Obrazek

Witajcie drodzy użytkownicy forum, chcielibyśmy ogłosić rozpoczęcie prac nad projektem role play na platformie SA:MP, razem z ekipa wybraliśmy centrum rozgrywki w mieście Las Venturas, zapytasz dlaczego? Nie ma sprawy już odpowiadamy...

Los Santos - miasto, które zapoczątkowało scenę najwspanialszej gry, którą wszyscy kochamy. Od wielu lat spotykamy się na projektach ulokowanych właśnie w tej metropolii, dla grona graczy równało się to z monotonią, która zabija powoli polską scenę RolePlay. Z nową inicjatywą przychodzimy my - ekipa lvrp, która posiada wielki bagaż doświadczeń, śledzimy polską scenę od dłuższego czasu i mamy dużo rozwiązań, które wydają się nam innowacyjne- zapraszamy do prezentacji...

Las Venturas miasto przepełnione ogromnymi budynkami, kasynami, w których codziennie społeczność wydaje swoje ostatnie oszczędności. Metropolia, która ma potencjał do dobrej gry. Uwierzcie nam, że każde miejsce na terenie San Andreas ma ogromy swój unikalny klimat, tak samo jest z naszym miastem. Nasi mapperzy pracują nad obiektami na terenie całego Las Venturas tak aby gracz miał do dyspozycji różne dzielnice począwszy od tych ciemniejszych kończąc na centrum. Posiadamy dojrzale osoby w ekipie, które są odpowiednio doświadczone oraz wiedzą jak urozmaicić grę. Nasz skrypt gry dokończony jest w 95%, nasz aktualny programista, programuje moduły, które w dalszym ciągu udoskonalamy pod rozgrywce w Las Venturas...

Dlaczego masz nam zaufać i dołączyć do naszego społeczeństwa?

Wychodzimy do graczy z nowym innowacyjnym oraz rozbudowanym skryptem gry, mamy na celu stworzyć dla was stabilne miejsce gdzie będziecie się dobrze bawić i czerpać korzyści z rozgrywki na poziomie. Mamy nadzieję że niedługo znów spotkamy się w Las Venturas, gdzie wspólnie zbudujemy naszą społeczność. Pragniemy zdobyć wasze zaufanie, by razem z Wami stworzyć coś do czego będzie warto wracać!



Czy moje dane są bezpieczne?

Odpowiedź jest oczywista, TAK! Nasz serwer automatycznie robi zapis wszelkich danych z każdego dnia. Jesteśmy osobami, które potrafią sprawnie zarządzać danymi osobowymi, więc nie musisz martwić się o ich wyciek jak miało to miejsce po upadku większości serwisów tego typu. Dane nie dostaną się w niepowołane ręce! Jak możesz zauważyć korzystamy z certyfikatu SSL, co prawda darmowego i nie będziemy tego ukrywać - w przyszłości zamierzamy zakup dedykowanego specjalnie pod nasz serwis.



Co daje nam nowa wersja forum? IPS 4.3

Masę możliwości! Jako developerzy serwera gry oraz projektanci forum jesteśmy niezmiernie zadowoleni z nowych możliwości, które wy także możecie odczuć. Główną z zaletą jest z pewnością responsywność. Od teraz nasze forum będzie piękne na każdym urządzeniu a wygoda korzystania w przypadku telefonów wzrosła na nową skalę. Dodatkowo podzieliliśmy nasz panel gry na moduły co w przyszłości pomoże nam usprawnić działania administracji. Nadanie uprawnień dla nowego administratora to dla nas chwila!

Obrazek

Automatyzacja urzędu

Jak mogliście się domyślić, zdecydowaliśmy, że wyrabianie jakichkolwiek dokumentów w urzędzie zostanie zautomatyzowane. Na scenie Role Play niejednokrotnie taka frakcja, jak urząd była brana pod lupę i gracze nie wykazywali chęci do odgrywania nudnych akcji wyrabiania dokumentów, a jeżeli już, to były to osoby stricte skupiające się na tak zwanym "statsiarstwie".


Pierwotnie wychodzimy z założenia, aby urząd skupiał się bezpośrednio na polityce oraz kontrolowaniu i ustanawianiu nowych, wirtualnych przepisów. W niedalekiej przyszłości możliwe, że zdecydujemy się oddać frakcje publiczne pod kontrolę urzędu. Tak jak pisałem - to są pierwotne założenia funkcjonowania. Osoba startująca na lidera, w swoim podaniu będzie mogła zawrzeć propozycje funkcjonowania urzędu, które zapewne wraz z akceptacją zostaną wzięte pod uwagę i wprowadzone z ówczesną weryfikacją.

Działalności gospodarcze (biznesy)

Biznesy grają ważną rolę w życiu serwera, to one napędzają całą gospodarkę. Przez wypłaty, każdy z nas jest w stanie zapewnić dla swojej postaci podstawowe warunki do życia, takie jak: mieszkanie, jedzenie, ubranie oraz opłaty. Są też w stanie podnieść byt waszych postaci, przez zakupienie pojazdów, przedmiotów, korzystanie z obiektów/usług, które są w stanie podnieść umiejętności waszych postaci.
Należy pamiętać, że niektóre przedmioty ulegają zniszczeniu przez ich zużycie, bądź przekroczenie daty ważności. Wychodzimy do was z systemem sześciu grup, które będzie mogła posiadać wasza postać. W każdej z grup, będziecie mogli nabić duty po 3 razy 18minut w każdej z grup, pierwsza wypłata z grupy to wynagrodzenie wysokości $300 kolejna znów to $210 i $120. PayDay po wbiciu 18minut automatycznie trafia na nasze konto bankowe. Pamiętaj o założeniu konta bankowego by twój PayDay nie przepadł!

Dziennie wasze postacie, będą w stanie zarobić około 900$. Pamiętając oczywiście o tym, aby zachować spójność w kreowaniu postaci, grupy będą musiały być ze sobą powiązane, inaczej ekipa może wyciągnąć konsekwencje w postaci blokady. Na ten moment posiadamy skrypt biznesów takich jak:

Warsztat
Gastronomia
Ochrona
Taxi
Siłownia
Strzelnica
Sklep z bronią
Salon tatuażu


Obrazek

Dodatkowo prócz trzech slotów na biznesy otrzymacie dwa dodatkowe pola na grupy typu rodzinka, dzięki temu nie będziecie musieli rezygnować z dotychczas posiadanych grup, z których czerpiecie korzyści w postaci dolarów na rzecz posiadania slota rodzinnego. Jesteśmy zdania, że dodatek jakim jest rodzina nie powinien wliczać się w ilość grup.

System dynamicznych aktorów


Wychodzimy do was z systemem botów, które będą odgrywały szczególne role w grze. Jednemu mówimy stanowcze NIE - boty nie będą umieszczane na każdym kroku. Będą one odgrywać tylko i wyłącznie specjalne role, tak aby przyjemnie ułatwić każdemu rozgrywkę. Nie chcemy aby tworzyły one sztuczny tłum.

Obrazek

Rodzaje botów:

urzędnik,
pracodawca,
rybak,
złomiarz,
sprzedawca w sklepie,
diler dragów,
chemik (pracujący w laboratorium, które umożliwia tworzenie własnych narkotyków)
czarnuch zlecający zadania dla naszej organizacji.

System pojazdów

Poniżej przedstawiamy wam system pojazdów, który został zaprojektowany z myślą o tym aby był łatwy i intuicyjny. Menu zarządzania pojazdu można wyświetlić na dwa sposoby. Podchodząc do auta i klikając "Y" lub wpisując /v. Po wybraniu wyświetli nam się menu, które zawiera wiele przydatnych opcji. Między innymi:

Informacje o pojeździe
Funkcja otwierania maski i bagażnika będąc na zewnątrz pojazdu
Zaglądanie do bagaznika będąc na zewnątrz pojazdu (bagażnik musi być otwarty)
Otwieranie szyb
System nitro na przycisk, od teraz nitro ma swoją pojemność a aktywujesz je tylko gdy chcesz (nawet na jedną sekundę)
Możliwość wyłączenia nitro (aby nie przeszkadzało w jeździe)
Funkcja wymiany oraz sprzedaży pojazdu
Zarządzanie radiem oraz systemem audio, który pozwala słuchać radia również poza pojazdem dzięki streamowaniu dźwięku



Do auta możemy zamontować również części tuningowe. Ich lista znajduje się tutaj:

Car audio
Alarm
Immobiliser
CB-Radio
Przyciemniane szyby
Nadajnik GPS
Felgi
Zderzaki
Nitro
Wydechy
Wloty
Progi
Hydraulika

System telefonów

System telefonów postanowiliśmy skonstruować tak aby potencjalny gracz, w przypadku kupna karty SIM, po zmianie telefonu nie będzie musiał kopiować kontaktów na nowy telefon. Wystarczy, że wyjmie kartę ze starego i włoży ją do nowego a wszystkie wiadomości jak i kontakty zostaną przetransportowane automatycznie do nowego telefonu.Zaletą takiego rozwiązania jest przykładowo fakt, że od teraz będziesz musiał uważać na swój telefon. Jeżeli karta dostanie się w niepowołane ręce może skończyć się to dla Ciebie tragicznie. Pamiętaj, że każdy może użyć twego telefonu np. w przypadku zagrożenia życia do powiadomienia odpowiednich osób. Wystarczy, że mu go podasz



Każdy telefon posiada funkcję przelewów internetowych czy zamawiania produktów do magazynu grupy. Jest to dziecinnie proste. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią opcję



System przedmiotów

Każdy przedmiot na serwerze będzie posiadał swoje właściwości, np. w przypadku jedzenia jest to termin przydatności, w przypadku broni jest to ilość amunicji i tak dalej. Na serwerze aktualnie istnieje ponad 100 typów przedmiotów, każdy z nich ma swoje unikalne zastosowanie. Warto wspomnieć również o działaniach, jakie możemy wykonać na przedmiotach. Każdy przedmiot, oprócz podstawowych działań, możemy włożyć do szafy, torby, magazynu lub schować go do bagażnika co skutecznie powinno pomóc w ukrywaniu przedmiotów oraz wyeliminować znany na scenie problem noszenia "magazynu" w ekwipunku.



Poniżej znajduje się lista najważniejszych przedmiotów jakie będziecie mogli znaleźć na serwerze:

Broń
Alkohol
Ubrania
Rękawiczki
Płyta CD
Papierosy
Zegarek
Telefon
Kanister
Torba
Amunicja
Teczka
Notatnik
Lina
Discman
Boombox
Wędka
Haczyk
Żyłka
Przynęta
Ryba
Worek
Rolki
Jedzenie
Woda
Sznór
Bandana
Narkotyki
Składniki do tworzenia narkotyków
Leki
Tablica rejestracyjna
Kartka
Kostka
Lasery (czerwony, niebieski, biały, pomarańczowy, zielony, fioletowy)
Kamizelka
Tablet
Nadajnik
Zdrapka
Karnet
Kajdanki
Wytrych
Karta SIM
Obiekty odkładalne (krzesło, ręcznik, ognisko, grill)
Maszynka do tatuażu
Igła
Krótkofalówka
Drabina
Wiele innych...

System drzwi

Dynamiczny system drzwi, który umieści twoją postać samemu na górze budynku, przed którym postawiłeś swoje drzwi. Zakładanie własnych budynków jest bardzo proste. Dużo opcji sprawi, że będziesz mógł personalizować swoją działalność, wynajmować ją, sprzedawać czy nawet gasić światło wewnątrz budynku. Dzięki obiektom zakupionym w sklepie z meblami będziesz mógł udekorować zwoje wnętrze na dwa sposoby:

Edytorem SAMP
Edytorem MTA (suwaki)
Aby budowanie było łatwiejsze umożliwiamy komendy takie jak:

/mcopy - kopiowanie obiektów
/mmatinfo - wyciąganie tekstury na czat, którą następnie możesz skopiować z changelogu
/px, /pz, /py - przesuwanie obiektu o określoną odległość
/rx, /ry, /rz - obracanie obiektu o określoną jednostkę









Prace dorywcze

Na serwerze spotkasz wiele prac dorywczych, nie wszystkie z nich są jeszcze dostępne ale z czasem będziemy dodawać ich więcej aby praca dorywcza nie była nudna. Dziennie z pracy dorywczej można wyciągnąć określoną ilość dolarów, którą ustala z góry administracja. Dziś może to być $500 a jutro $900. Wszystko odbywa się u aktora, który daje Ci pracę lub wypłatę. Poniżej przedstawiamy przykładowe prace dorywcze:



Kurier

Postanowiliśmy nieco odmienić starą, nudną pracę kuriera w coś co przyniesie trochę więcej realizmu i frajdy z rozgrywki. Postanowiliśmy, że nie będziecie od teraz musieli "klepać" nudnego /me, które i tak każdy sobie pomijał jeżeli nie było nikogo dookoła. Od teraz po dojechaniu na miejsce odbioru paczki będziecie musieli kliknąć "Y", waszej postaci zostanie wręczony karton, który będziecie musieli zanieść do waszego pojazdu a następnie zawieźć pod docelowy adres. Po dojechaniu również naszą paczkę trzeba najpierw wyładować a następnie dostarczyć tym samym sposobem. System jest bardzo prosty i bardzo przyjemny w użytkowaniu!

Złomiarz

Tak na prawdę praca ta nie różni się zupełnie niczym od magazyniera. Waszym zadaniem będzie przenosić złom z miejsca do miejsca kolejno podnosząc go a następnie odstawiając klawiszem "Y". Postanowiliśmy, że tutaj również nie będziemy was zamęczać zmuszaniem was do gry na /me.

Rybak

Tutaj sprawa ma się nieco inaczej niż na innych serwisach, na których mieliście okazję zagrać. Do łowienia ryb będzie potrzebna wędka, przynęta, haczyk oraz linka. Musicie pamiętać o tym, że w przypadku dużej ryby istnieje szansa , że zwyczajnie dany "komponent" wędki się zerwie. W przypadku żyłki zmuszeni jesteście wymienić i żyłkę i haczyk. Całość również będzie prosta w użytkowaniu oraz będzie odbywała się głównie za pomocą klawisza interakcyjnego "Y".

Umiejętności postaci

Siła naszej postaci wzrastać będzie wraz z każdym treningiem, za który bez wspomagaczy będziemy otrzymywać 5j. Siła naszej postaci nie bierze się znikąd, i działa to podobnie jak na innych serwerach, na których mieliście okazję grać. Wprowadzamy dla was również system umiejętności strzeleckich. Nasza postać na początku nie potrafi strzelać oraz posiada problem z utrzymaniem broni. Aby dojść do perfekcji musimy udać się na strzelnicę i doszlifować swoje umiejętności. Każda umiejętność naszej postaci, która nie będzie trenowana przez 3 dni spada o określoną wartość



Rodzaje umiejętności:

Strzelanie z pistoletu
Strzelanie z shotguna
Strzelanie z automatu
Strzelanie z SMG
Siła postaci
W przypadku gdy nasza postać zdobędzie określoną ilość siły nad jej głową pojawi się status, który będzie informował resztę graczy o tym jakiej postury jest nasza postać. Poniżej macie rozpiskę na temat stausów i określonej liczby punktów

Wysportowany/a - od 300 do 799
Umięśniony/a - od 800 do 1499
Kulturysta - od 1500

Statystyki

Postaraliśmy się aby wygląd statystyk był miły i przejrzysty dla oka. Możecie znaleźć tutaj podstawowe informacje ale także ważniejsze opcje takie jak:

Animacja chodzenia
Edytor budowania
Opcje dodatków
Opcje dotyczące freeze
Możliwość wyłączenia PW




Obrazek

Na serwerze będzie można spotkać różnego rodzaju dokumenty. Niektóre można otrzymać a inne wyrobić w urzędzie Miasta. Można je podzielić na:

Prawo jazdy
Dowód osobisty
Karta wędkarska
Pozwolenie na założenie działalności gospodarczej
Rejestracja pojazdu
Opłata za budynek

Bankowość

System bankowości umożliwia wiele rozwiązań takich jak przelewanie, wpłata, wypłata, wypłata z konta bankowego, umożliwia także nadawanie sankcji na konkretnego gracza, możemy także sprawdzić historię swoich transakcji lub przelewów.



System BW

Na serwerze istnieje system BW, który zależnie od rodzaju naszej śmierci wyświetli obok nicku gracza jej powód. System został zaprojektowany z dbałością o każdy szczegół. Po postrzale postaci w tors czy nogi ta upadnie. Przy strzale w rękę postać upuści broń, jednak przeciwnik musi posiadać mniej niż 30 HP, wtedy szansa na upuszczenie broni jest największa.

Interakcje

Aby znacznie ułatwić rozgrywkę i ograniczyć ilość wpisywanych komend dodaliśmy możliwość interakcji praktycznie z każdym możliwym obiektem, graczem czy pojazdem. Jeżeli nie wiesz jaką zastosować komendę w pierwszej kolejności kliknij przycisk "Y". Nie odchodzimy od komend, pozostawiamy je nadal do użytku.

System logowania

Od teraz nie musisz wychodzić z gry aby zmienić postać. Wystarczy, że wpiszesz komendę /login oraz klikniesz przycisk "Zmień nick", który pozwoli Ci na szybką zmianę nicku.

Tatuaże

Dodaliśmy nowy typ biznesu jakim jest studio tatuażu. Aby zrobić tatuaż niezbędna jest maszynka oraz igła do wykonania tatuażu. Osoba, która ma zostać wytatuowana samemu ustala jego treść oraz miejsce. Każdy gracz może otworzyć menu interakcji z innym graczem a następnie sprawdzić jego tautuaże. W przypadku gdy nasza postać posiada więcej niż 3 tatuaże nad jej głową pojawia się napis "Wytatuowany".

Kosze na śmieci

Czasem przychodzi taka potrzeba aby usunąć przedmiot. Od teraz nie będziecie musieli wyrzucać ich na ziemie. W całym Las Venturas rozstawione są kosze na śmieci, do których możecie wyrzucić zbędne przedmioty. Taką funkcję mają także stworzone obiekty w waszych interiorach, więc każdy bezproblemowo może umieścić kosz w swoim interiorze.

System drabin

Aby użyć drabiny wystarczy podejść do obiektu i wcisnąć przycisk interakcyjny (Y), nasza postać dzięki temu pojawi się na górze budynku. Obiekty drabin będą stawiane za pomocą przedmiotów. Ograniczymy ich ilość dla frakcji oraz narzucimy liderom aby znajdowały się one w pojazdach frakcyjnych a nie ekwipunkach graczy. Dzięki temu zapobiegniemy nadużyciom ze strony graczy.

Nagrobki

Wprowadziliśmy dla was system nagrobków, który będzie działał następująco. Gracz może podejść do obiektu krzyża (administracja może postawić go w dowolnym miejscu na mapie) oraz kliknąć przycisk interakcyjny "Y", następnie złożyć ciało w grobie. Taki nagrobek wyświetlany będzie przez okres 3 miesięcy. Dzięki temu będziecie mogli przez ten okres czasu odgrywać, śmierć danej postaci. Z pewnością symboliczne odwiedzanie cmentarza w Las Venturas nabierze teraz większego sensu.



System terenów

Posiadamy system terenów który wprowadza do naszej rozgrywki przeróżne możliwości oraz udogodnienia chociażby możemy zakupić teren/strefę/działkę na której możemy zbudować swoje obiekty czy też za pomocą tego systemu możemy wyznaczyć kwotę czy też metraż dla każego budynku co pozwala nam na dynamiczną rozgrywkę.



Walki o strefy dla organizacji przestępczych

Wprowadziliśmy dla was możliwość walki o strefy/tereny dla organizacji przestępczych co powinno umożliwić szybsze zdobycie wpływów dla nowych i starszych organizacji. Dobrze wiecie że mamy na celu stworzyć dynamiczny skrypt który pozwoli nam na grę bez ingerencji Administracji.
System ten pozwala nam na rzucenie molotov'a na wrogi teren na którym chcemy przejąć wpływy możemy to zrobić w godzinach 18-22 wtedy automatycznie członkowie organizacji atakującej oraz broniącej terenu dostaną powiadomienie o zaistniałej sytuacji.
Co zrobić by zdobyć punkty w celu przejęcia lub obrony terenu?

5 osób = 5punktów na 1minute.
1 BW osoby z przeciwnej organizacji z którą obecnie toczymy walkę o strefę = 30puntków.
Musimy zdobyć minimum 400 punktów do zdobycia lub obrony terenu.



System sądownictwa

Działanie nowego sądu

Nasz sąd, zamiast polegać na sędziach, używa jury, tj. ławy przysięgłych.
Istnieje skryptowa lista praw i czynów zakazanych, razem z widełkami kar możliwych za złamanie przepisu (grzywna pieniężna od-do dolarów i areszt od-do godzin). Na ten moment prawa ustala administracja.
Aby wytoczyć komuś rozprawę, należy wybrać z listy prawo, które zostało złamane.
W momencie wytoczenia rozprawy wszyscy gracze są informowani, że za ~10 minut muszą się zgromadzić w budynku sądu.
Po rozpoczęciu, drzwi do sądu są zamykane i przez kolejne 5-10 minut trwa rozprawa, gdzie powód i pozwany mają czas na przekonanie jury, że mówią prawdę. Czat jurorów jest wyciszany, więc głos mają tylko sędzia, powód i pozwany.
Po kilku minutach rozprawy każdy juror ma możliwość zadania tylko jednego pytania, w razie wątpliwości.
Jury oddaje głosy. Jeżeli juror głosuje, że pozwany jest winny, musi też - w ramach widełek przewidywanych przez prawo - podać swoją sugestię wysokości grzywny i aresztu.
Głosy są liczone. Im większe doświadczenie ma juror, tym większe znaczenie ma jego głos. Jeżeli pozwany jest winny, wymiary kar sugerowane przez jurorów są brane pod uwagę do wyliczania finalnego wyroku.
Jeżeli pozwany otrzymał karę finansową, wlepiamy mu dług - gdy go spłaci, pieniądze lecą na konto osoby/grupy, która wytoczyła proces. W przyparku aresztu wlepiamy mu przetrzymanie.
Jurorzy są wynagradzani pieniężnie za swój trud, aby zachęcić jak największą ilość obywateli do przybywania na rozprawy.
Angażuje znacznie więcej osób! Daje każdemu graczowi ciekawe zajęcie i alternatywny sposób zarabiania pieniędzy.
Cała rozprawa, razem z oczekiwaniem, nie zajmie więcej niż 15 minut. Automatyczne nakładanie długu/aresztu gwarantuje, że powód otrzyma należne mu pieniądze. Aż chce się wytaczać procesy.
Prostota i szybkość używania powoduje, że w przeciwieństwie do starego systemu, gdzie można liczyć na dwie rozprawy tygodniowo, będziemy mieli mnóstwo rozpraw. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wytaczać proces przed każdym aresztem LSPD.
Choć na sam początek robimy rozprawy LSPD v XYZ, niedługo damy możliwość składania pozwów na przykład po kolizji samochodowej, grze hazardowej itd. Do rozpraw będziemy mogli używać skryptowych dowodów, które mogą mieć wpływ na wynik głosowania.
LSPD przestaje być władzą absolutną. Można walczyć z korupcją i nadużyciami i nie będzie to trwało tygodniami
Czy graczom można ufać z /winny i /niewinny?

Pewnie będą namawiać znajomych do głosowania w tę czy inną stronę. Ale to nie szkodzi. Dzięki komunikacie zapraszającym na rozprawę wszystkich graczy i solidnemu wynagrodzeniu, zawsze będzie odpowiednio dużo neutralnych osób, aby to nie miało znaczenia.
Tak czy inaczej, cały proces jest dużo bardziej przyjemny i dynamiczny - nawet jak nie będzie stuprocentowo fair, i tak będzie dużo zabawniej odgrywać rozprawy, niż kiedyś.
Będziemy monitorować pierwsze rozprawy i odpowiednio ustawimy progi ilości głosów wymaganych do uznania pozwanego winnym.
Czy w sądzie nie będzie zadymy?

Przekleństwa i agresja w sądzie są tłumione i nagradzane grzywnami finansowymi. Nie martwiłbym się o to
Jak już wspomniałem, czaty są wyciszane i silnie moderowane, aby powód i pozwany mieli swobodę głosu.

System wyścigów

System wyścigów jest przeznaczony dla organizacji zmotoryzowanych i nie tylko, nawet szara osoba z Centrum może wziąć udział w takim wyścigu. Najczęściej osoby podczas wyścigu stawiają swoje gabloty czy też pieniądze, by czuć tę adrenalinę i pokazać na torze swoje umiejętności oraz by zdobyć szacunek wśród zgromadzonych czy też przyjaciół. Organizator ma możliwość stworzenia toru na każdą okoliczność i może zaprosić kogo tylko chce do danego wyścigu, osoby które biorą udział muszą akceptować ofertę, podczas jazdy ukazują się im checkpointy z strzałkami w jakim kierunku mają się udać na metę gdy zakończą wyścig na mecie ukazuje im się miejsce które zajęli oraz czas w jakim przebyli trasę

System hazardu

Posiadamy dla was parę systemów hazardu, które mają na celu urozmaicić czas naszym cywilom w Casynach które będziecie mogli stworzyć zakładając działalność gospodarczą jaką jest gastronomia.

Miedzy innymi oferujemy znaną raczej wszystkim kostkę, polega ona na wyrzuceniu oczek 1-6.
Następną opcją którą znajdziecie w kasynach jest maszyna Jednoręki bandyta, polega ona na wylosowaniu takich samych obrazków i obstawianiu przed losowaniem.
Zabraknąć nie mogło tutaj Poker'a – gra karciana rozgrywana talią składającą się z 52 kart, której celem jest wygranie pieniędzy (lub żetonów w wersji sportowej) od pozostałych uczestników dzięki skompletowaniu najlepszego układu lub za pomocą tzw. blefu.





Czekamy na Ciebie!

Doszliśmy do końca prezentacji, którą dla Ciebie przygotowaliśmy. Mamy nadzieję, że przebrnąłeś przez całą i zdecydowałeś się zajrzeć do nas, a być może zostać na dłużej. Nasz serwer tworzymy z największą precyzją i smykałką jaką tylko dysponujemy. Chcemy stworzyć środowisko idealne do gry dla każdego gracza, wspierane nie tylko technologicznie ale i przez ekipę, której członkowie nie tworzą serwera po raz pierwszy, a są doświadczonymi w tej dziedzinie. Nie mniej jednak, nie ważne ile serca włożymy w serwer - bez Ciebie i innych graczy nie osiągniemy niczego. To jak? Zdecydowałeś się już jaką postać stworzysz? Biznesmen, gangster, a może stróż prawa? Wybór należy do Ciebie.
www: lvrp.pl (start forum już 11.10/19 godzina 18:00)
discord: https://discord.gg/8ENRWXN, w razie pytań, zalewa, kamil, jochym[/center]