Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Siema all.
1. Jest misja w której lecimy dodo i nad samolotem jest takie kółeczko i jak w nie wlecimy to jest cutscenka jak carl skacze na samolot i wchodzi do środka. Jak to zrobić ?

2. Może mi ktoś ustawić 2 particle. 1 po lewej na srodku pod podwoziem auta, a 2 po prawej na środku pod podwoziem auta.

Z góry THX.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Najpierw tworzysz checkpoint w określony miejscu i ustawiasz jego typ na "3" (checkpoint dla samolotów)

Kod:
018A: 1@ = create_checkpoint_at 0.0 0.0 0.0
08FB: set_checkpoint 1@ type_to 3


a później robisz najzwyklejsze sprawdzenie, czy gracz jest w określonym punkcie:

Kod:
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1812.369 -1929.922 radius 80.0 80.0


Teraz jak to piszę, to doszedłem do wniosku, że chyba chodziło Ci o zrobienie tego skoku na samolot. Daj link do filmu z tej misji, nie pamiętam jej.

2. Trzeba po prostu pokombinować z offsetami, nie wymaga to dużych umiejętności, tylko wyobraźni przestrzennej :)

Na przyszłość nazywaj odpowiednio tematy - mają krótko i treściwie opisywać problem, a nie "Pytanie i prośba.".

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy to przypadkiem nie chodzi o tą misje http://www.youtube.com/watch?v=m8CHuyyEYT4.
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dobra dzięki.
3. Teraz prosze o nazwe particle przypominającą neony, a jak takiej niema to jak zrobić neony.

4. Da się zaimportować nowy obiekt w CLEO. Chodzi mi o wrzucenie obiektu do gta3.img a potem zaimportować w CLEO bez map editora.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
4. Nie da się.

___________________
Administrator
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Znalazłem spis particle ze zdjęciami: http://gtag.gtagaming.com/forums/index.php?showtopic=234
Temat do zamkniecia. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG