Strona główna
Witaj, nieznajomy!

Pliki

Pliki dodane przez MakG:

2013 Ferrari F12 Berlinetta

Samochód Ferrari F12 Berlinetta z 2013 roku do GTA V.

Pagani Zonda Cinque Roadster

Samochód Pagani Zonda Cinque Roadster do GTA V.

Gardener Mod (Ogrodnik) 0.2.5

Mod dodający czwartą postać - ogrodnika Carlosa.
Introducing the 4th character, Carlos the gardener

Instalacja:
1. Pobierz i zainstaluj plugin LUA dla Script Hook V:
http://www.gta-mods.pl/pliki/774/lua-plugin-dla-script-hook-v
2. Umieść plik .lua w folderze GTA Vscriptsaddins

Użycie:
- F5 - włącz / wyłącz moda
- E - użycie akcji
- G - upuść obiekt
- Przytrzymanie H - stworzenie liści dookoła gracza
- L - użyj dmuchawy do wydmuchania liści
- Numpad 8 oraz Numpad 2 - nawigacja po menu bagażnika
- Numpad 5 - wybierz obiekt w menu bagażnika

Aby użyć dmuchawy, weź ją z bagażnika swojej ciężarówki.

Ulepszona dzielnica Rockford Hills 1.3

Mod dodający więcej szczegółów w dzielnicy Rockford Hills - drzewa, rośliny, więcej samochodów i obiektów.

Instalacja:
1. Zainstaluj edytor map do GTA V:
http://www.gta-mods.pl/pliki/827/map-editor-do-gta-v
2. Umieść ściągnięty plik .xml w katalogu:
Kod:
Grand Theft Auto V\scripts\AutoloadMaps

jeżeli taki katalog (AutoloadMaps) nie istnieje, utwórz go.

Lamborghini Aventador LP700-4 v1.2

Samochód Lamborghini Aventador LP700-4 do GTA V.

Bike Challenge 3

Wyzwanie w postaci wymyślnego toru pod motor lub rower.

Instalacja:
1. Zainstaluj Simple Trainer do GTA V.
2. Wklej ściągnięty plik objects.ini do głównego katalogu z grą.

Użycie:
1. Otwórz Simple Trainer w grze.
2. Wybierz "Object spawning".
3. Wybierz "Load objects from objects.ini"

Rampa w dół

Wielka rampa mająca początek gdzieś w chmurach nad pustynią, która jest ustawiona pod kątem 90 stopni do podłoża.

Instalacja:
1. Zainstaluj Simple Trainer do GTA V.
2. Wklej ściągnięty plik objects.ini do głównego katalogu z grą.

Użycie:
1. Otwórz Simple Trainer w grze.
2. Wybierz "Object spawning".
3. Wybierz "Load objects from objects.ini"

Mega rampa na Mount Chilliad

Mega rampa zaczynająca się na szczycie najwyższej góry Mount Chilliad.
Instalacja:
1. Zainstaluj Simple Trainer do GTA V.
2. Wklej ściągnięty plik objects.ini do głównego katalogu z grą.

Użycie:
1. Otwórz Simple Trainer w grze.
2. Wybierz "Object spawning".
3. Wybierz "Load objects from objects.ini"

Bobsled Track

Spory tor rodem z Trackmanii w centrum Los Santos.

Instalacja:
1. Zainstaluj Simple Trainer do GTA V.
2. Wklej ściągnięty plik objects.ini do głównego katalogu z grą.

Użycie:
1. Otwórz Simple Trainer w grze.
2. Wybierz "Object spawning".
3. Wybierz "Load objects from objects.ini"

MEGA Wallride

Wielka ściana w powietrzu złożona z kontenerów, na której można jechać jak po orbicie, jeżeli wjedzie się z odpowiednią prędkością.

Instalacja:
1. Zainstaluj Simple Trainer do GTA V.
2. Wklej ściągnięty plik objects.ini do głównego katalogu z grą.

Użycie:
1. Otwórz Simple Trainer w grze.
2. Wybierz "Object spawning".
3. Wybierz "Load objects from objects.ini"

Double Loop 1.0

Dwie wielkie pętle nad kanałami Los Santos, które można pokonać tylko szybkim samochodem.

Instalacja:
1. Zainstaluj Simple Trainer do GTA V.
2. Wklej ściągnięty plik objects.ini do głównego katalogu z grą.

Użycie:
1. Otwórz Simple Trainer w grze.
2. Wybierz "Object spawning".
3. Wybierz "Load objects from objects.ini"

2015 Dodge Charger RT 1.1

Samochód Dodge Charger RT z 2015 roku do GTA V.

1970 Dodge Challenger RT 440 [Beta 0.8]

Samochód Dodge Challenger RT 440 z 1970 roku do GTA V.

openCamera

Plugin ASI likwidujący limity dystansu ustawiania kamery w edytorze wideo Rockstar.

Instalacja:
1. Zainstaluj dowolny loader ASI, np. ten, który jest dostarczany razem z Script Hook V:
http://www.gta-mods.pl/pliki/768/script-hook-v-native-trainer
2. Wklej plik openCameraV.asi do głównego katalogu gry.

Ferrari 458 Italia 1.0.5

Ferrari 458 Italia do GTA V.

Instalacja:
Korzystając z OpenIV, umieść wszystkie ściągnięte pliki w:
Kod:
x64e.rpf/levels/gta5/vehicles.rpf


Więcej o instalacji modów z OpenIV tutaj:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/75/instalacja-modow-do-gta-v-z-openiv-metoda-oddzielnego-katalogu-mods

PoliceMod 2 2.0.2

Police Mod 2 pozwala na wcielenie się w rolę funkcjonariusza policji.

Instalacja:
1. Pobierz i zainstaluj Community Script Hook V .NET:
http://www.gta-mods.pl/pliki/785/community-script-hook-v-net
2. Wklej wszystkie pliki z archiwum do katalogu "scripts" w głównym folderze GTA V.

Sterowanie:
F5 - menu funkcjonariusza
F6 - menu wzywania wsparcia
F3 - tryb realizmu
K - włączenie/wyłączenie trybu zajętego funkcjonariusza (podczas wykonywania czynności służbowych)
J - cicha syrena
Celowanie + E - aresztowanie
Shift - zatrzymanie pojazdu

Internetowe Radio 1.2

Mod umożliwiający słuchanie prawdziwych internetowych stacji radiowych bezpośrednio w grze.

Menu radia można otworzyć przytrzymując TAB i wciskając X lub, jeżeli korzystasz z kontrolera Xbox360 - przytrzymując LB i wciskając A.

Edytując plik RadioStations.ini można dodać więcej internetowych radiostacji. Format wpisów w pliku konfiguracyjnym:
Kod:
Nazwa radiostacji~URL


Instalacja:
1. Pobierz i zainstaluj Community Script Hook V .NET:
http://www.gta-mods.pl/pliki/785/community-script-hook-v-net
2. Wklej pliki .dll do katalogu "scripts" w głównym folderze GTA V.

Map Editor do GTA V 0.6

Edytor map do GTA V inspirowany narzędziem z MTA SA. Posiada możliwość nawigacji po mapie kamerą, tworzenie obiektów z podglądem, przemieszczaniem ich myszką, klawiaturą, bądź kontrolerem Xbox360.

Mapy można zapisywać, a później ładować z powrotem do gry. Eksport map jest możliwy w dwóch formatach: XML oraz Simple Trainer (w postacie pliku objects.ini).

Instalacja:
1. Pobierz i zainstaluj Community Script Hook V .NET:
http://www.gta-mods.pl/pliki/785/community-script-hook-v-net
2. Pobierz i zainstaluj Native UI:
http://www.gta-mods.pl/pliki/826/native-ui
3. Wklej wszystkie pliki z tego archiwum do katalogu "scripts" w głównym folderze GTA V.

Użycie:
F7 / R3+LB - menu główne
WSAD / Lewy analog - poruszanie się kamerą w trybie edytora map lub przemieszczanie/obracanie obiektów, kiedy jakiś jest wybrany
Q/E lub LB/RB - przemieszczanie obiektu do góry/w dół i obracanie go
F / Y (gamepad) - menu tworzenia obiektów
P / Pause (gamepad) - menu tworzenia przechodniów
V / Back (gamepad) - menu tworzenia pojazdów
Shift / A (gamepad) - przyspieszenie poruszania kamery, przemieszczania i obracania obiektów
ALT / Strzałka w dół (gamepad) - spowolnienie poruszania kamery, przemieszczania i obracania obiektów
LPM / RT - zaznaczenie obiektu, na który skierowana jest kamera
RPM / LT - przemieszczanie obiektu myszką / analogiem
Kółko myszy lub RB/LB - obracanie zaznaczonego obiektu
C / R3 - skopiuj obiekt
Delete / X (gamepad) - usuń obiekt

Możesz automatycznie ładować wybrane mapy wraz z uruchomieniem gry poprzez utworzenie katalogu "AutoloadMaps" w folderze "scripts". Każdy plik w tym katalogu z rozszerzeniem .xml lub .ini zostanie załadowany.

Native UI 1.3.1

Biblioteka wspomagająca tworzenie nawigacji w C# w stylu oryginalnych menu z gry.

Jest wymagana do działania niektórych modyfikacji. Plik "NativeUI.dll" należy umieścić w katalogu "scripts".

Lamborghini Police (Zentorno) LSPD v3.0

Mod zamieniający radiowozy LSPD na Lamborghini Police (Zentorno).

Instalacja moda jest opisana w pliku Readme.txt. Więcej o obsłudze programu OpenIV:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/75/instalacja-modow-do-gta-v-z-openiv-metoda-oddzielnego-katalogu-mods

Taksówka z GTA IV w GTA V

Mod podmieniający taksówki na wyglądające jak te z GTA IV.

Instalcja:
1. Otwórz OpenIV.
2. Przejdź do x64e.rpf\gta5\levels
3. Otwórz vehicles.rpf
4. Przejdź w tryb edycji.
5. Przenieś pliki z folderu "GTA IV Style Taxi" do OpenIV.
6. Zamknij OpenIV.

Rzeźby - Optimus, Ironman, Superman 1.7

Mod podmieniający rzeźby na wybrane komiksowe postacie.

Instalacja:
Uruchom OpenIV i przejdź w tryb edycji.
(więcej o obsługiwaniu OpenIV: http://www.gta-mods.pl/artykuly/75/instalacja-modow-do-gta-v-z-openiv-metoda-oddzielnego-katalogu-mods)

"Optimus Prime"
Przejdź do:
GTA V\Grand Theft Auto V\mods\x64l.rpf\levels\gta5_citywkoreatown_01\kt1_17.rpf
i podmień:
- kt1_17_01.ydr
- kt1_17_detail.ydr

"Ironman", "Superman" lub "Dragon Ilusion"
Przejdź do
GTA V\x64l.rpf\levels\gta5_city\wbeverly_01\bh1_14.rpf
i podmień:
- bh1_14_build1.ydr
- bh1_14_detail_1.ydr

"Captain America"
Przejdź do:
GTA V\x64l.rpf\levels\gta5_citywbeverly_01\bh1_20.rpf
i podmień:
- bh1_20_in_bld_dtl.ydr

"T-800"
Przejdź do:
GTA V\x64l.rpf\levels\gta5_citywbeverly_01\bh1_09.rpf
i podmień:
- bh1_09_grnd_03_details.ydr

"T-Rex"
Przejdź do:
GTA V\x64l.rpf\levels\gta5_citywbeverly_01\bh1_21.rpf
i podmień:
- bh1_21_railscastshadow.ydr

Dubstep Gun 1.0.2b

Mod do GTA V dodający "Dubstepową" broń z Saints Row IV. Po strzeleniu w przechodnia, zaczyna on tańczyć, a samochody skakać.

DLA .NET
Instalacja:
1. Pobierz i zainstaluj Community Script Hook V .NET:
http://www.gta-mods.pl/pliki/785/community-script-hook-v-net
2. Wklej katalog scripts, update oraz pozostałe pliki do folderu GTA V.
3. W OpenIV zainstaluj plugin OpenIV.asi. Więcej o tym tutaj:
http://www.gta-mods.pl/artykuly/75/instalacja-modow-do-gta-v-z-openiv-metoda-oddzielnego-katalogu-mods
4. W OpenIV wyeksportuj plik
Kod:
GTA V/update/update.rpf/common/data/dlclist.xml

5. Otwórz wyeksportowany plik "dlclist.xml" w edytorze tekstowym i dodaj do niego linię:
Kod:
<Item>dlcpacks:dubstep</Item>

7. Zaimportuj zmieniony plik dlclist.xml z powrotem do OpenIV.

Użycie:
Kup dubstepową broń w Ammunation (na półce wygląda jak wyrzutnia rakiet.
U - klawisz do wyłączenia muzyki

Zbroja Ironmana Hulkbuster do GTA V

Model Ironmana Hulkbuster do GTA V, może działać w połączeniu z modem Ironman.

Instalacja:
1. Przy pomocy OpenIV otwórz x64g.rpf -> levels -> gta5 -> generic -> cutsobjects.rpf
2. Wejdź w tryb edycji
3. Wybierz z menu Edit/Add
4. Wybierz pliki z folderu "armor parts" w ściągniętym archiwum
5. Skopiuj zawartość "to_scripts_folder" do katalogu "scripts" w głównym folderze GTA V.

Zbroja Ironmana Mark III do GTA V

Model Ironmana do GTA V, może działać w połączeniu z modem Ironman.

Instalacja:
1. Przy pomocy OpenIV otwórz x64g.rpflevelsgta5genericcutsobjects.rpf
2. Wejdź w tryb edycji
3. Wybierz z menu Edit/Add
4. Wybierz pliki z folderu "armor parts" w ściągniętym archiwum
Poprzedni 1 2 3 4 5 ... 8 Następny
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone