Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 2 Dołączył: 2009-07-19
#
Witam jestem nowy w pisaniu skryptów. Chodzi mi misję z jednego z tutorialów na stronie (tam gdzie musimy pojechac na GS i zabić gościa). Chcę ją przerobić na cleo a dokładniej tak aby była aktywowana dopiero po naciśnięciu klawisza. Jak ktoś może to niech mi to wytłumaczy albo da gotowy skrypt
Postów: 103 Dołączył: 2009-03-15
#
Dalej siedzisz w Cleo,hę?Jak twoje konto na spryciarze to domol97 to nauczyłeś mnie instalować mody Cleo.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
{$CLEO .cs}

:wcisnij
wait 10
if
 00E1: player 0 pressed_key 15
jf @wcisnij

(kod misji)

0A93: end_custom_thread


Zamiast parametru 15 możesz dać dowolny inny klawisz. Znajdziesz je w dokumentacji Sanny Buildera.
W miejsce "(kod misji)" wklej kod misji, który znajduje się pomiędzy

Kod:
:MISJA
thread 'MISJA'


a

Kod:
end_thread


W skryptach CLEO nie umieszcza się sekcji MAIN.

___________________
Administrator
Postów: 2 Dołączył: 2009-07-19
#
Cytat:
Dalej siedzisz w Cleo,hę?Jak twoje konto na spryciarze to domol97 to nauczyłeś mnie instalować mody Cleo

Tak moje konto na spryciarzach to domol97

MakG dzięki za pomoc
Postów: 2 Dołączył: 2009-10-04
#
Witam wszystkich ;)

Mam dwa pytania:
Czy na pewno powyższa konstrukcja skryptu jest poprawna? Bo z tego co zrozumiałem to:
Nie umieszczamy sekcji MAIN. OK - doczytałem i wiem czemu.
Ale w tym momencie próbuję zrobić misje taką jak w tutku jest pierwszym, tyle że przenieść do CLEO - i wyskakuje błąd - Nie można rozpoznać funkcji $PLAYER_CHAR.CanMove(False)
Ta funkcja jest normalnie definiowana w sekcji MAIN, a skoro w CLEO nie mamy sekcji MAIN to co teraz?

A drugie pytanie - czy mógłby ktoś zamieścić przykładowy skrypt misji (ale nie ten z gry - zbyt skomplikowany), w której fotografujemy kolesia ze 3 razy podczas różnych czynności (animacji) i czy dałoby sie od razu w CLEO podać skrypt?

___________________
Postów: 2 Dołączył: 2009-10-04
#
Ech, ludzie pomóżcie!

Pierwszy problem myślałem że rozwiązałem - użyłem funkcji Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True/False

Ale w skrypcie *.cs nie działało...

___________________
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG