Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Napisano dnia: 2010-11-12 22:17:21
Witam pisze sobie w cleo dla treningu prosty mod i mam kłopot właściwie 2:
1.Mój skrypt polega na tym że pojawiają się helikoptery(zamierzam też dodać hydrę) i one nas atakują. Chciałbym też zrobić wyłączanie ale nie wiem jakie są kody klawiszy. Czy jest skuteczny sposób aby odczytać kody klawiszy w GTA SA? Do włączania użyłem ten z poradnika o Taxi ale teraz chcę zrobić wyłączanie i jest kłopot. Pozatym chcę też zmienić te włączania bo to często przypadkowo używane klawisze.
2.Jak zrobić aby moje pojazdy był widoczne na radarze jako czerwone punkty?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-11-12 23:48:13
1. Poszukaj pod "Virtual key codes"
http://www.google.pl/#hl=pl&q=virtual+key+codes
Wszędzie jest prawie to samo, tylko w innej formie.
2.
Kod:
0186: 2@ = create_marker_above_car 1@
To stworzy czerwoną strzałkę na pojazdem i jednocześnie utworzy ikonkę na radarze.
___________________
Administrator
Postów:
123
Dołączył:
2010-03-31
Napisano dnia: 2010-11-13 18:28:33
Dzięki śmiga ale mam 3 problem. Zrobiłem tak aby po naciśnięciu klawiszy dopiero aktywowało mój kod. Wygląda to tak:
Kod:
:PRZYCISK
wait 10
if
00E1: player 0 pressed_key 16
00E1: player 0 pressed_key 17
jf @PRZYCISK
Jednak zepsuło się i kod aktywuje się tylko po naciśnięciu jednego klawisza(w moim przypadku 17 czyli ataku). Zmieniłem to tak:
Kod:
00E1: player 0 pressed_key 16 + 17
Jednak teraz działa tak że nie muszę naciskać te które mu kazałem tylko 16(Sprint) oraz dowolny klawisz. Jak zrobić aby to w koncu zaczeło działać i aktywowałio się po naciśnięciu klawiszy które mu każe?
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-11-13 18:54:54
Zamiast 'if' musisz użyć 'if and'.
Poza tym, zmień wait 10 na wait 0 - nie ma potrzeby czekania tych 10 milisekund, Rockstar zawsze czeka 0 (co nie znaczy że nie ma przerwy w ogóle, jest - co najmniej 14 iteracji (?) procesora).
___________________
Moderator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-11-13 18:56:26
Zastosuj swój pierwszy kod, tylko po
if dodaj słowo
and. Wtedy skrypt przejdzie dalej tylko, jeśli oba warunki będą spełnione. Więcej o takich praktykach w poradniku o pętlach:
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/12
// edit: Silent mnie ubiegł
___________________
Administrator