Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Może nie każdy o tym słyszał, ale jest już CLEO do vice city i zacząłem się bawić w swoje skrypty. Stworzyłem coś takiego:

Kod:

// This file was decompiled using vicescm.ini published by GtaForums.com on 27.7.07

{$VERSION 2.2.0000}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: 

:NONAME
wait 0 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME 
if 
  $ONMISSION == 0 // integer values 
jf @NONAME 
if 
   not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
jf @NONAME 
04C4: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 2.5 0.0 1.0 
0@ = Actor.Angle($PLAYER_ACTOR)
jump @KEYS_1

:KEYS_1
wait 0
if
05EE:  key_pressed 9 //VK_... 
05EE:  key_pressed 49 //VK_... 
jf @NONAME 
jump @DELUXO
wait 0
if
05EE:  key_pressed 9 //VK_... 
05EE:  key_pressed 50 //VK_... 
jf @NONAME 
jump @SABRE

:DELUXO
wait 0 
Model.Load(#DELUXO)
038B: load_requested_models
wait 0 
if 
   Model.Available(#DELUXO)
jf @DELUXO 
wait 100 
4@ = Car.Create(#DELUXO, 1@, 2@, 3@)
0175: set_car 4@ z_angle_to 0@ 
jump @NONAME

:SABRE
wait 0 
Model.Load(#SABRETUR)
038B: load_requested_models
wait 0 
if 
   Model.Available(#SABRETUR)
jf @SABRE 
wait 100 
5@ = Car.Create(#SABRETUR, 1@, 2@, 3@)
0175: set_car 5@ z_angle_to 0@ 
jump @NONAME 


A mój problem polega na tym, że sabre turbo nie chce się pojawić, a deluxo tak. Nie umiem jeszcze dobrze robić skryptów, więc nie wiem jak to naprawić :(


Edit: Jednak z tym już sobie poradziłem :)
Ale mam kolejny problem. Otóż kiedy przytrzymam TAB + 1 Samochody pojawiają się jeden w drugim i po chwili wybuchają. Jak zrobić, żeby ten pierwszy znikał podczas gdy pojawi się drugi?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na razie powiem ci tylko tyle że musisz stworzyć pętle, która sprawdza czy samochód istnieje i czy został wciśnięty klawisz przywoływania owego samochodu. Jeżeli został przywołany to ta pętla w tedy nie pozwalała by pojawić się drugiemu samochodowi. Jeżeli natomiast trza było przywołać drugi samochód to ta pętla by powodowała uśniecie tego pierwszego i przywołanie tego drugiego.

Polecam przeczytać poradnik na stronie głównej na temat tworzenia pętli. Co prawda są one przeznaczone do gta sa ale zasada działa jest dokładnie ta sama. Jedynie czym się może różnic to nieco inne opcody mogą być.

Jak tylko odzyskam swoją kartę graficzną to jak nie ktoś inny to ja postaram ci się to dokładniej wytłumaczyć. Bo na tej co mam to się nawet głupi Pac man tnie.
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Trochę oczadziałem jak to czytałem, ale spróbuję zrobić tak jak mówisz. Dzięki za pomoc :)

Tylko jeszcze jaki jest opcode na sprawdzenie czy samochód już istnieje?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Możliwe że będzie coś takiego
Kod:
Model.Available(#Nazwa pojazdu)
ale sobie ręki uciąć nie dam.
Postów: 28 Dołączył: 2009-07-24
#
Akurat to już jest.

Edit: Już naprawione.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG