Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-02-05 00:10:38
Jaki opcod jest odpowiedzialny za to żeby dać głos aktorowi. Żeby on tak jak by mówił.
Postów:
63
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2009-02-05 10:31:56
Kod:
0605: actor $OFIARA perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
0605: actor $KOLEGA perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" from_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 -1 ms
To oczywiście animacja rozmowy.
PS: Brałem z tutka ze strony, GTA SA -> Tworzenie misji -> Podstawy.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-02-05 14:12:26
Chyba nie chodziło o animacje aktora, tylko o dodanie jego głosu (dźwięku).
Wydaje mi się, że to będzie tak:
Kod:
03CF: load_wav 43205 as 1
Ładujesz plik dźwiękowy o podanym ID (nie wiem na jakiej zasadzie są przydzielane) i oznaczasz go jako numer "1".
Kod:
0949: link_wav 1 to_actor $PLAYER_ACTOR
Przypisujesz
ten dźwięk aktorowi.
Kod:
03D1: play_wav 1
I odtwarzasz ten dźwięk (ID 1).
___________________
Administrator