Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jokker0359 napisał(a):
Witam i zapraszam wszystkich na Polsko-Europejski

To Polska nie jest w Europie?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wciąż nie doprecyzowałeś, o co ci chodzi... Chcesz dać kamizelkę graczowi, czy umieścić pickup kamizelki?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Może nie poszłoby na PSP. W końcu to dużo większy świat i ulepszona grafika. Poza tym jako rekompensatę na jesień dostaniemy nowe San Andreas :)

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przynajmniej to nie kolejny serwer typu RolePlay. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Na wstawionym przez ciebie filmiku są sceny z różnych części San Andreas - gra toczy się na całym terenie? Jeżeli tak, to trochę bezsensu, bo to niszczy cały efekt natłoku zombie. Lepiej by było stworzyć jakąś niewielką wyspę i tam wszystkich władować.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Co masz na myśli przez "zupełnie nowe trasy"? Na "GTA.ru RACE" mają fajne mapy, od zwykłych wyścigów w mieście/lasach/górach po zupełnie wymyślne trasy z pętlami w powietrzu itd.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A jak dodatkowo masz podstawową wersję gry, to w menu też będzie opcja wybrania podstawki z Niko.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
http://www.gta-mods.pl/pliki/659/enterable-hidden-interiors
Ten mod dodaje znaczniki do wielu budynków, m.in. do domu Rydera.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przepisz kod seryjny z tyłu instrukcji, kiedy zostaniesz o to poproszony przez instalator. Po instalacji od razu zainstaluj patcha 1.0.7.0 i odpal grę. Od ostatniego patcha nie jest wymagane konto Rockstar Games Social Club, żeby grać.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A, możliwe. Bronie były chyba jako bonus za wszystkie tagi.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Pojawiają się tam po osiągnięciu 100% przejścia gry.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie pisali, że prawdopodobnie nie będzie, tylko że na pewno nie będzie. GTA IV i V to zupełnie nowa era serii - nie będzie nawiązań fabularnych z poprzednią erą, chyba że w postaci Easter Eggów.

A samo GTA V będzie grą dekady, nie ma co do tego wątpliwości.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
2, 3 - mam to w planach.

Co do pierwszego, to tak jak Silent napisał, to jest niewidoczna różnica. W CLEO/SCM jest jeszcze jedna funkcja do tworzenia obiektów i ona dodaje znaczące wartości do współrzędnych (ok. 0.6), ale w konwerterze jest zastosowana inna funkcja, która ustawia obiekty dokładnie w tym samym miejscu, co w MTA.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Już Silent odpowiedział w shoutboxie, ale napiszę też tu: The Introduction:
http://www.youtube.com/watch?v=D-wLIAISF9I

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Nie ma takiej.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Mapy stworzone w MTA są w formacie XML, natomiast parametry: współrzędne, ID obiektóœ itd. są takie same, jak w przypadku plików .ipl, więc wystarczy sobie napisać jakiś konwerter. W domyślnej formie nie można.

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG