Postów:
26
Dołączył:
2010-04-17
Napisano dnia: 2010-10-31 13:31:28
Może ktoś zrobił? Zaczynam stawiać auta, a jakoś nie bardzo chce mi się dla każdej poprawki przechodzić pół gry....
pzdr.
___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-31 18:07:31
Usuń całą zawartość main i wlep coś takiego.
Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @INITIAL
// Checkpoint Charlie
{$VERSION 2.2.0000}
//-------------MAIN---------------
thread 'MAIN'
fade 0 0
042C: set_total_missions_to 88
030D: set_total_mission_points_to 154
01F0: set_max_wanted_level_to 4
02ED: set_total_hidden_packages_to 100
set_wb_check_to 0
00C0: set_current_time 22 0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 83.0 -849.8
Camera.SetAtPos(83.0, -849.8, 9.3)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -378.3998, -535.5427, 21.2825)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
start_mission 0 // Initial
fade 1 1000
//-------------Mission 0---------------
// Originally: Initial
:INITIAL
//tu misje pisac
end_thread
Postów:
26
Dołączył:
2010-04-17
Napisano dnia: 2010-10-31 19:08:08
a gdzie dać żeby auta stały?
___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-10-31 19:17:48
Daj to w misji INITIAL.
A misje swoje wstawiaj w następnych misjach, ta 0 od zawsze (przynajmniej w SA, ale widzę że w VC też) służyła ustawianiu wszystkich najważniejszych rzeczy w grze.
___________________
Moderator
Postów:
26
Dołączył:
2010-04-17
Napisano dnia: 2010-10-31 19:48:50
Aha- co zmienić, aby był zmieniony model poruszania gracza
Kod:
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -378.3998, -535.5427, 21.2825)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
coś tutaj?
___________________
http://www.alcofoto.pl
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-31 19:54:04
Różnica w tworzeniu misji miedzy sa, a vc jest nie wielka. Jedynie co może być inne to, nie które opcody.
I tak jak mówi Silent. Żeby dodać samochód to między INITIAL a end_thread dać np.
Kod:
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models
$1121 = Car.Create(#DELUXO, 72.371, -876.0381, 10.4396)
Car.Angle($1121) = 50.0
Jak by nie patrzeć to do gta vc powstało cleo. Czyli że można tworzyć misje bez konieczności zaczynania gry od nowa i ruszania pliku main. Jednak jak próbowałem w tym ustawić jakiś samochód albo stworzyć bota to potem jak się strzeliło do tego to się ich w okół robiło pełno i nie umiałem tego naprawić. Powiedziałem bym w tedy że to wina nie dopracowania tego oprogramowania ale jak np. dodawałem to samo już do zrobionych przez kogoś innego misji to tak się nie działo. Ale jak oni to robili że im się to nie działo to nie wiem. Nawet na podanym przykładzie nie umiałem jak już pisałem tego naprawić.
Jak ktoś chce to mogę podać linka do tego. Może ktoś będzie umiał to zrobić poprawnie i ewentualnie napisać jak to zrobił że mu działało.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-10-31 20:17:04
Możesz podać linka, tylko do zdekompilowanego source - nie mam VC, i SB nie pozwoli mi tego zdekompilować.
Nie jestem pewien czy uda mi się to dobrze ocenić, bo nigdy nie skryptowałem w III ani VC, ale zobaczymy :)
___________________
Moderator