Strona główna
Witaj, nieznajomy!

Aktualności - Strona 2

Mark & Execute 1.0 - aktualizacja

Dziś udostępniam zaktualizowaną wersję moda do GTA V - Mark & Execute. Dla tych co nie wiedzą, modyfikacja wprowadza do gry mechanizm znany z gier Splinter Cell - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Lista zmian:
- Lepsze efekty wizualne - 4 różne widoki zabójstw
- Przytrzymanie klawisza "X" oznacza wszystkich pobliskich przeciwników
- Lepsza praca kamery, teraz jest całkowicie płynna i bardziej naturalna
- Konfigurowalne klawisze, limit zaznaczanych celi oraz widok zabójstwa
- Menu w grze do edycji ustawień (domyślnie F3)
- Poprawki błędów



http://www.gta-mods.pl/public/images/files/gtav_mark_execute_10
Dodane przez MakG dnia 2015-07-17 o godzinie 19:26:20

LSPD First Response 0.2 Beta - mod policyjny do GTA V

LSPD First Response to mod do GTA V symulujący pracę policjanta w Los Santos. Wprowadza on całkiem sporo elementów do gry pozwalających na dobre wcielić się w rolę gliny na ulicach miasta. Nowa wersja zawiera m.in.

  • Możliwość aresztowania i eskortowania ludzi
  • Pościgi policyjne
  • Zatrzymywanie pojazdów i dokonywanie kontroli drogowej
  • Wezwania na miejsca przestępstwa
  • Wzywanie wsparcia
  • Komputer policyjny

Dodatkowo twórcy zamierzają udostępnić API, które ma ułatwić tworzenie dodatków do tej modyfikacji.

http://www.gta-mods.pl/public/images/files/lspdfr
Dodane przez MakG dnia 2015-07-15 o godzinie 01:41:56

Mark & Execute dla GTA V

Mark & Execute wprowadza do GTA V mechanizm znany z gier Splinter Cell: Conviction oraz Blacklist - gracz może oznaczyć przeciwników i zabić ich wszystkich wybraną bronią przy pomocy jednego klawisza.

Kod źródłowy tego moda zostanie opublikowany, kiedy wprowadzę do niego trochę poprawek, będzie on częścią poradników nt. tworzenia skryptów do GTA V.



/public/images/files/gtav_mark_execute


Dodane przez MakG dnia 2015-07-12 o godzinie 15:44:57

Mods Binder, czyli menu do modów w GTA V

Pierwszy mod do GTA V mojego autorstwa, którym, jak mam nadzieję, zapoczątkuję serię poradników nt. tworzenia skryptów i misji(?) do GTA V. Na razie pojawił się jeden artykuł, do którego odnośnik znajduje się po lewej, który przedstawia konfigurację środowiska pod pisanie pluginów ASI w C++.

Mods Binder dodaje do gry menu, z którego można wywołać wszystkie zainstalowane mody. Nie ma już konieczności pamiętania wszystkich skrótów klawiszowych, można je ustawić raz i wywoływać je z poziomu wygodnego menu. Mody można dodać do menu w prosty sposób poprzez plik konfiguracyjny podając tylko nazwę i kombinację klawiszową w naturalnym dla użytkownika formacie.

Kod źródłowy modyfikacji (projekt w Visual Studio Community 2013) znajduje się na GitHubie:
https://github.com/MakG10/gtav-mods-binder



/public/images/files/gtav_mods_binder_makg


Dodane przez MakG dnia 2015-07-10 o godzinie 20:06:32

GTA V - wgrywanie modów z OpenIV

Nowa wersja narzędzia OpenIV wprowadza przydatne narzędzie umożliwiające ładowanie zmodyfikowanych plików bez konieczności bezpośredniej modyfikacji oryginalnych plików. Coś w stylu sławnego Mod Loadera do GTA SA, ale trochę w innej formie.

W skrócie, wszystkie archiwa .rpf z plikami gry można przekopiować do podkatalogu "mods" i na nich dokonywać modyfikacji, podczas gdy główne pliki gry pozostają nietknięte. Wszystko odbywa się za pośrednictwem plugina ASI, którego instalacja jest banalnie prosta.

Wszystko opisaliśmy w tutorialu, a także pokazaliśmy w formie wideo na YouTube. Oba materiały poniżej:



Dodane przez MakG dnia 2015-07-08 o godzinie 17:23:36
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone