Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy ktoś się może orientuje czy jest możliwość otwarcia plików z tej gry, a następnie zaimportowania ich do 3dsmaxa?. Głównie chodzi mi o pliki typu budynki, drogi i tym podobne.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
raczej tu nikt nie będzie wiedział, poszukaj w google
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Właśnie szukałem. Po prostu chciałbym choć prze konwertować jedną mapę do gta sa. Z drugiej strony znalazłem moda z chyba wszystkimi przerobionymi mapami do sa ale to nie to samo co samemu zrobić.

Jak by ktoś wiedział jak to niech pisze.
Postów: 63 Dołączył: 2009-06-25
#
Cytat:
Raczej nikt tu nie będzie wiedział
- Pozory mylą xD. To jest super proste olopl100.
Zassaj sobię 3dreaper. W programie na górze masz coś takiego http://www.deep-shadows.com/hax/Images/3dr1 to co jest zaznaczone na niebiesko. Tam wybierasz lokalizację gry (byle jaka gra ważne aby była w 3d). Chodzi o plik .exe. I klikasz launch. W lewym górnym rogu jeśli zobaczysz napis Ready to capture, jest ok. Poprostu idź tam gdzie ta rzecz którą chcesz stań i wciśnij F12 spokojnie poczekaj i kiedy gra się już zapiszę (gra znowu ruszy) możesz już wyłaczyć gre. Teraz Włączasz maxa klikasz File-> Import i przechodzisz do Moje Dokumenty3DReaperDXFrames i tam w nazwię pliku będzie z podane z dokładnością do minuty kiedy zostało zrobione... I jest :)
A co do tekstur to pobierz sobię DDS Converter 2 (sam używam) i wybierz tekstury i skonwertuj np. do BMP... Trochę się rozpisałem xD Ale miłej zabawy może wrzuce paczkę broni z Quantum of Solace xD Pozdro
PS: Teksture znajdziesz w Moje Dokumenty3DReaperDXTextures i jak byś miał jeszcze jakieś pytania to pisz :P

___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
I mam:) Ten programik działa z każdą grą 3D? Bo jakoś z tą co chce to nie działa. Nie pojawia się to Ready. Może wiesz dlaczego? Albo ktoś inny?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Cytat:
I mam:) Ten programik działa z każdą grą 3D? Bo jakoś z tą co chce to nie działa. Nie pojawia się to Ready. Może wiesz dlaczego? Albo ktoś inny?
gdy klikasz launch nie ma podczas gry napisu po lewej u góry?

jeśli nie ma to znaczy że nie działa, kolega nie powiedział że gry muszą bazować na directx


P.S Kusior w pierwszej chwili nie uwierzyłem, zainstalowałem, włączyłem i mam całą mapę wykonwertowaną, szkoda że nieco mała jakość szczegółów ale zatkała mnie szybkość, klikam 3 sekundy i mam. Ja o to nie pytałem ale jak by się dało to bym ci dał jakiś punkt pomocy :D
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba jednak nie wszystkie gry 3d są kompatybilne z tym programem. Jakość, szczegóły itd. może zaleźć od detali jakie są uruchomione w grze, choć nie sprawdzałem tego. Ja tu dla przykładu wyeksportowałem sobie mapkę z gry Gods i w 3dsmax wygląda całkiem nieźle co zresztą widać na obrazku poniżej:

http://images47.fotosik.pl/188/1f2db3c8c068add1med
Większy rozmiar zdjęcia:
http://images47.fotosik.pl/188/1f2db3c8c068add1.jpg
Postów: 63 Dołączył: 2009-06-25
#
A z jakim Directem ta gra współpracuje? Bo to jest do Directxa 9 (prawdopodobnie nie działa na Viście) być może gra jest na 8 lub niżej spróbuj starszej edycji.

___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
Kusior a mam pytanko, wiesz może dlaczego nie widać pojazdów, bo chciałem sobie wykonwertować pojazdy do SA (spodobał mi się ten program) wszystko ok włączam Just Cause klikam f12 zapisało, wchodzę w 3ds max a tu tej łodzi nie ma, nie wiem dlaczego, co najlepsze, jest tylko logo które było na boku łodzi a reszta jest tak jakby niewidzialna (ponieważ niby da się ją zaznaczyć) nawet tekstury tego pojazdu są ale go nie widać :/

P.S olopl100 fajna ta mapka tylko kolory nieco brokatowe
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Co do tego twojego samochodu to możesz mieć odwrócone że tak to ujmę ścianki obiektu na lewą stronę. Żeby to naprawić w 3ds max musisz użyć opcji flip i obrócić je na ową drugą stronę. Albo jak w przypadku mojego obiektu który przerzuciłem, podwójne ścianki i też je trzeba usunąć. Jak nie to nie mam pojęcia.
Postów: 63 Dołączył: 2009-06-25
#
A jeśli nadal nie działa wejdź w 3dRipper i ustaw Capture all Textures i Capture All Shaders... Wtedy napewno zadziała.
PS: Znam dobrą stronę jest tam aż osiem szczegółowych poradników o Konwersji, ale po angielsku.

___________________
'Cause sometimes you just feel tired,
Feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
And just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
And not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
hej a jest jakiś sposób na wyprostowanie obrazu? bo wszystko jest nieco zakrzywione (opisałem to mniej więcej tutaj: http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/267)

////EDIT:

zrobiłem tak jak wy i coś widać ale i tak nieznacznie: http://zapodaj.net/images/dd1173a32dc8
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
No ja też mam z tym problem. Większość obiektów, które zaimportuje do 3dsmaxa są takie krzywe. Jeżeli ktoś wie co z tym fantem zrobić to niech pisze.
Postów: 3 Dołączył: 2009-12-20
#
Mam następujący problem, 3ds max 2009 nie chce mi zaimportować 3dr. Próbowałem już instalować 2 wersje 3d rippera, i przy instalacji zaznaczałem jakiego mam 3ds maxa i podawałem jego scieżkę. Przy ładowaniu się Maxa wyskakuje komunikat o pluginie dla innej wersji programu.. dlaczego? Jak to naprawić?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W maksie musisz z menu wybrać File>Import i w okienku wybrać format 3dr i dopiero plik da się otworzyć. W sumie jak pierwszy raz użyłem tego programu i jak chciałem zaimportować go do 3ds max to też taki komunikat miałem. I szczerze powiedziawszy nie bardzo wiem co zrobiłem że mogłem go otworzyć. Tak jakoś samo się naprawiło po którymś uruchomieniu maxa.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG