Witaj, nieznajomy!
Łączna ilość opcodów: 1758
Opisane opcody: 463

0053: $PLAYER_CHAR = create_player 0 at 2488.562 -1666.865 12.8757

Opcode:
0053: $PLAYER_CHAR = create_player 0 at 2488.562 -1666.865 12.8757
Skrócony opcode:
Player.Create($PLAYER_CHAR, 0, 2488.562 -1666.865 12.8757)
Liczba parametrów:
5
Opis:
Tworzy gracza w podanej pozycji. Drugi parametr określa ID kontrolera, którym kontrolować będzie się postać. Stworzenie gracza z ID kontrolera 1 sprawi, że na ekranie pojawi się drugi HUD dla tej postaci, i gra wejdzie w tryb gry dla dwóch graczy.

$PLAYER_CHAR to uchwyt gracza wykorzystywany przez funkcje operujące na graczu. Zalecamy stosowanie domyślnej nazwy, gdyż jest ona wykorzystywana w oryginalnych skryptach SCM od Rockstar Games, jak i w znacznej większości dostępnych do ściągnięcia modyfikacji.
Opis parametrów:
$PLAYER_CHAR - Nazwa zmiennej gracza (uchwyt gracza)
0 - ID kontrolera. Ten parametr może mieć jedną z dwóch wartości:

  • 0 - Pierwszy gracz
  • 1 - Drugi gracz

2488.562 - Współrzędna X
-1666.865 - Współrzędna Y
12.8757 - Współrzędna Z
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone