Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-12 12:34:52
Ktoś zna opcod na teleport do interiorów z normalnego świata i po świecie szukałem w google ale nic nie znalazłem ? Ktoś zna kod ?
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-12 12:40:24
Chodzi ci o przemieszczanie się do pomieszczeń,typu wchodzenie z ulicy do domu?
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-12 12:50:25
Tak z ulicy do domu z domu na ulicy
I op cod na
pod wieżowca na dach wieżowca
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-12 12:52:52
A nie może byż że jak wejdzie w kółko,to przemieszcza go np.do domu,a w domu przy drzwiach też kółko,tylko,przemieszcza go s powrotem?
_____________________________________________________________________________________
Ew. masz:
07FB: set_interior 'CARLS' access 0 // The Johnson House
07FB: set_interior 'AMMUN1' access 0 // Ammu-Nation
07FB: set_interior 'AMMUN2' access 0 // Ammu-Nation
07FB: set_interior 'AMMUN3' access 0 // Ammu-Nation
07FB: set_interior 'AMMUN4' access 0 // Ammu-Nation
07FB: set_interior 'AMMUN5' access 0 // Ammu-Nation
07FB: set_interior 'BARBERS' access 0 // Barber
07FB: set_interior 'BARBER2' access 0 // Barber
07FB: set_interior 'BARBER3' access 0 // Barber
07FB: set_interior 'FDPIZA' access 0 // Pizza Stack
07FB: set_interior 'FDCHICK' access 0 // Cluckin' Bell
07FB: set_interior 'FDBURG' access 0 // Burger Shot
07FB: set_interior 'TATTOO' access 0 // Tattoo Parlor
07FB: set_interior 'CSCHP' access 0 // Binco
07FB: set_interior 'CSSPRT' access 0 // Pro-Laps
07FB: set_interior 'LACS1' access 0 // Sub Urban
07FB: set_interior 'CLOTHGP' access 0 // Zip
07FB: set_interior 'CSDESGN' access 0 // Victim
07FB: set_interior 'CSEXL' access 0 // Didier Sachs
07FB: set_interior 'GYM1' access 0 // Ganton Gym
07FB: set_interior 'GYM2' access 0 // Cobra Marital Arts
07FB: set_interior 'GYM3' access 0 // Below the Belt Gym
07FB: set_interior 'PDOMES' access 0 // The Pleasure Domes
07FB: set_interior 'PDOMES2' access 0 // The Pleasure Domes
07FB: set_interior 'MADDOGS' access 0 // Madd Dogg's Crib
07FB: set_interior 'MDDOGS' access 0 // Madd Dogg's Crib
07FB: set_interior 'GANG' access 0 // Vagos Gang House
07FB: set_interior 'RCPLAY' access 0 // Zero's RC Shop
07FB: set_interior 'PAPER' access 0 // Planning Department
07FB: set_interior 'ABATOIR' access 0 // Sindacco Abattoir
07FB: set_interior 'LACRAK' access 0 // Crack Den
i to:
02A8: $439 = create_marker $ICON_CJ at $X_JOHNSON_HOUSE $Y_JOHNSON_HOUSE $Z_JOHNSON_HOUSE
00FF: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere $X_JOHNSON_HOUSE $Y_JOHNSON_HOUSE $Z_JOHNSON_HOUSE radius 1.0 1.0 2.0 on_foot
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-12 12:58:18
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-12 13:02:37
to poczekaj,zobaczę,czy uda mi się napisać taki skrypt
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-12 13:10:26
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-12 13:50:29
Skrypt gotowy:
{$CLEO .cs}
0000:NOP
$X_JOHNSON_HOUSE = 2430.8416
$Y_JOHNSON_HOUSE = -1643.7687
$Z_JOHNSON_HOUSE = 13.1849
$439 = Marker.CreateIconAndSphere(15, $X_JOHNSON_HOUSE, $Y_JOHNSON_HOUSE, $Z_JOHNSON_HOUSE)
07FB: set_interior 'CARLS' accessible 1 // ipl id
:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2430.8416 -1643.7687 13.1849 radius 2.0 2.0 2.0 on_foot
jf @petla1
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 3
04BB: select_interior 3 // scm id
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 2496.0664, -1696.3259, 1014.7422) on_foot
jump @petla1
-to jest opcod na wejście z ulicy do domu CJ(teleport domyślnie jest ustawiony pod mostem[nieopodal domu CJ'a])-wszystko działa,nawet wejście w teleport po raz drugi,trzeci...n'ty raz.Chyba o to chodziło,a tu są interiory:
http://sannybuilder.com/dev/_interiors.txt
___________________