Napisano dnia: 2010-11-19 16:48:28
Mam taki problem ze skryptem i sam nie wiem co jest bo wszystko wydaje się ok. Tak, więc skrypt ma za zadanie stworzyć pojazd razem z kierowcą i nakazać mu jazdę z punktu A do B.
:TEST
thread 'TEST'
wait 0
01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0
0017: $SKIP_MISSION_FLAG = 0
0707: start_scene_skip_to @NEXT2
Model.Load(#PATRIOT)
Model.Load(#ARMY)
038B: load_requested_models
:LOAD_CHECK
wait 10
if
Model.Available(#PATRIOT)
jf @LOAD_CHECK
004D: jump_if_false @NEXT1
00A5: $VCAR = create_car #PATRIOT at -1435.41 -314.63 14.8
0129: $ADRIVE = create_actor_pedtype 8 model 287 in_car $VCAR driverseat
00A9: set_car $VCAR to_normal_driver
:NEXT1
004D: jump_if_false @NEXT2
00AB: put_car $VCAR at -1715.44 -187.06 13.59
0175: set_car $VCAR z_angle_to 270.0
00A7: car $VCAR drive_to -1668.8 -187.06 13.56
00AD: set_car $VCAR max_speed_to 17.0
04BA: set_car $VCAR speed_to 17.0
015F: set_camera_position -1715.44 -187.06 14.5 rotations 0 0 0
0160: set_camera_point_at -1714.49 -187.00 14.5 mode 2
wait 5000
...
Jest to początek skryptu, dalej jest instrukcja fade, zniszczenie pojazdu i koniec misji, etc.
Problem zaczyna się w sekcji :NEXT1. Samochód zamiast jechać z punktu A do B to po przejechaniu paru metrów skręca w prawo. Sprawdzałem z innymi ustawieniami kierunku jazdy i wszystko ok, tylko to się buguje.
/// Na razie całość na sucho robię by sprawdzić poprawny ruch kamery i pojazdu.
Kod:
:TEST
thread 'TEST'
wait 0
01B4: set_player $PLAYER_CHAR can_move 0
0017: $SKIP_MISSION_FLAG = 0
0707: start_scene_skip_to @NEXT2
Model.Load(#PATRIOT)
Model.Load(#ARMY)
038B: load_requested_models
:LOAD_CHECK
wait 10
if
Model.Available(#PATRIOT)
jf @LOAD_CHECK
004D: jump_if_false @NEXT1
00A5: $VCAR = create_car #PATRIOT at -1435.41 -314.63 14.8
0129: $ADRIVE = create_actor_pedtype 8 model 287 in_car $VCAR driverseat
00A9: set_car $VCAR to_normal_driver
:NEXT1
004D: jump_if_false @NEXT2
00AB: put_car $VCAR at -1715.44 -187.06 13.59
0175: set_car $VCAR z_angle_to 270.0
00A7: car $VCAR drive_to -1668.8 -187.06 13.56
00AD: set_car $VCAR max_speed_to 17.0
04BA: set_car $VCAR speed_to 17.0
015F: set_camera_position -1715.44 -187.06 14.5 rotations 0 0 0
0160: set_camera_point_at -1714.49 -187.00 14.5 mode 2
wait 5000
...
Jest to początek skryptu, dalej jest instrukcja fade, zniszczenie pojazdu i koniec misji, etc.
Problem zaczyna się w sekcji :NEXT1. Samochód zamiast jechać z punktu A do B to po przejechaniu paru metrów skręca w prawo. Sprawdzałem z innymi ustawieniami kierunku jazdy i wszystko ok, tylko to się buguje.
/// Na razie całość na sucho robię by sprawdzić poprawny ruch kamery i pojazdu.