Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Napisano dnia: 2009-03-27 21:07:09
Na tworzeniu map do GTA nie znam się w ogóle, ale chciałbym jakąś stworzyć. Więc mam pytanie, czy da rade całą mapę stworzyć w Blenderze, a potem wyeksportować do jakiegoś formatu? A jeśli nie, to jak stworzyć własną mapę?
Postów:
103
Dołączył:
2009-03-15
Napisano dnia: 2009-07-20 23:48:54
Map editor.Znajdziesz do w downloadzie GTA SA bodajże.
Postów:
179
Dołączył:
2009-04-14
Napisano dnia: 2009-07-21 11:19:54
@kijek jak się nie znasz to nie twórz nowej mapy bo na 100% coś skopiesz, w dodatku tworzenie całej mapy od nowa to nie tylko wrzucenie pliku .dff .txd i .col trzeba też mieć dobrą kolorystykę (vertex color) cienie, dobrą kolizję i najlepiej do każdego elementu plik LOD (long dystans) to raczej za dużo jak na ciebie. Możesz spróbować pobawić się programem który podał kolega wyżej ale to program tylko do zabawy, często powoduje błędy w grze.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-07-21 13:40:02
Terminator3 wszystkie da się nauczyć. Tylko trzeba chcieć. Czytać dużo triali, poradników itd. W necie można także znaleźć całkiem sporo filmików wideo na temat tworzenia modeli w tym programie. Ja ci najpierw proponuje nauczyć się postaw obsługi tego programu, przy tym wymodelować jakiś prosty obiekt i dopiero zacząć się bawić w dodawanie obiektów. Na początek polecam ci Polską stronę na temt blendera:
http://blender3d.pl/
Postów:
7
Dołączył:
2009-03-27
Napisano dnia: 2009-10-24 20:54:58
Cóż... jak widać, przez dłuższy czas nie pokazywałem się na forum (po prostu o nim zapomniałem), ale wróciłem. Tak więc jeśli chodzi o obsługę Blendera, to z tym u mnie nie ma problemów, a MapEditora za chwilę pobiorę. Jednak czy zna może ktoś z was jakąś wtyczkę do Blendera, która umożliwiłaby eksportowanie, a także importowanie (chodź to pierwsze by wystarczyło) plików dff? Co prawda znalazłem jedną, jednak z tego, co zauważyłem, to ona nie działa.