Strona główna
Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Statystyki
On-Line: 18
Gości: 18
Użytkowników: 0
Shoutbox
Archiwum
Czy ktoś wie jak obsługiwać Renderware Studio v3.7 SDK?
Dodałem temat na forum :)
Praktycznie się da. Tak są na przykład eksportowane pliki z animacjami obiektów. Ale ma tą jedną wadę. W map edytorze jest widoczny tylko pierwszy obiekt. Reszta nie jest. Choć w samej grze dobrze działają. No i trochę inaczej trzeba podejść do tworzenia kolizji.
Orientuje się ktoś czy w gta sa jest możliwość zrobienia archiwum z plikami .dff które to archiwum dało by się umieścić w archiwum .img jako jeden plik? Chodzi mi o coś takiego jak to jest z plikami kolizji.
Pobierz sobie tą wersje programu KLIK! Limit zmienisz przez zmianę odpowiednich wartości w pliku exe za pomocą owego programu. Do zmiany wartości służą jak dobrze pamiętam dwa pierwsze pola. Wartość zmieniaj stopniowo na wyższą do momentu aż się gra nie będzie chciała włączyć. Jak się nie włączy to znaczy że więcej nie można. Mnie się udało zmienić limit z czterech obiektów do 12 i nie zapomnij zrobić kopii zapasowej pliku exe gry.
OK, działa. *Jak wysoko można podnieść limit obiektów w SA za pomocą "Alci's SALA"?

Buttony
Witaj, nieznajomy!

GTA IV HUD do GTA III

GTA IV HUD do GTA III

ID:
536
Dodane przez:
Pobrań:
859
Ocena:
Wideo:
Modyfikacja zmieniająca wygląd huda na podobny z GTA IV. Modyfikacja wymaga biblioteki CLEO dla GTA III, którą można pobrać stąd.
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone