Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
Elo Mam problem z moim opcodem jestem moderem i chciałem rozstawić pare Blipsów na mapie ( ESC --> MAP ) dla nie kumatych

Tutaj podaje mój skrypt

Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
 $POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
0A93: end_custom_thread 


Gra crashuje ^^
Może ktoś mi go pomóc rozbudować ?
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
W cleo nie ma sekcji MAIN,zobaczę,może niedługo zrobię skrypta.
Oto skrypt:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
-Zrobiłeś jakąś wyspę na mapie,czy co?Chyba się domyślam co(Więzienie Alcatraz)?

___________________
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
Ja tylko skrypter

MatiToreno i Armagedon to robią mapping

http://www.youtube.com/watch?v=Kodyezbvxv0
Później sprawdze tera robie coś innego dzięki
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Proszę bardzo

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Fajny modzik(szkoda,że modyfikuje mape :([czyli trzeba mieć kopie gta w innym folderze]).Kiedy będzie dostępny do ściągnięcia?

___________________
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
http://www.youtube.com/user/MatiToreno

Tutaj masz jego GG ^^ go pomęcz pytaniami
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jak będzie,to dajcie linka.

___________________
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
To jak chce duuzo blipsów to Skrypt ma wyglądac tak

Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread 


sry że pytam ale nie rozumiem Pętli ?
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Ja robię z pętlą,więc nie wiem czy można bez,ale jak chcesz zmodyfikować,dałbym raczej:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if and
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
$POLICE_2 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
-ten skrypt powinien działać poprawnie,tylko musisz dać tak jak ja jako drugi punkt np. ($POLICE_2) i zmienić jego pozycję(na odpowiednią).Jeszcze coś wytłumaczyć?
__________________________________________________________________________________________
A co do tych pętli jak dałbyś 2 razy pętle1,to myślę,że skrypt scrash-uje grę.

___________________
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
narazie nie Txn jak bd miał problemy to tutaj napisze
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
spoko

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Można robić bez pętli wręcz pętla tutaj jest zbędna ponieważ to tworzy marker a nie sprawdza czy marker został utworzony :P

___________________

Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Ja zrobiłem tak jak umiem,tyle się nauczyłem z tych tutoriali,co tutaj są ;).Jak masz jeszcze inne ciekawe to daj,albo załóż nowy temat,będziemy wstawiać jakieś mody,a później je analizować(żeby zrozumieć ich działanie,nauczyć się przekształcać).

___________________
Postów: 30 Dołączył: 2009-08-11
#
Dzieki Działa temat is own3d :D

napisz na gg 1251666
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Po co?

___________________
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG