Postów:
304
Dołączył:
2010-10-02
Napisano dnia: 2010-10-09 23:30:04
Witam.
Kolega mi stworzył animacje i skrypt do nich. Ja klikne klawisze od 1-9 to odgrywają mi się animacje piłki nożnej jednak model piłki też mam zrobiony. Jak zrobić aby piłka była przyczepiona do gracza i się kreciła, tak aby jak gracz biegnie to piłka się turga.
Postów:
1
Dołączył:
2009-11-24
Napisano dnia: 2010-10-10 13:03:08
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/6 Zajrzyj do tego poradnika.
Postów:
20
Dołączył:
2010-03-14
Napisano dnia: 2010-10-18 22:54:57
Sam właśnie teraz robię coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=uzheSzAZ4fE
Tak jak wyżej zapoznaj się z tutorialem. Trzeba przyczepić obiekt do ACTORA przynajmniej ja tak zrobiłem (cały czas to dopieszczam).
kod na przyczepienie obiektu dostosowany do piłki nożnej:
Kod:
070A: AS_actor $PLAYER_ACTOR attach_to_object $BALL offset 0.0 -0.4 1.2 on_bone 16 30 perform_animation "NULL" IFP_file "NULL" time 0
Poczytaj jak:
1)załadować model piłki
2)pętla sprawdzająca czy model załadowany
3)stworzyć obiekt $ball
4)przykleić go do ACTORA
5)po animacji usunąć obiekt funkcją DESTROY
(Wszystko w jednym CELO z z odgrywaną animacją)