Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam zrobiłem skrypt który sprawi że jeśli gracz ustawi dowolny samochód w wyznaczonym punkcie silnik zgaśnie po wyjściu. Jednak silnik nie gaśnie.

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:petla
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla

:petla2
wait 10
if
0449:   actor $PLAYER_ACTOR in_a_car 
jf @petla2

00D9: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car 

:petla3
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2497.9958 -1683.34 12.9839 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @petla3

:petla4
wait 10
if
0633: AS_actor $PLAYER_ACTOR exit_car
jf @petla4

02D4: car 1@ turn_off_engine 

jump @petla

0A93: end_custom_thread 
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
0633 nie jest warunkiem.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
To jaki warunek jest na to? Szukałem i nic.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wszystkie opcody mające na początku "AS" to akcje, a nie warunki. Użyj tego:

Kod:
80DB:   not actor $PLAYER_ACTOR in_car 1@

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Po postawieniu dowolnego auta w to miejsce gra crashuje.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Zamień 00D9 na 0811, bo 00D9 dodaje tylko do mission_cleanup + jest tylko dla misji.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeżeli ma to dotyczyć dowolnego samochodu to nie możesz użyć tego opcodu
Kod:
02D4: car 1@ turn_off_engine
w takiej postaci. Musi on być przypisany do konkretnego pojazdu. To przez to może ci też błąd wywalać.

Do tego dorzuć jeszcze tego opcoda
Kod:
03C0: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car
i powinno działać.

Przy okazji. Może ktoś mi powiedzieć dlaczego jak zastosuję tego opcoda na wyłączanie ślinka z pętlą sprawdzającą która sprawdza czy gracz jest w pojedzie to w tedy wyłącza silnik ale jak ta sam pętla sprawdza czy gracz nie jest w pojeździe to mnie wywala z gry?
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki wam śmiga.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG