Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Witam! Postanawiam zrobić mod typu total conversions do GTA III . Mam już dużo wykonanych tekstur,ale brakuje jeszcze. Nazwę ustalę razem z innymi twórcami moda.Potrzebuję:
-Kilku skrypterów
-Min. 2 modelerów dff i txd
Fabuła nie zostanie opublikowania aż do ukończenia mody.Też tylko twórcy wcześniej o tym będą wiedzieć.
Z góry dzięki.


Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
hm ,a ludzi od map nie potrzebujesz? jeśli tak- zgłaszam się na ochotnika

___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Od map?...
Też by się bardzo przydało.Ok,a robiłeś już jakieś mody z mapami?
Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
tak, przy Vice Citym mam zrobione 3 niewielkie wysepki- niestety- map editor jest dosyć niepewnym programem, i na mapie występują błędy w rodzaju że nie widzę czegoś w programie, a widzę w grze i na odwrót- ale nie robię własnych DFFów- tylko mapy- mam ja wrzuconą na mojego chomika- nazywa sie Praktica_MTL5- folder GTA- ale nie bardzo wiem, jakie limity- trzeba experymentalnie ustalić
mogę też zrobić coś w plikach z folderu DATA( ale nie wszystkich)

___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów: 18 Dołączył: 2010-10-27
#
Do wysep używałeś modelów z gry czy sam robiłeś modele w gta3.img LOD itd.
W data byś mogłbyś pokopać w gta3.dat , i te ide. w folderach w maps.
Z tego co wiem to gta3.dat to tam jest ta widzialność a ide to stawianie na jakimś terenie jakichś budynków itd.
Co do limitów, chyba VC limit adjuster działa też na gta 3,a nie?
Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
oj nie wiem, nie wiem...
modeli używam oryginalnych, ale chcę się nauczyć robić nowe

___________________
http://www.alcofoto.pl
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG