Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Szukam opcodu na ustawienie dźwięku w danym miejscu, chcę by np. na GS grała muzyka z Radio X, mógłby mi ktoś napisać taki skrypt? byłbym bardzo wdzięczny
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
018C: play_sound 1052 at X Y Z
Odtważanie muzyki w danym miejscu
1052 -ID utworu
X Y Z - współrzędne odtwarzania utworu
-to chyba to
i bodajże to:
041E: set_radio_station 3-tylko musisz ustawić numer stacji na odpowiedni i jakoś to połączyć
ewentualnie użyj opcodu na odtwarzanie mp3 bodajże(jest w moim temacie,lecz nie wiem jak go używać).Mam nadzieje,że pomogłem.

___________________
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
tyle że ja nie jestem dobry w cleo, tego pierwszego próbowałem ale mi nie wychodził, .mp3 nie chcę bo potrzebuję tego do moda, mógłby ktoś napisać mi taki gotowy kod?
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
1 może by się dało wykorzystać,gdyby znać numer dźwięku radia Radio X(numer w archiwum)

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist\01.mp3"
Wczytuje plik mp3
Kod:
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1
Odtwarza go
Kod:
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 0
Zatrzymuje go

___________________

Postów: 103 Dołączył: 2009-03-15
#
Ale trzeba podać współrzędne extermin?Czy co bo nie rozumiem.
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Właśnie sprawdzam różne skrypty,zobacze,co da się zrobić
_____________________________________________________________________________
Można to uruchomić np. tak Drazes15(niestety jakoś długo się uruchamia[może to wina długiego pliku mp3]):
{$CLEO .cs}
0000:NOP

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 20.0 20.0 20.0 on_foot
jf @petla1
:petla3
wait 10
if
0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist1.mp3"
jf @petla1
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1
:END
end_thread

_______________________________________________________________________
A sposobu na twój problem Terminator3 jeszcze nie znalazłem...może ktoś zrobi to przede mną.

___________________
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
szkoda :/ a ten kod który podałeś to .mp3 jak się skończy to leci od nowa? czy tylko raz
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
nie sprawdzałem,bo normalną muzę wwaliłem.problem jest w tym,że nie zawsze się chciała załączyć,muzę da się wyłączyć opcodem "extermina" po zastosowaniu odpowiedniej akcji,np po odejściu od danego punktu,tylko najpierw trzeba napisać skrypt.Oczywiście musisz mieć plik .mp3 w katalogu...cleoplaylist... .mp3.Jak wwalisz do katalogu plik .mp3(krótki),to będzie wiadomo(choć raczej akcja powinna się w tym kodzie kończyć po odtworzeniu pliku[tak myśle,nie sprawdzałem])

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Plik MP3 najlepiej wczytać na początku skryptu razem z modelami poco ma się za każdym razem w tej pętli wczytywać na nowo. Plik powinien się powtarzać choć tego dokładnie nie wiem xD

___________________

Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
właśnie widze,że czasem coś przytnie,nie odtworzy,też się zastanawiałem gdzie go umieścić(zapomniałem,że takie pliki się wczytuje na początku,zaraz zmienie).A radio ma przypisane id utworu(gta definiuje je jako jeden utwór)?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
zrobiłem tak,ale nie chce działać:
{$CLEO .cs}
0000:NOP

0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist1.mp3"

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 20.0 20.0 20.0 on_foot
jf @petla3
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1
:petla3
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 50.0 50.0 50.0 on_foot
jf @petla2
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 0
:END
end_thread

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
A w katalogu cleo stworzyłeś katalog playlist i dałeś tam mp3 o nazwie 01 ??

A tak w ogóle to sory moja wina przeczytałem ino nazwę tematu i na szybko napisałem jak odtworzyć muzykę taką jaką wrzucisz :/ ( Nie osądzajcie spieszyłem się xD)

___________________

Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Zrobiłem dokładnie tak jak mówisz,inaczej bym nie stwierdzał różnic w działaniu tych kodów.

___________________
Postów: 1 Dołączył: 2010-03-07
#
No to tak: jest może opcode który by sprawdzał czy leci piosenka?
Coś w tym stylu:
:sprawdzaj
if
ty ten opcode
jf @sprawdzaj
jump @odtwarzaj 2
Chodzi o to żeby po sprawdzeniu czy piosenka przestała lecieć puszczało następną
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG