napisałem taką pętle ale nie do końca działa jak trzeba. To znaczy, w przypadku zniszczenia pojazdu napis pojawia się ten co trzeba. Ale przy zabiciu postaci pojawia się też dobry napis ale on od razu znika i pojawia się ten co przy rozwaleniu pojazdu. Więc jak powinna wyglądać pętla która by prawidłowo wyświetlała te napisy? Po niżej mały fragment tego skryptu.
Kod:
:petla4
wait 0
if
0118: actor 2@ dead
jf @petla5
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 5000 flag 1
05CD: AS_actor $PLAYER_ACTOR exit_car 1@
:petla7
wait 0
if
not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
jf @petla7
:petla5
wait 0
if
Car.Wrecked(3@)
jf @petla4
0575: set_actor $PLAYER_ACTOR pinned_position 0
05CD: AS_actor $PLAYER_ACTOR exit_car 1@
0519: set_car 1@ locked 0
009B: destroy_actor 2@
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT4' time 5000 flag 1
:petla6
wait 0
if
not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
jf @petla6
00A6: destroy_car 1@
wait 0
if
0118: actor 2@ dead
jf @petla5
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 5000 flag 1
05CD: AS_actor $PLAYER_ACTOR exit_car 1@
:petla7
wait 0
if
not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
jf @petla7
:petla5
wait 0
if
Car.Wrecked(3@)
jf @petla4
0575: set_actor $PLAYER_ACTOR pinned_position 0
05CD: AS_actor $PLAYER_ACTOR exit_car 1@
0519: set_car 1@ locked 0
009B: destroy_actor 2@
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT4' time 5000 flag 1
:petla6
wait 0
if
not Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, 1@)
jf @petla6
00A6: destroy_car 1@