Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Mam prośbę.
Czy by mi mógł ktoś napisać w cleo pewnego moda w którym nacisnę np. "DELETE"
i wyświetli mi się menu, będą tam nazwy niektórych broni, a jeśli naciśnie się
na jedną z nich to daje nam tą broń.

Próbowałem zrobić takie menu jak jest na www.gta-mods.pl ale nie mogę coś mi nie wychodzi.
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 29
0247: request_model 22
038B: load_requested_models 
:Modzik
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Modzik


:Klawisz
wait 0
if
0AB0:   key_pressed 46 
jf @Klawisz

08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'Pistol' 'MP5' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Marker.Disable($Znaczek)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 100

jump @wyjdz

:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 29 ammo 100
jump @wyjdz


To jest tylko przykład resztę spróbuj zrobić sam jeśli będziesz miał jakieś problemy wal śmiało xD

___________________

Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Nie no spoko jest. Tylko jak zrobić większą listę broni?
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'Pistol' 'MP5' 'Bronnumer3' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'

Jeżeli chcesz zrobić jedno pole więcej zmień 'DUMMY' na nazwę broni taką jaką będziesz miał w pliku .fxt następnie
Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

Zmień na
Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
Następnie zrób kod do @wybrane3 i już
Jeżeli chcesz kolejne pole to znowu kolejne dummy zmieniasz na nazwę broni i dodajesz przed
Kod:
0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 
kolejne 3 @wybrane4 czyli powinno to wyglądać tak
Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

Wiem że trochę chaotycznie ale jak spędzisz na tym 20 minut i dalej nie będziesz rozumiał to wyjaśnię to wyraźniej xD Albo wal na gg w ostateczności :D

___________________

Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Ok. Dzięki.
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Cytat:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 346
0247: request_model 347
0247: request_model 348
0247: request_model 349
0247: request_model 350
0247: request_model 351
0247: request_model 352
0247: request_model 353
0247: request_model 372
0247: request_model 355
0247: request_model 356
038B: load_requested_models
:Modzik
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Modzik


:Klawisz
wait 0
if
0AB0: key_pressed 46
jf @Klawisz

08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'Pistol' 'SilencedPistol' 'DesertEagle' 'Shotgun' 'SawnOffShotgun' 'CombatShotgun' 'MicroUzi' 'MP5' 'TEC9' 'AK47' 'M4' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Marker.Disable($Znaczek)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 4 @wybrane5 5 @wybrane6 6 @wybrane7 7 @wybrane8 8 @wybrane9 9 @wybrane10 10 @wybrane11 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 100

jump @wyjdz

:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 23 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane3
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 24 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane4
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 25 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane5
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 26 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane6
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 27 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane7
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane8
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 29 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane9
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 32 ammo 100
jump @wyjdz

:wybrane10
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 30 ammo 60
jump @wyjdz

:wybrane11
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 31 ammo 60
jump @wyjdz


Zrobiłem tak, ale gdy włączam grę daje DELETE wyświetla mi się MENU, ale nie wyświetla niektórych nazw i jak wybiorę niektóre daje Shift to mi się wyłącza gra.
Postów: 103 Dołączył: 2009-03-15
#
Nie pisz postu pod postem!Używaj opcji edytuj!
Postów: 24 Dołączył: 2009-06-23
#
Ahh. Zapomniałem się.
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Po drugie usuń Mod który ja ci bo się ze sobą na pewno gryzą
I stworzyłeś plik .fxt ??
Zmień jeszcze
Kod:
total_jumps 2
na
Kod:
total_jumps 10
masz 10 odnośników



Próbowałem naprawić ten twój skrypt ale nie mam pojęcia dlaczego nazwy się nie pojawiają :( Jak zrobiłem u mnie taki od nowa to też nie miałem nazw nie wiem w czym problem. Ale chociaż reszta działa oprócz nazw xD

//Edit Mam chyba udało mi się rozwiązać Mod Download

To jest już cały gotowy mod (pisałeś mi na gg żebym ci go zrobił bo ty nie umisz :P) możesz go przeanalizować i spróbować własnych sił xD

___________________

Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG