Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
Może ktoś zrobił? Zaczynam stawiać auta, a jakoś nie bardzo chce mi się dla każdej poprawki przechodzić pół gry....
pzdr.

___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Usuń całą zawartość main i wlep coś takiego.

Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @INITIAL           
         // Checkpoint Charlie

{$VERSION 2.2.0000}

//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN' 
fade 0 0 
042C: set_total_missions_to 88 
030D: set_total_mission_points_to 154 
01F0: set_max_wanted_level_to 4 
02ED: set_total_hidden_packages_to 100 
set_wb_check_to 0 
00C0: set_current_time 22 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 83.0 -849.8 
Camera.SetAtPos(83.0, -849.8, 9.3)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -378.3998, -535.5427, 21.2825)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
start_mission 0  // Initial
fade 1 1000 



//-------------Mission 0---------------
// Originally: Initial

:INITIAL
//tu misje pisac 

end_thread 


Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
a gdzie dać żeby auta stały?

___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Daj to w misji INITIAL.

A misje swoje wstawiaj w następnych misjach, ta 0 od zawsze (przynajmniej w SA, ale widzę że w VC też) służyła ustawianiu wszystkich najważniejszych rzeczy w grze.

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Postów: 26 Dołączył: 2010-04-17
#
Aha- co zmienić, aby był zmieniony model poruszania gracza
Kod:
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -378.3998, -535.5427, 21.2825)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

coś tutaj?

___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Różnica w tworzeniu misji miedzy sa, a vc jest nie wielka. Jedynie co może być inne to, nie które opcody.

I tak jak mówi Silent. Żeby dodać samochód to między INITIAL a end_thread dać np.

Kod:
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models 

$1121 = Car.Create(#DELUXO, 72.371, -876.0381, 10.4396)
Car.Angle($1121) = 50.0


Jak by nie patrzeć to do gta vc powstało cleo. Czyli że można tworzyć misje bez konieczności zaczynania gry od nowa i ruszania pliku main. Jednak jak próbowałem w tym ustawić jakiś samochód albo stworzyć bota to potem jak się strzeliło do tego to się ich w okół robiło pełno i nie umiałem tego naprawić. Powiedziałem bym w tedy że to wina nie dopracowania tego oprogramowania ale jak np. dodawałem to samo już do zrobionych przez kogoś innego misji to tak się nie działo. Ale jak oni to robili że im się to nie działo to nie wiem. Nawet na podanym przykładzie nie umiałem jak już pisałem tego naprawić.

Jak ktoś chce to mogę podać linka do tego. Może ktoś będzie umiał to zrobić poprawnie i ewentualnie napisać jak to zrobił że mu działało.
Postów: 628 Dołączył: 2009-01-22
#
Możesz podać linka, tylko do zdekompilowanego source - nie mam VC, i SB nie pozwoli mi tego zdekompilować.
Nie jestem pewien czy uda mi się to dobrze ocenić, bo nigdy nie skryptowałem w III ani VC, ale zobaczymy :)

___________________
Moderator
http://i.imgur.com/Abvv63y
Śledź mój kanał Twitter by być na bieżąco ze wszystkimi aktualizacjami moich modów!
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG