Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Witam, tworzę własną mapę do GTA: VC, ogólnie całą chcę usunąć i wstawić nową zrobiona przezemnie. Mam tylko kilka z tym problemów:

1. Kiedy dodam nowe pliki do gta3.img, to gra wywala crash w połowie ładowania gry. Nawet wtedy, kiedy nie użyję tych plików w grze. Sądzę, że to coś z błędnym dodaniem plików przez program (jakby co uzywałem IMG Tools 2.0, IMG Tools 1.3 i Alci's IMG Editor 1.5).

2. Kiedy już dodam własne pliki (podmienię stare: dff, txd i col - bo tylko jak podmienię to rusza gra) i wstawię do mapy (używam MapEditor 0.23Alpha i czasem MapEditor 0.32) do gra również wywala crash, a gdy zrobie podgląd pliku col w MapEditorze to pokazuje nie stworzony przezemnie, tylko ten co go podmieniłem mimo ze został usunięty.

3. Ostatnim problemem jest zrobienie tras dla samochodów i ludzi w GTA. Macie jakieś propozycje programów, i najlepiej tutoriali do nich? Kolega polecał mi Paths Editor.

Bardzo was proszę o pomoc, chciałbym zrobić ten mod, obiekty, teksury, pliki kolizji są już gotowe, nawet większość misji, projekt mapy też już gotowy, tylko przez te 3 problemy praca stoi w miejscu. Gadałem już kolesiami z GTAMods.pl ale oni nie są zbyt skorzy do pomocy. Mam nadzieję, że Wy mi pomożecie.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Właśnie dodałem do download program o nazwie "VC Limit Adjuster". Zwiększa on limity co do ilości modeli, tekstur itd. To powinno Ci umożliwić wgranie nowych plików. http://www.gta-mods.pl/download/file/id/15

2. Jeśli gra crashuje z podmienionymi modelami, to prawdopodobnie są one błędne. Źle skonwertowane itp.

3. Możesz użyć tego Paths Editor.

___________________
Administrator
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
1. Kiedy dodam nowe pliki do gta3.img, to gra wywala crash w połowie ładowania gry. Nawet wtedy, kiedy nie użyję tych plików w grze


Jeżeli dodajesz nowe pliki powinieneś przebudować archiwum. W Img tool żeby przebudować archiwum wybierasz Commands>Rebuild Archive.

Cytat:
2. Kiedy już dodam własne pliki (podmienię stare: dff, txd i col - bo tylko jak podmienię to rusza gra) i wstawię do mapy (używam MapEditor 0.23Alpha i czasem MapEditor 0.32) do gra również wywala crash, a gdy zrobie podgląd pliku col w MapEditorze to pokazuje nie stworzony przezemnie, tylko ten co go podmieniłem mimo ze został usunięty.


Nie napisałeś jakim programem to tworzysz ale przypuszczam że 3dsmaxem. Jeżeli tak to przy eksportowaniu obiektów do pliku dff powinieneś zaznaczyć że są to plik do vc o tak:

/public/images/articles/mini_2009-01-22-12-59-13

Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Cytat:
1. Właśnie dodałem do download program o nazwie "VC Limit Adjuster". Zwiększa on limity co do ilości modeli, tekstur itd. To powinno Ci umożliwić wgranie nowych plików. http://www.gta-mods.pl/download/file/id/15

Nic on nie daje. z Tego co się orientuję on służy do zwiększania limitu obiektów któe sie znajdują juz na mapie, a ja jeszcze nie używam tych plików. Poprostu je dodaję do gta3.img.

Cytat:
2. Jeśli gra crashuje z podmienionymi modelami, to prawdopodobnie są one błędne. Źle skonwertowane itp.

A znasz jakiś poradnik, może być też po angielsku, najlepiej ze screenami, mówiący o tworzeniu własnych obiektów do VC, plików kolizji do nich i wrzucaniu ich do gry, tak aby ona chodziłą i aby można było je spotkać w tej grze bez żadnych crashy?

Cytat:
Jeżeli dodajesz nowe pliki powinieneś przebudować archiwum. W Img tool żeby przebudować archiwum wybierasz Commands>Rebuild Archive.

Przebudowuję. też nic to nie daje. dalej crash.

Cytat:
Nie napisałeś jakim programem to tworzysz ale przypuszczam że 3dsmaxem.

Tak, tworzę 3ds maxem. z kams scripts. tylko nie wiem jak dokłądnie w tych okienkach co zaznaczac a co odznaczać aby stworzyć poprawny dff i col. możecie zrobić screena wtyczce, jak ją trzeba dokładnie ustawić?

Dzięki za odpowiedzi. Możecie mi jeszcze powiedzieć co oznacza skrót "TC"?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wygrzebałem to na gtaforums: klik. Tu masz opisane jak poprawnie wstawić nowy model do GTA. Olo dał wyżej screena z okienkiem, gdzie musisz koniecznie zaznaczyć opcję "VC".

___________________
Administrator
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
ale tam jest tylko opisane jak stworzyć dff, do tego do SA, a ja potrzebuję do VC, i głównie kłopoty mam z tym jak dodać aby chodziło, ew. jak zrobić poprawnie plik col. a co do screena Ola to coś poza opcją VC? coś z tymi 4 przyciskami pod spodem co na screenie są 3 na żółto? coś z lock dff? z Skip COL? coś wiecej?
Postów: 11 Dołączył: 2009-01-22
#
Wielkie dzięki za szczegółową pomoc. Sam sobie poradziłem.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG