Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
A więc chce zmodyfikować drzwi do garażu CJa i na początek (pierwszy raz mam doczynienia z 3DS) dodaje jakiś kwadrat na drzwi, i jak go dodam to chcem eksportować, ale pisze że mogę eksportować tylko jeden zaznaczony objekt. A więc tu moje pytanie jak da się zlepiać dwa obiekty do kupy. ;]
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
W zmodeler2 opcja "Attach" ,lecz w 3ds Max'ie może być inaczej...
__________________________________________________________________________________
Poczytaj najpierw o 3ds Max'ie tutki,bo bez tego to nic nie zrobisz

___________________
Postów: 14 Dołączył: 2009-06-01
#
zaznacz cały obiekt kliknij prawym wybierz convert to: editable poly
potem zaznacz jeden np: box i kliknij znów prawym convert to: editable poly i użyj funkcji attach i kliknij do czego chcesz połączyć.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
A jak robić tektury. Czytałem jak zrobić tekstury w TXD, ale nie wiem jak zrobic w 3DS Max.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
po co ma konwertować do poly?? kliknij np. hierarchy (akie 2 prostokąty ze strzałką) powinieneś mieć więcej niż jedne element na liście, zobacz co to, jeśli niepotrzebne to usuń jak coś potrzebnego to zaznacz obiekt który jest mniej widoczny wejdź w modyfikowanie (lub tak jak kolega convert to edittable poly lub mesh, nie ma zbytnio różnicy)i masz taki przycisk attach, kliknij go a potem na niezaznaczony obiekt, potem kliknij znowu w attach i spróbuj wyexportować

Jedno pytanie: co ty chcesz zrobić z tymi drzwiami? bo modyfikowanie drzwi może być niebezpieczny (mogą się źle otwierać itp.)

a co do całego pytania, poczytaj tutoriale a dopiero potem zacznij zabawę z modelami do SA z programami typu 3ds max bo będziesz zadawał 100 pytań które są banalne, polecam ci stronę www.max3d.pl

////EDIT: to ty chcesz zrobić teksturę na drzwi czy nowe drzwi??? 3ds max służy do tworzenia modeli a nie podmieniania tekstur
Postów: 14 Dołączył: 2009-06-01
#
Jeśli do Gta SA robisz ten model to tekstury muszą być txd nie w 3ds max
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Cytat:
////EDIT: to ty chcesz zrobić teksturę na drzwi czy nowe drzwi??? 3ds max służy do tworzenia modeli a nie podmieniania tekstur

Chcę zrobic nowe drzwi, ale jak czytałem poradnik co jest na stronie głównej to ten budynek miał w 3ds maxie teksturę a u mnie nie ma.
Cytat:
Jedno pytanie: co ty chcesz zrobić z tymi drzwiami? bo modyfikowanie drzwi może być niebezpieczny (mogą się źle otwierać itp.)

No to co ja tylko tak dla treningu.
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
ale nowe w jakim sensie?? bo coś mi się zdaje że źle szukasz/myślisz

chcesz z tych drzwi zrobić np. kraty czy może chcesz zrobić by na nich był napis np. gta-mods.pl ???
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
No chce aby był na nich napis, albo jakiś obrazek.
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
To zrób w jakimś programie graficznym(paint w ostateczności) plik o rozrzeszeniu .bmp(32-bit'y bodajże), .png,lub .tga.I wrzuć w zastępstwo starej tekstury drzwi(przez txd workshopa...czy jakoś tak)
Wielkość tekstur musi się zgadzać np. jak stara tekstura ma 128*128,to nowa powinna mieć taką samą wielkość

___________________
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
to wyłącz 3ds max i poczytaj na tej stronie o zmianie tekstur i programie TXD Workshop

3ds max jest do modelowania a TXD Workshop do podmieniania tekstur/obrazków/kolorów
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Np. Chce umieścić jakiś obrazek na środku drzwi i dam go do .txd i skąd gra będzie wiedziec gdzie on ma się znajdować?
Postów: 179 Dołączył: 2009-04-14
#
z nazwy, każda tekstura w pliku .txd ma swoja nazwę, GTA znajduje ją i narzuca na dany obiekt, w tym przypadku drzwi od garażu, a plik zmodowany plik .txd musisz wrzucić z powrotem do gta3.img (zastąpić)
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG