Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
#
Witam. Prosze o pomoc: 1.jak zrobic aby stwoszony aktor strzelal do cj'a 2. Jakie obcody odpowiadaja kiedy bedzie mision failed i kiedy pased 3.jak zrobic nazwe misji i opis o co w niej chodzi. Z gury dziekuje.
Postów: 534 Dołączył: 2009-03-08
#
Nie wiem czy zauważyłeś ale po lewej na stronie głównej masz tutoriale na temat tworzenia misji , zerknij tam.
#
Ale hce te kody tu bo w poradnikach niemoge ich znalezsc. Dodam ze opcody maja byc .cs.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W sumie wszystko jest już napisane w poradniach na stronie głównej co już powiedział danio1151. No ale ci napiszę jeszcze raz bo ja jak zaczynałem to choć miałem rozwiązanie pod nosem to i tak nie umiałem za bardzo z tego korzystać. No wiec tak:

Cytat:
1.jak zrobic aby stwoszony aktor strzelal do cj'a

By aktor strzelał do cj użyj tego opcodu
Kod:
05E2: AS_actor 65@ kill_actor 50@ 


Cytat:
2. Jakie obcody odpowiadaja kiedy bedzie mision failed i kiedy pased 3

Kod:
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 1000 time 5000 style 1
ten za misje zaliczoną

Kod:
00BA: show_text_styled GXT 'M_FAIL' time 5000 style 1
a ten za przegraną.

Dokładniej to masz opisane w tym poradniku, http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1

Cytat:
3.jak zrobic nazwe misji i opis o co w niej chodzi.

To musisz już z korzystać z programu o nazwie FXT-Editor. Umożliwia on między innymi dodawanie własnych tekstów do gry.


#
Uzywalem tego poradnika co powiedziales. Zrobilem w misje, pokazuje sie tekst z .gxt poniewaz nieumiem w .fxt. Przyciemnia sie ekran. Teraz ma sie wczytac aktor i bronie a tu lag. Daj opis funkcj do odpowiedzi od 1 pytania.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
Teraz ma sie wczytac aktor i bronie a tu lag

Tego powodów może być kilka.
1. Nie załadowałeś modeli postaci i brońi na początku misji.
2. Złe nazwy lub id postaci i broni
Najlepiej to jak byś dał początek tego kodu to się sprawdzi.
Cytat:
Daj opis funkcj do odpowiedzi od 1 pytania.

Czyli konkretnie o co ci chodzi?
#
No w odp do 1 pytania napisales ale co to oznacza np 65@ i 50@ ze za co odpowiada. Problem juz rozwiazany. Szukam jeszcze opcodu jak np. Pokazuje mi sie kuleczko i musze w nie wejdsc aby zobaczyc i zrobic dalsza czesc misji.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Za wyświetlanie tego czerwonego kółka jest odpowiedzialny ten opcod
Kod:
02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0
#
Ale jak zrobic ze trza w nie wejsc. Np. Ide sobie, patrze i gadaja sobie dwa pedy, wchodze w kolko i w tym czasie co weszlem jeden do mnie strzela.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No, dajesz ten opcod co ci wyżej napisałem. Potem tworzysz pętlę sprawdzając czy twój bohater staną w wyznaczonym miejscu. Jeżeli tak to ustawiasz pedy w wybranym miejscu i nadajesz im opcod odpowiedzialny za rozmowę(czytaj machanie rękami) itd.. To co napisałem i to co chcesz osiągnąć było omówione w poradnikach poniżej.

http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/1

Postów: 9 Dołączył: 2010-03-28
#
Mam pewne pytanie czy można zrobić tak żeby z misji pod main.sc zrobić np.mission.cs.Nadal mając:
thread "Main"
var
$PLAYER_CHAR: Player
$ARMY_CHAR: Pilot
$SWAT_CHAR: pilot2
$BALLAS3_CHAR: zlypilot
$BALLAS2_CHAR: killplayerpilot
$BALLAS1_CHAR: killpilot
end
Postów: 9 Dołączył: 2010-03-28
#
ale brat mi poweidział że po co bym to robił.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG