Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam chce aby taki ziomek atakował mnie w łodzi. Stworzyłem łódź i umieściłem w niej ziomka oraz dałem komendę aby aktor mnie atakował. Niestety aktor zamiast mnie atakować w pojeździe(chciałem abym mnie atakował w aucie) wysiada i wali się ze mna normalnie.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Spróbuj dać przed tym:

Kod:
0526: set_actor 65@ stay_in_car 1 


A jak nie, to zablokuj drzwi auta, tak by nie mógł ich otworzyć też od środka:
Kod:
020A: set_car 0@ door_status_to 4 

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
sorka chodzi mi cały czas o łódź. Nie pomogło ciagle stoi w tej łodzi jak ciota.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeśli chciałeś zrobić tak, żeby aktor kierował łodzią i strzelał jednocześnie, to wydaje mi się, że to niemożliwe. Kierowca nie może strzelać z pojazdu (driveby).

Możesz umieścić aktora na łodzi i wtedy dać mu rozkaz zabicia gracza. Jednak przed tym użyj tej funkcji:
Kod:
0350: set_actor 2@ maintain_position_when_attacked 1


To sprawi, że aktor nie będzie latał po całej mapie, żeby zabić cel.

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki ale ten kod też mi się przyda chodziło mi o to że jeden będzie kierował łodzią a drugi będzie stał i nwalał w nas chodziło mi ot to jak zrobic aby ten matoł kierował tą lodzią.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Może jeszcze aktualne. Znalazłem opcoda dzięki któremu nasza postać z pojazdu może strzelać. Wygląda on tak:

Kod:
0713: actor 3@ driveby_actor $PLAYER_ACTOR car -1 point 0.0 0.0 0.0 radius 500.0 8 1 firing_rate 90


3@ - postać która ma strzelać

$PLAYER_ACTOR - jak ustawisz w ten sposób to postać będzie strzelać do ciebie. Można też to ustawić żeby strzelała do innego bota. Jeżeli nie chcesz żeby strzelała to dajesz -1.

-1 - zamiast minus jeden możesz dać tu żeby strzelała do konkretnego samochodu. Tylko pamiętaj, żeby wyłączyć strzelanie do postaci.

point 0.0 0.0 0.0 - nie bardzo wiem czemu to służy, najlepiej zostawić to w spokoju

radius 500.0 - wydaje mi się że to służy temu że jak postać dopiero wejdzie w okolice pojazdu to z tego pojazdu dopiero zacznie ta postać strzelać

8 1 - jak się nie mylę to styl strzelania z pojazdu. ale niestety nie wiem jakie są inne style.

firing_rate 90 - to chyba jak szybko ma strzelać z pojazdu.

To na razie tyle. Jeszcze poszukam opcodu na to że postać która kieruje dany pojazd jechała za nami i jak znajdę to napisze.

//edit znalzłem. Wygląda on tak:
Kod:
07F8: car 1@ follow_car 5@ radius 10.0

to radius to jest jak blisko do naszego pojazdu może się zbliżyć pojazd który nas ściga . Im niej tym jest bliżej.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
O ile wiem, to do łodzi nie można wejść jako pasażer, więc driveby tutaj nie zadziała. Musisz umieścić aktora, który będzie atakował na tyłach łodzi i zastosować tą funkcję, co podałem wcześniej. Wtedy aktor powinien stać cały czas w tym samym miejscu i po zastosowaniu "kill_actor" będzie atakował gracza.

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG