Napisano dnia: 2009-02-22 09:03:35
Compiled file has no header, so the model name #PICKUPSAVE can not be used. Use number ID instead.
współzedne gdzie ma sie znajdowac dyskietka : 863.192, -2583.4, 9.5234
Mianwicie wyskakuje mi taki komunikat. Wie może ktoś gdzie znależć id save pointu bo robie to w cleo .W parkowaniu samochodów wszystkie id modeli znajdują w sie w pliku vehicle.ide w folderze data. Natomiast w tym przypadku chce dodać aby dysketka wyswietlała mi sie na nowe stworzonej wyspie którą ukończyłem tzw zrobiłem ją od strony graficznej,powstawiałem samochody i inne pojazdy w cleo ,został mi tylko zrobic save point . Mam pytanie czy czeba zrobić nowe id save pointu czy można gdzię je znależć w plikach gta san andreas,a może id to jest model dyskietki w map editor. I ostatnie gdzie sie wstawia id save pointu .Jak ktoś miał by taką wiedze prosze o pomoc.
edit:
dodam ze jest to skrypt zapisywania stanu gry w cleo z waszej strony,zmieniłem współżedne i brakuje mi tylko wstawić id save pointu.
dodam że id dyskietki to 1277
a dff-file to pickupsave ale to nie ma znaczenia
TERAZ SKRYPT
zmienione współzedne : 863.192, -2583.4, 9.5234
niestety zmianna id w #PICKUPSAVE nie pomogła wiec zastanawiam w czym lezy problem, skrypt ten orginalny miał stworzyc save point koło domku sweeta niestety w czsie kompilowania w cleo wyskakuje ten sam komunikat "Compiled file has no header, so the model name #PICKUPSAVE can not be used. Use number ID instead. " Czy w tym skrypcie czegoś brakuje dlatego nie można go skąpilować
bo w orginale. jak by ten skrypt działal w wystarczyło by tylko zmienić współżedne i powino działać tu natomiast tu jest ciągle tak samo może skrypt jest nie kompletny . Dodam że dyskietka ma model standardowy takie jak inne wszystkie w grze .
współzedne gdzie ma sie znajdowac dyskietka : 863.192, -2583.4, 9.5234
Mianwicie wyskakuje mi taki komunikat. Wie może ktoś gdzie znależć id save pointu bo robie to w cleo .W parkowaniu samochodów wszystkie id modeli znajdują w sie w pliku vehicle.ide w folderze data. Natomiast w tym przypadku chce dodać aby dysketka wyswietlała mi sie na nowe stworzonej wyspie którą ukończyłem tzw zrobiłem ją od strony graficznej,powstawiałem samochody i inne pojazdy w cleo ,został mi tylko zrobic save point . Mam pytanie czy czeba zrobić nowe id save pointu czy można gdzię je znależć w plikach gta san andreas,a może id to jest model dyskietki w map editor. I ostatnie gdzie sie wstawia id save pointu .Jak ktoś miał by taką wiedze prosze o pomoc.
edit:
dodam ze jest to skrypt zapisywania stanu gry w cleo z waszej strony,zmieniłem współżedne i brakuje mi tylko wstawić id save pointu.
dodam że id dyskietki to 1277
a dff-file to pickupsave ale to nie ma znaczenia
TERAZ SKRYPT
zmienione współzedne : 863.192, -2583.4, 9.5234
Kod:
// Skrypt zapisywania gry (www.gta-zone.pl)
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:Save_Check_1
wait 10
if and
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
$ONMISSION == 0
jf @Save_Check_1
$SavePickup = Pickup. Create (#PICKUPSAVE,3, 863.192, -2583.4, 9.5234)
:Save_Check_2
wait 10
if
$ONMISSION == 1
jf @Save_Check_3
Pickup.Destroy($SavePickup)
jump @Save_Check_1
:Save_Check_3
wait 10
if and
not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
Pickup.Picked_up($SavePickup)
jf @Save_Check_2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
fade 0 500
:Save_Fade_Check_1
wait 10
if
816B: not fading
jf @Save_Fade_Check_1
0395: clear_area 1 at 863.192 -2583.4 9.5234 radius 2.0
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 863.192, -2583.4, 9.5234)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 90.0
wait 1000
03D8: show_save_screen
:Save_Check_4
wait 10
if
83D9: not save_done
jf @Save_Check_5
jump @Save_Check_4
:Save_Check_5
fade 1 1500
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Save_Check_1
0A93: end_custom_thread
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:Save_Check_1
wait 10
if and
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
$ONMISSION == 0
jf @Save_Check_1
$SavePickup = Pickup. Create (#PICKUPSAVE,3, 863.192, -2583.4, 9.5234)
:Save_Check_2
wait 10
if
$ONMISSION == 1
jf @Save_Check_3
Pickup.Destroy($SavePickup)
jump @Save_Check_1
:Save_Check_3
wait 10
if and
not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
Pickup.Picked_up($SavePickup)
jf @Save_Check_2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
fade 0 500
:Save_Fade_Check_1
wait 10
if
816B: not fading
jf @Save_Fade_Check_1
0395: clear_area 1 at 863.192 -2583.4 9.5234 radius 2.0
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 863.192, -2583.4, 9.5234)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 90.0
wait 1000
03D8: show_save_screen
:Save_Check_4
wait 10
if
83D9: not save_done
jf @Save_Check_5
jump @Save_Check_4
:Save_Check_5
fade 1 1500
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Save_Check_1
0A93: end_custom_thread
niestety zmianna id w #PICKUPSAVE nie pomogła wiec zastanawiam w czym lezy problem, skrypt ten orginalny miał stworzyc save point koło domku sweeta niestety w czsie kompilowania w cleo wyskakuje ten sam komunikat "Compiled file has no header, so the model name #PICKUPSAVE can not be used. Use number ID instead. " Czy w tym skrypcie czegoś brakuje dlatego nie można go skąpilować
bo w orginale. jak by ten skrypt działal w wystarczyło by tylko zmienić współżedne i powino działać tu natomiast tu jest ciągle tak samo może skrypt jest nie kompletny . Dodam że dyskietka ma model standardowy takie jak inne wszystkie w grze .