Strona główna
Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Statystyki
On-Line: 21
Gości: 21
Użytkowników: 0
Shoutbox
Archiwum
Czy ktoś wie jak obsługiwać Renderware Studio v3.7 SDK?
Dodałem temat na forum :)
Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.
Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.
Pobierz sobie tą wersje programu KLIK! Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.
OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?

Buttony
Witaj, nieznajomy!

Code Generator

Code Generator

ID:
82
Autor:
MakG
Dodane przez:
Pobrań:
1615
Ocena:
Ten mały program umożliwia generowanie najczęściej używanych opcodów w Sanny Builder, między innymi tworzenie aktorów, samochodów, broni, a także animowanie postaci.

Użytkowanie programu sprowadza się do uzupełnienia kilku pól (np. nazwa zmiennej aktora, jego współrzędne itd.) i naciśnięcia przycisku "OK". Po tym wygenerowany kod automatycznie jest kopiowany do schowka i wystarczy go wkleić w dowolnym miejscu.

Program można bezproblemowo uruchomić w systemie Linux za pomocą Wine.
0000-00-00 00:00:00
To jest super.... [PS: Za po mocą czego stworzyłeś program?]
0000-00-00 00:00:00
C++, moje początki ;)
0000-00-00 00:00:00
cool fajny program zazdroszcze wam chlopaki
0000-00-00 00:00:00
MakG.....

BOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0000-00-00 00:00:00
Łatwiej by Ci było w VB6. Chyba że C++ ma więcej możliwości..
0000-00-00 00:00:00
MakG BOOOOOOOOOS!!!!!!
0000-00-00 00:00:00
Pewnie w programie Delphi to zrobił
0000-00-00 00:00:00
dobre i świetne będziesz rozbudowywał ten program np. opcja \"stwórz przykład cleo i MAIN\" bo zawsze zapominam jak się zaczyna skrypt cleo ;]
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone