Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2010-10-27 16:21:51
G500, ty to chcesz zrobić pod konkretny samochód czyli ustawionego za pomocą takiego opocodu
Kod:
00A5: $WOZ1 = create_car #sultan at 2493.0034 -1669.451 12.9599
czy takie co jeżdżą po drodze.
Postów:
9
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-10-27 16:22:14
No kurwa, żadne z waszych kodów mi nie działa. Próbowałem też sam modyfikować, miliard kombinacji! Nic mi nie działa ;/
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla
wait 0
if
Actor.InCar($PLAYER_ACTOR, $BLADE)
jf @petla
:petla2
wait 10
if
00E1: player 0 pressed_key 220
jf @petla2
03C0: $BLADE = actor $PLAYER_ACTOR car
06ED: set_car $BLADE paintjob 3
0A93: end_custom_thread
Staram się ciągle zrobić tak żeby po kliknięciu robił się paintjob w bladzie i nic nie działa! A podobno to mega podstawowy skrypt ;/
I ja chcę zrobić do multi! Czyli musi działać na każdym bladzie!!!
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-10-27 16:25:58
Panowie, nie używajcie zmiennych globalnych w skryptach CLEO.
Spróbuj tego:
Kod:
{$CLEO}
0000: NOP
while true
wait 0
if
00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving
then
if
0AB0: key_pressed 0x6F // Ten opcode jest od sprawdzania klawiszy Virtual Key Codes, nie 00E1.
0811: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car_nosave // Lepsze niż 03C0 do takich operacji. Jeśli jednak skrypt będzie crashował, zamien to spowrotem.
if
096E: car 0@ lowrider // 07FF działa tylko na lowriderach, więc to jest potrzebne.
then
07FF: set_car 0@ hydraulics 1
end
end
end
O rany, TAB się nie wyświetlają i skrypt jest bardzo pomieszany przez to :/
Offtopic - czy moja sygna nie jest za duża?
___________________
Moderator
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Napisano dnia: 2010-10-27 16:26:25
@sabaru83pl chcę zrobić do samochodu co jeździ po drodze abym mógł wywalić jakiegoś bota z lowridera i dołożyć mu hydraulikę bez konieczności jechania do garażu.
@BigOn nie denerwuj się, cleo do najprostszych nie należy już długo jestem na tej stronie a banalnego moda na dodanie hydrauliki nie mogę stworzyć.
EDIT:
@Silent jesteś wielki modzik działa. Mam jeszcze jedno pytanie. Można zamienić
Kod:
096E: car 0@ lowrider
na opcod dzięki któremu będzie można dodać hydraulikę do każdego samochodu?
___________________
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-10-27 16:36:14
Nie można. Możesz pokombinować z hydrauliką jako car_component, ale nigdy nie bawiłem się z tym.
___________________
Moderator
Postów:
9
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-10-27 16:36:34
Kod:
{$CLEO}
0000: NOP
while true
wait 0
if
00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving
then
if
0AB0: key_pressed 0xDC // Ten opcode jest od sprawdzania klawiszy Virtual Key Codes, nie 00E1.
0811: $BLADE = actor $PLAYER_ACTOR car_nosave // Lepsze niż 03C0 do takich operacji. Jeśli jednak skrypt będzie crashował, zamien to spowrotem.
if
096E: car $BLADE lowrider // 07FF działa tylko na lowriderach, więc to jest potrzebne.
then
07FF: set_car $BLADE paintjob 3
end
end
end
No niestety, to mi nie działa >:C Nie wiem teraz jaki jest błąd. Staram się zrobić to tylko na blade.
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-10-27 16:39:11
@G500
Oj, pomyliłem się w jednym miejscu, poprawka:
Kod:
{$CLEO}
0000: NOP
while true
wait 0
if
00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving
then
if
0AB0: key_pressed 0x6F // Ten opcode jest od sprawdzania klawiszy Virtual Key Codes, nie 00E1.
then
0811: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car_nosave // Lepsze niż 03C0 do takich operacji. Jeśli jednak skrypt będzie crashował, zamien to spowrotem.
if
096E: car 0@ lowrider // 07FF działa tylko na lowriderach, więc to jest potrzebne.
then
07FF: set_car 0@ hydraulics 1
end
end
end
end
@BigOn
Znowu zmienne globalne...
Jak chcesz dać moda tylko na Blade, to zrób tak:
Kod:
{$CLEO}
0000: NOP
while true
wait 0
if
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #BLADE
then
if
0AB0: key_pressed 0x6F
then
0811: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car_nosave
07FF: set_car 0@ hydraulics 1
end
end
end
___________________
Moderator
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Napisano dnia: 2010-10-27 16:40:53
EDIT: Oj Silent już wytłumaczył, przepraszam za posta.
___________________
Postów:
9
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-10-27 16:48:16
Kod:
{$CLEO}
0000: NOP
while true
wait 0
if
00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #BLADE
then
if
0AB0: key_pressed 0x6F
then
0811: 0@ = actor $PLAYER_ACTOR car_nosave
07FF: set_car 0@ paintjob 1
end
end
end
Mam ten kod, próbowałem też z 3 w "paintjob x". Nic nie działa ;/ Jestem w bladzie i nie działa jak klikam / na numerycznej...
Postów:
628
Dołączył:
2009-01-22
Napisano dnia: 2010-10-27 16:50:52
Powinno działać bez zarzutu, włącz Num Lock :P
___________________
Moderator
Postów:
9
Dołączył:
2010-10-25
Napisano dnia: 2010-10-27 16:53:07
Mam włączony xD Nie działa mi, nie wiem jak to zrobiłem ;x I tak dzięki za wysiłek.
Postów:
207
Dołączył:
2009-03-18
Napisano dnia: 2010-10-27 17:06:00
U mnie działa ale z hydrauliką, z paintjobem to niewiem.
@Silent tak trochę duża sygnaturka ;)
___________________