Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Witam.
Juz troche sie w tym CLEO bawie i prubuje jakies skrypty stworzyc. Moje problemy dotycza:
1. Jak zrobic aby wktoryms miejscu sie swiecilo, tkz. Efekt particle jak sie niemyle.
2. Nieraz chce dolaczyc do gracza jakas rzecz ale niewiem jak mam sie dowiedziec jakie to miejsce ma wspolrzedne, przepuscmy ze hce butelke przyczepic do plecow cja ale niewiem jak.
3. Jaki jest opcod na sprawdzenie czy gracz uzywa danej animacji ?
4. Chce zrobic aby gracz mogl grac w siatkowke. Mam gotowy model siatki i pilki ale jak zrobic aby ta pilka sie odbijala od gracza i inny ped biegna tak aby sie od niego odbila.
5. Jest animacja ktora podnosi rece cj do gory i je trzyma, przydalo by sie to do grania w siatkowke.
Z gory thx.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
2. Nieraz chce dolaczyc do gracza jakas rzecz ale niewiem jak mam sie dowiedziec jakie to miejsce ma wspolrzedne, przepuscmy ze hce butelke przyczepic do plecow cja ale niewiem jak.


http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/6
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
1. Sanny Builder -> Narzędzia -> Narzędzia IDE -> Szukaj Opcodów. -> Wpisz: "Particle" i wyszukaj odpowiedni skrypt. Ja swój tak znalazłem:
Kod:
066E: create_particle "COKE_TRAIL" attached_to_object 22@ with_offset 0.0 -0.2 -0.1 rotation 0.0 0.0 -1.0 flag 1 handle_as 20@

Wymagania:
-Minimalna znajomość języka angielskiego :P
2.
Kod:
070A: unknown_action_sequence $PLAYER_ACTOR $obiekt2 0.0 0.0 0.0 6 16 "NULL" "NULL" 0

No a teraz kombinuj, kombinuj pod wielu próbach w końcu ci się uda.
3.
Kod:
0611:   actor 2@ performing_animation "LRGIRL_IDLE_TO_L0" 
Nie próbowałem ale chyba to będzie działać, także znalazłem to w opcji "Szukaj opcodów"
4. No tutaj to masz nieco pracy, nieco dużo pracy. - Musisz sam to wykombinować, ponieważ nikt nie zrobi całego skryptu za ciebie. Poszukaj w opcodach, tam na pewno coś znajdziesz.
5. Poszukaj.

___________________

Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dzieki za odpowiedzi , wnioskuje, ze aby przyczepic butelke do plecow gracza to musze miejsce, plecy probowac odnalezsc. Nie istnieje program co sam to odnajduje? Potrzebuje jeszcze odpowiedzi na:
6. Jaki jest opcode na aktywacje skryptu za pomoca wpisania GRAB lub innego slowa ?
7. Jak zrobic aby dana rzecz (obiekt) sie przesowala po wcisnieciu klawisza ?
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Nie, nie ma takiego programu.
6. Wyższa szkoła jazdy, sam chciałem zrobić coś podobnego ale nie chciało mi się w to zagłębiać, widziałem kiedyś moda w którym trzeba było właśnie wpisać coś, żeby skrypt się w ogóle uruchomił.
Oto i on
Kod:
http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/cleo-mods/1702
, postudiuj go, może uda ci się to znaleźć.
7.
Kod:
034E: move_object 0@ to 1@ 2@ 3@ speed 13@ 16@ 19@ flag 1 

Znowu "Szukaj opcodów" się kłania.

___________________

Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Muglbym sie dowiedziec co oznaczaja poszczegolne kordy (3@ itp.) w związku z pkt. 7 ?
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No tak jak normalnie 1@=X 2@=Y 3@=Z, a
Kod:
13@ 16@ 19@
To szybkość przemieszania, chyba dla poszczególnych osi X Y Z.

___________________

Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
A mÓgdybys mi napisac jak ma wygladac ten opcode z powstawianymi kordami ?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W temacie poniżej masz przykłada takiego ruszającego się obiektu(to jest otwierająca się i zamykająca się brama). Wystarczy wyciąć fragment kodu. Zmienić nazwę obiektu który chce się żeby się poruszał i zmienić współrzędne. I powinno hulać.

http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/497
Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dziękuję Prosze jeszcze o opcod na zakonczenie particle.
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
0650: destroy_particle 177@ 
Po raz ostatni powtarzam,masz to w "Szukaj opcodów" Wystarczyło wpisać "particle".

___________________

Postów: 304 Dołączył: 2010-10-02
#
Dziękuje, to jusz koniec moich pytań, temat do zamknięcia.
Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG