Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 3 Dołączył: 2009-12-20
#
Witam! Chciałbym zaimportować sobie kawałek mapy SA do 3ds maxa przez kams scripty, i tu mam problem.. próbowałem wchodzić w opcję MAP IO, ale nie udało mi się nic konkretnego zrobić.. wiem że mógłbym importować model po modelu, ale to dość żmudne.. Tak więc, czy jest możliwość zaimportowania mapy na podstawie pliku IPL? Mam już wypakowane całe gta3.img do folderu.

Jako ciekawostkę powiem, że chcę wrzucić jedną farmę z GTA do Quake 3 Arena jako mapkę, bedzie ciekawie :D

/ Jeśli temat powinien być w dziale narzędzia to serdecznie przepraszam.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
musisz do 3ds max zaimportować wszystkie elementy
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na 90% to się nie da, takim sposobem jak ty chcesz. Jednak możesz użyć programu o nazwie 3D Ripper DX. Dzięki niemu można wyciągnąć dowolne obiekty z teoretycznie każdej gry i to nie pojedynczo ale fragmentami. Więcej na temat tego programu znajdziesz w tym temacie http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/264 oraz na oficjalnej stronie producenta. Czyli tu http://www.deep-shadows.com/hax/3DRipperDX.htm.

Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG